fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vstřikovací trysky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9430
Stránka 5 z 8

Autor:  catrr [ 27 lis 2007 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

napíšu to takto budu prodavač a abych měl kšeft co myslíš že Tě budu vnucovat věc dejme tomu za 1200 kč nebo za 4000 kč co myslíš je to jednoduché jak facka.A Ty motorpal vydrží to samé vím o čem mluvím.

Autor:  Walker [ 27 lis 2007 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

Amen....mimochodem kvízová odpověd...z jaký fabriky vycházej vstřikovací trysky s nápisem BOSCH Made in Czech Republic...

Autor:  Dalin [ 27 lis 2007 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

tak to jste mě uklidnili. akorát, mi je divný, ten rozdíl ceny Bosch BoschCz, když jsou stejné z jedné Fabriky. že by lepší materiál ?

ještě se zeptám- je nutné nějak kontrolovat , nebo opravovat (lapovat) či měnit jehlu trysky?
dá se také sehat samostatně ?

Autor:  Walker [ 27 lis 2007 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

Máš pocit, že lze na tomhle něco vylapovat?....Obrázek jehla a sedlo je od výrobce slícováno, takže se ani samotná jehla nebo samotné sedlo koupit nedá...vždy jen ta sada...

Autor:  macomen [ 28 lis 2007 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

catre vím že obhajuješ Motorpal ale mám dotaz jezdí tady někdo na nich?! Rád bych osobní zkušenosti.

Autor:  catrr [ 28 lis 2007 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Walkře onï se můžou lapovat když nejsou moc načatý ale stejně to dlouho nevydrží tak to nedoporučuju. lapuje dosedací plocha toho čepu dole kde stříká nafta.ven z trysky .Pak s elapuje ta miska co je na hoře na trysce s kterou se spojí horní čás vstřiku ale jen v tom případě když nafta prosakuje skrz vstřik.

Autor:  catrr [ 28 lis 2007 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

macomen jezdí na ně moc lidiček tady z fora nevím.Já na ně jezdím co je začali po převratě dávat do prodeje a to i na jinejch značkách aut a bez problému.Donutila mne právě ta cena kterou chtěj jen za nápis bosch taky jsem motorpalům moc nevěřil.

Autor:  Walker [ 28 lis 2007 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
Walkře onï se můžou lapovat když nejsou moc načatý ale stejně to dlouho nevydrží tak to nedoporučuju. lapuje dosedací plocha toho čepu dole kde stříká nafta.ven z trysky .Pak s elapuje ta miska co je na hoře na trysce s kterou se spojí horní čás vstřiku ale jen v tom případě když nafta prosakuje skrz vstřik.
v tom půlení asi jo, ale je tam větší plocha, ale pokusy o lapování jehly s tryskou nekončej úspěchem....

Autor:  catrr [ 28 lis 2007 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

ale jo jak říkám dělá se to ale jen opravdu na pár km , protože to opravdu nevydrží.Doma to ale nezkoušejte.

Autor:  Dalin [ 16 led 2008 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

zdravím všechny, tak jsem dneska vyndal vstřiky a dal to do servisu.
S tím, že mám čerpadlo Lucas. I na těch vstřikách byl nápis Lucas.
v zápětí mi volali ze servisu , že mám vstřiky nastavené na tlak 150 at
a přitom co jste psali , tak by tam mělo být u Lucase 120 at.
Tak nyní jsem zmatený, zítra jim mám poslat číslo motoru. snad prý, když je to TD, tak tam jsou vyšší tlaky .
tak nevím. setkali jste se s tím ?

Autor:  Walker [ 17 led 2008 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

Záleží na typu motoru, respektive na jeho vstřikovacím čerpadle....jestli je tam typ stejnej s mondeem, tak jsou tlaky na 150barů v pořádku...

Autor:  Dalin [ 17 led 2008 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

a kde zjistím ten typ motoru, na technické to nemohli najít a já jsem také nebyl úspěšný.
říkali z boku u převodovky, nebo z čela - nic ,kde to vlastně je?

Autor:  Walker [ 17 led 2008 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

je z boku na bloku motoru nad převodovkou, kousek pod těsněním hlavy válců...typový označení čerpadla (pro případ že by tam bylo čerpadlo shodné s mondeem) najdeš pomocí zrcátka, štítek je na čerpadle směrem k motoru...

Autor:  Dalin [ 17 led 2008 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

volali mě ze servisu , že podle tabulek motor 66 kw a čerpadlo Lucas má mít vždy 120at trysky.
je to tak? nebo jsi se někdy setkal s tím, že i Lucas měl trysky na 150at ? dá se to poznat podle toho typu čerpadla? když ti pošlu číslo, zjistíš to ?

Autor:  catrr [ 17 led 2008 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jo co na to říct,už se nemíním hádati.Na čerpadlo lucas 120 a bosch 150 at je to mondeo fiesta neb escort,nebo že by diagnostické tabulky byli k ničemu? 100 Watová žárovka má taky 200 Watů

Autor:  Michal99 [ 17 led 2008 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

má to mít 150-165 barů takže to máš ok

Autor:  Walker [ 17 led 2008 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

Kód motoruRFN
Zdvihový objem1753(cc)
Volnoběžné otáčky850 ± 50(upm)
Ventilová vůle
Sání0.35(mm) Výfuk0.50(mm)
Tlak oleje0.75/850 1.5/2000(bar / ot/min)
Vstřikovací čerpadlo (výrobce a typ)CAV Roto Diesel
Pořadí vstřikování1-3-4-2
Tlak na vstřikovacích ventilech150 - 165(bar)
Emisní test (obsah pevných částic)66(%)
Maximální regulované otáčky při nulové zátěži5150 ± 50(upm)

Autor:  catrr [ 17 led 2008 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

jinak s vyššími tlaky pracují vstřikovače common-railu

Autor:  Walker [ 17 led 2008 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

on má motor z mondea mk II rv 97 common rail? s CAV roto dieselem? :shock: :D

Autor:  catrr [ 17 led 2008 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

ted čti elektrikáři pozorně.abys to nepřekroutil lucas 120 bosch 150. první model mondea používal vstřikování radiálním čerpadlem bosch vp 44 a nesl obchodní označení tddi.Zde se používalo vysokotlaké přímé vstřikování radiálním čerpadlem bosch ne lucas.Dále pak se začal dávat common-rail druhé generace kde je tlak 180-200 oproti 150-160 takže tam neni normální čerpadlo Lucas.A jestliže on má escorta 66 kW tak tam je lucasácký čerpadlo které má tlaky 120 pardon zapoměl sem dodat nepíšu tu o TD tam ty tlaky na lucase ani náhodou

Stránka 5 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/