fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 kvě 2024 10:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Studený motor TD
PříspěvekNapsal: 13 lis 2004 13:12 
Zdravím,
mám Escortra 1,8TD 90k r.v.96, a mám malý problém, při stdeném motoru, když nechám auto přes noc venku mi ráno při startu bez problému naskočí, ale po nastartování má motor tak cca 15s než se trochu ohřeje nepravidelný chod(jako-by šel chvílema na 3 válce, jako tak škytá) a hodně se zakouří, ale po těch cca 15s už jde bez problému a potom během celého dne je vše už v pohodě a motor běží jak má.

poradí někdo???
Díky :cry: :?:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2004 13:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
já se bojim že toto je problém v zimě všech D

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2004 16:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
bibo píše:
já se bojim že toto je problém v zimě všech D

Blbost, me to chytne a drzi 1100, nez se trochu ohreje a pak postupne klesaji az na volnobeh.
To jirži: Kolik tam mas otacek ihned po nastartovani?Co ventily,vstriky,zhavice.(me to prizhavuje po startu)

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2004 16:21 
Já v zimě dvakrát žhavím a no problem. Prostě až to nažhaví, tak vypnu zapalování a znova žhavím. Chytá hned.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2004 16:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
To Marťas:A kdy startujes?Po zhasnuti kontrolky nebo as vypne relatko?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2004 10:26 
To Karel: Startuju, když zhasne kontrolka žhavení. Jinak když je to teplý, tak startuju hned, co zapnu zapalování.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2004 12:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
osobně startuju pár sekund po zhasnutí kontrolky, zatím se mi nestalo že by nechytil hned napoprvé

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2004 21:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
a zvuk motoru je naprosto stejnej jako za tepla :?: já sem pár naftáku měl a žádnej neměl hned po nastartování idealní zvuk

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2004 23:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
bibo píše:
a zvuk motoru je naprosto stejnej jako za tepla :?: já sem pár naftáku měl a žádnej neměl hned po nastartování idealní zvuk


nevím jestli to byla otázka na mne, ale...

Zvuk mého motoru za studena teda rozhodně není stejný jako za tepla.Zrovna dnes sem to poslouchal.

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený motor TD
PříspěvekNapsal: 15 lis 2004 18:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
jirži píše:
Zdravím,
mám Escortra 1,8TD 90k r.v.96, a mám malý problém, při stdeném motoru, když nechám auto přes noc venku mi ráno při startu bez problému naskočí, ale po nastartování má motor tak cca 15s než se trochu ohřeje nepravidelný chod(jako-by šel chvílema na 3 válce, jako tak škytá) a hodně se zakouří, ale po těch cca 15s už jde bez problému a potom během celého dne je vše už v pohodě a motor běží jak má.

poradí někdo???
Díky :cry: :?:


No mohli by to byt rozdilny kompresni tlaky na valcich, pokud to jde jakoby na 3 valce :o(

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2004 18:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Premyslel jsem o tom a tenhle problem jsem mel, kdys byl jeden zhavic v pr...li,sel bilej kour a skytalo to, nez se to zahratim upravilo(cca 15s.)Ale taky souhlasim s Majkym ,rozdilny tlaky ,v mem pripade vybehanej motor(ne Esco).Jinak v zime doporucuju startovat teprve kdys vypne relatko.Zhavice maj dost odber a starter pak nema tak velky tocky, jako pri startovani pri vyplejch zhavicich(po vypnuti relatka).

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2004 22:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Souhlasim s Karlem, jo ty zhavice by to taky mohli byt, ted jsem koukal kdyz jsme startoval, ze mi to jakoby taky skita a u me pripadaji asi v uvahu ty zhavice - mam je uz skoro 2 roky a zhavivali 2x-3x i an teplym motoru pred GO

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2004 21:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
K problému studeného motoru, bych se chtěl zeptat, zda je vhodné na zimu umístit před chladič nějakou "záclonu", např. koženou nebo jinou, aby se motor líp prohřál.

Při jízdě kdy jsou teploty pod -5 stupňů, se mi stává, že rozehřátý motor pří jízdě na pětku cca 80km hod se začně ochlazovat, až na hranici bílého - studeného motoru. Při vyšší rychlosti nebo při jízdě ve městě to nedělá.

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2004 17:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
At mrzne, nebo je parak, mam skoro porad stejne rucicku na O nebo zacatek R.Co termostat ,ten by ti to mel udrzet a tim padem zadna clona.To se davalo na Skodovky (sam jsem ji tak jednou malem prehral).

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2004 03:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Tak uz se zase auto prici, obcas kdyz auto stoji dele (ale jak kdy) tak nazhavim a startuju a auto jako chytne a tocim dal a najednou jako prestane blafat a musim znova nazhavit - budto uz odchazeji zhavky, nebo baterka potrebuje dobit (treba dneska jsem jel pro sadrokarton a to mam stavebniny asi 300m a jen ve stavebninach pri popojizdeni jsem 4x startovat (zhavil) a nebo by to chtelo rozebrat starter a vycistit ho (okouknout uhliky) - uz jste nkdo kuchal na TD starter (pokud ano, napiste to sem a ja zalozim novy tema - pak)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2005 21:40 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Tady v tématu se píše že po startu (předpokládám dobrém a bezproblémovém) jsou otáčky motoru okolo 1000 -1200.
To u mě teda nehrozí. :cry: Já když nastartuju a to buď v totálním mrazu nebo za tepla, tak otáčky motoru jsou stále na základním volnoběhu tj okolo 900. Vůbec mi teda nefunguje regulace otáček. Má někdo zkušenost jestli se to dá nějak odskoušet popřípadě nastavit? :?: Velké problémy mi to zase tak nedělá, že by motor zdechal, ale jistě Všichni znáte jak blbě zní studený dyzl :P .
Díky za tipy.

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2005 10:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Ted budu jenom polemizovat,a le vetsima otackama studeny diesel znit lepe nebude ne?

Ja mam taky po startu asi 950ot jako pri teplem motoru a mel jsem i pred prestavbou a v pohode

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: rozborka startéru
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 08:52 
Offline
Nováček

Registrován: 08 bře 2005 14:00
Příspěvky: 12
Bydliště: Břidličná
Předpokládám že je stejný jako u Sierry. Není to žádný problém pouze je to špinavá práce. Povolíte dvě matice vzadu co drží plechový držák pod nimi jsou na těch šroubech malé matky. Chce to očkový klíč. Mně jeden šroubek šel dobře druhý jsem chytal trochu hůř. Vyšroubujete ty dlouhé šrouby jsou skoro přes celý startér a máte vyhráno. Dva šroubky co drží zadní ložisko rotoru a držák uhlíků povolíte také. Sundáte zadní kryt, odpojíte ze svorkovnice ten kabel co vede k uhlíkům. Vyndáte držák s uhlíky. Vytáhnete rotor - je v kluzných ložiscích. Můžete i obojí najednou. Vše by mělo jíl lehce. V dolní části je planetová převodovka když se kouknete dovnitř tak tam uvidíte 3 ozubená kolečka. Pokud by jste to chtěli rozebrat víc ale není to třeba tak je nutné oddělat elektromagnetický spínač na boku (3 šroubky). Převodovku jsem nezkoušel rozebírat a ani bych to moc nedoporučoval. Zespodu je krytá výliskem z mělé hmoty a zřejmě přes něj by bylo třeba se jí dostat na kobylku. Hadrem to uvnitř trochu vyčistit. Hlavně ložisko rotoru uvnitř. Nacpat dobrou vazelínu do toho ložiska a převodovky. Nešetřit ale taky to moc nepřehnat. Já jsem ty ozubený kolečka zarovnal a i ložisko rototu. Na rotoru očistit kolektor byl vcelku dobrý. Pokud by nebyl dobrý tak nechat přebrousit. Uhlíky by měly být asi taky v pohodě. Předse jen to běží dost sporadicky. Tady si dát trochu práce a držák vyčistit. Nyní nasadíme držák s uhlíky na rotor. Mě se osvědčilo je přivázat kouskem drátu. Je zbytečný se to pokoušet nasadit bez zadrátování. Pokud nejste chobotnice tak udržíte možná tak dva uhlíky ale víc ne. Rotor dáte dovnitř. Dá to možná trochu práce aby si pořádně sednul. Držák je třeba natočit tak aby byl proti dírkám pro šroubky v horním deklu. Nezapomeňte namazat i druhé ložisko rotoru, hřídel po které popojíždí pastorek a nasadit gumovou průchodku kabelu. Přišroubovat horní víko dát tam ty dlouhé šrouby a držák. Pokud nic nezbylo je to OK. Skutečně to snad zvládne každý.

_________________
Ford Sierra 1.8TD combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 09:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Prikladam fotodokumentaci
http://www.acemajky.com/escort/data/mojeauto/starter

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Start D...v chlade
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2005 21:27 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
Pri studenom starte pridaj asi 1,4 plynu a pockaj az cvakne rele zhaveni.
Bude to kultivovanajsie startovani.....

Miro


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz