fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 23 říj 2010 18:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
ještě sání a katalyzátor. Jo a taky kabeláž a řídící jednotku z 66kW + plast za masku a "deku" pod kapotu

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 25 říj 2010 09:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
A taky ještě Airbox - vrchní kryt s trubkou k turbu - záleží jak je vedená klimoška - popřípadě klima trubky, komplet řadící páku s táhlama a nakonec trubičku na mazání turba + vyměnit kostku olejového filtru - 66 má větší závit na mazání turba
hodně štěstí :lol:

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 27 říj 2010 10:18 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
No super, kdyz sem pred rokem jenom tak uvazoval, nemyslel sem si, ze az tak se to musi prekopat- no nic, koupim nejakej havarovanej escort, pac na vrakacu bych se nedoplatil... jo malej dotaz, oproti 51KW je to aspon vetsi zihadlo? :D nebo to az tak supr nejezdi? Dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RVA za RFS
PříspěvekNapsal: 27 říj 2010 13:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Ano je :twisted:

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 12 čer 2011 13:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2011 17:21
Příspěvky: 95
cau,koupil sem escorta 97,je to slabsi 51kw...
takze o co jde,potrebuju lepsi motor a chtel sem se zeptat co mi reknete na 66kw v escortu
Ja bych nejradsi resil nejakej motor treba placnu z mondea ,nebo spis mi poradte jakej motor tam mam dat aby to bylo TDI a dalo se stim neco delat...chci motor co bude mit v zakladu okolo min,130koni a bude se dat fouknout na 200.
predem diky za rady,s fordem sem novacek,8let stavim bavoraky,ale pri dnesni cene benzinu se neda zivit auto za 30l z prace a do prace...sem prekvapenej jak malo ten escort zere,potrebuju neco na popojizdeni ale nemuzu mit neco co nejede...takze diky za rady

_________________
nekoncici stavba neceho :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 12 čer 2011 13:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
1.8 TD 200PS :smt023

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 12 čer 2011 13:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Proc sis nekoupil naftovou 525ku nebo 530ku, ktera bere do 10litru ?

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 12 čer 2011 15:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
TDI ford nemá, Ford má jen D, TD, TDDi, TDCi .. tdi je VW... to "i" tam znamná přímej vstřik, nikoliv intercooler, jak si mnozí myslí. Do escortů se dával v sérii TD (předkomůrkovej vstřik) 66kW (intercooler, turbokolektor), pokud chceš ten motor hnát na 200PS :-D :-D :-D tak to si připrav minimálně tak 100tis a nejasnej výsledek. A když to vyženeš eventuelně na 200PS, tak ti to bude žrát jako ten BMW, take to nech takhle a smiř se s tim jako přibližovadlem do práce a o víkendy se jezdi projet autem, co na to má a netrap escorta, co na to nikdy neměl :-D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 12 čer 2011 19:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Ale mel ja mam taky v RS 200PS!! :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 15:03 
Offline
Nováček

Registrován: 16 lis 2010 20:47
Příspěvky: 44
taky mám TD 51kw a je to slabý, chtěl bych tam 66kw... co všechno je třeba v tom vyměnit/přidat? počítam IC + ŘJ a dál? :wink:

_________________
Escort 1,8TD
BMW 320i e36


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 17:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Ještě tohle se musí udělat: http://goo.gl/zRTeG

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 10:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2011 17:21
Příspěvky: 95
spatne ste to pochopily,samozrejme nechci hnat starickej 1.8 td 66kw na 200koni..picovina...mel sem na mysli zastavbu tdci nebo tddi,a stema motorama uz se da neco delat,kdyz je to I...proste to napichnu,dam vetsi turbo a ze zakladu 130koni udelam 180jak hovno...
kamaradi jedou tdicka v golfech a maj okolo 200-230koni...jeden dokonce na zavody 315k a 790nm na brzde,zadny vymysleny....
a myslim si ze 180koni dieslovech v escortu,pobije rs 2000...jinak bmw pod deset pojede ale tohle jezdi zatim za 5 a je to 6x lehci,a jinak muj nazor je ze do bmw brigeta nepatri...takze co by slo do escorta?treba z fokuse,mondea?

_________________
nekoncici stavba neceho :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 10:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2011 17:21
Příspěvky: 95
hlavne sem chtel aby nekdo rek jestli lepsi dat 66kw a srat na to nebo se vyplati zastavba treba tdci

_________________
nekoncici stavba neceho :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 13:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Vyplati se Escorta dolitat a zahodit nic stim nedokurvovat... :wink:

Pac to by jsme se mohly zacit bavit o tom ze ti to urhne celou schnilou napravu...prestavba bude taky neco stat nehlede ze escort neni urcite stavenej na 200PS+...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 18:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Proc by nebylo staveny kdyz cosiny maj bezne pres 200PS?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 18:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Presne, jsem slysel o klukovi co postavil fiestu s dvouma motorama a ve 150 mu to hrabalo jako nic.. Fordy jsou staveny tak na 300kW a 800Nm bych rek..ale jen dyzlovy, benzin je dneska mrtvej..

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 18:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Kámoš kámoše postavil Ford Ka 4x4 a každý kolo bylo hnaný svým vlastním 3,0TDCi

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 18:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
každé kolo mělo 3,0 takže x4 = 12lt.v KAčku a to musel dát tak ještě nějaký boční vozejky, ne ? :-D :lol:

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 18:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Vy tomu nerozumíte...

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena motoru TDI
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011 19:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Đestroyer píše:
Proc by nebylo staveny kdyz cosiny maj bezne pres 200PS?


Ja se nebavil o nejakych vosinach(coz jak jiste vis ma pramalo spolecne se seriovym Escortem nehlede na to ze.....nechce se me psat slohovka..) ale o schnilem 15let starem Escortu ktereho staci vyheverovat na jedne strane a cely se zkrouti(Podle Crazyopice do vrtule :-D )a neotevres dvere... :wink:


Jinak si z Nas opet spise nekdo dela prdel a my to zereme... :-D

Ja videl tenkrate hadraplan nas hadraplaaan kterej mel Hemi 4.6L twin duble bi-turbicko.... :shock:


Naposledy upravil Jenda080 dne 16 čer 2011 19:59, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz