fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zhavice FORD od roku (cca) 1996
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=10318
Stránka 1 z 1

Autor:  juraj L [ 10 kvě 2007 21:48 ]
Předmět příspěvku:  Zhavice FORD od roku (cca) 1996

od roku 1996 (rozne mesiace) pre Escort a Mondeo a roku 1995 (Fiesta) s Euro2 emisiami predpisuje FORD. Informacia je z Microcat-u

zhavic 1056857 (96FF 6M090 CA) ma cca 17 mm dlzku zhaviacej casti.
Dovtedy to bol zhavic s dlzkou cca 20 mm.

Zhavice BRISK 21S427 ci 21S427E je dlhy 20 mm. Zjavne si tieto zhavice niektori kolegovia do FORDA aj po 1996 namontovali, ved katalog BRISK to tak aj doporucuje (do 7/98 ci 9/99)

Zaujimalo by ma, ci je takyto postup v poriadku, ci tato dlzka je len nedolezity detail. Celkom si to nemyslim, lebo predosly typ zhavica sa zjavne pouzival dlhe roky.

Na obrazku priklad zodpovedajucich zhavicov NGK
Obrázek

V mojom motore som nasiel zhavic FORD 96FF 6M090 BB, vyrobeny BERU

Autor:  juraj L [ 10 kvě 2007 22:21 ]
Předmět příspěvku:  dodatok

Rovnake ako ja mal v motore kolega yakuza http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=94029#94029
obrazok: Obrázek
tie dlhe zhavice mal v motore TomOzzy: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=51973#51973
na pridlhe zhavice sa tu uz stazoval ACEMajky: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=52018#52018

Autor:  juraj L [ 10 kvě 2007 22:28 ]
Předmět příspěvku:  Katalog BRISK a žhavič 21S522

Ešte sem prispejem jediným výskytom katalógu BRISK, čo som našiel na internete http://www.expert.auto.pl/pl/downloads/kat-brisk-zar.pdf
a celé to zakončím otázkou, že či nie je treba použiť žhavič 21S522 priradzovaný Mazde 121, ktorý by podľa krížových referencií Bosch, BERU a NGK mal byť vhodný pre novšie Escorty, Fiesty a Mondeá

Autor:  Karel [ 11 kvě 2007 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam ty zhavice s tou tensi a delsi zhav.casti a funguje to.Vzdyt to Brisk primo uvadi.Ale pouzij radsi uz ty E.Preci jenom vyvoj de kupredu.

Autor:  pppavel [ 12 kvě 2007 11:38 ]
Předmět příspěvku:  brisk

ja tam dal ty co píšou u brisku a zatim pohoda...sice jsou ty žhaviče delší než tam byly ale to snad ničemu neva.

Autor:  Niraj [ 30 srp 2007 22:53 ]
Předmět příspěvku:  žhavičky - stejný typ, jiný vzhled

Já tam měl původně žhaviče BERU 203; 0 100 221 146; 93 FF - AA, napětí 11,5 V; délka žhaviče 20mm. Dnes jsem je vyměnil za Brisk 21S427 se stejnou délkou žhaviče.

Ale co se mi nestalo:
Koupím 4 ks Brisek, začnu je doma montovat do auta a ta poslední je úplně jiná. Ty 3 byly stříbrný, vyznačené napětí 11,5 V. Ta poslední byla mosazná, napění "jen" 11V, trošku jinej design (kratší zúžená žhavící část, delší hlavička, kratší závit pro matičku). Ale typ 21S427 to jsou všechny.

Tak teď co s tím? Pokusím se ji zejtra vyměnit. A taky jsem napsal na www.brisk.cz , co to jako je a dají-li se vzájemně kombinovat. Raději jsem ji nepoužil, kdyby mi ji vyměnili a šoupnul jsem tam jednu starou. Tak doufám, že to brzy vyřeším, ať jsou nový všechny komplet.

Nemáte s tím někdo zkušenosti? Jaký "brisky" máte vy?

Autor:  Vogi [ 04 zář 2007 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tenhle typ sem tam měl když jsem ho koupil z Německa a určitě byly původní BERU GERMANY 751 0 100 226 248 10V 96 FF 6M090 BA.Teď tam mam už rok a půl BRISK 21S427 a jsem s nima spokojenej.

Autor:  Niraj [ 05 zář 2007 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

Tak z BRISKu mi odpověděli, že by měly být všechny 4 žhavičky zcela totožné a že mě prosí, abych si tu jednu nechal vyměnit za totožou s ostatníma. Ale to už jsem udělal, s výměnou na prodejně nebyl problém.

Autor:  katka Č. [ 19 zář 2007 08:55 ]
Předmět příspěvku:  žhavící svíčky

Manžel mi koupil žhavící svíčky, cca 6 měsíců je vozil ve svém autě v přihrádce a včera se mi konečně podařilo přesvědčit, že v mém autě na správném místě budou lepší. ( kovářovic kobyla.... ), když vyndaval staré, jednu poničil a tu poslední, co je tam tak pěkně schovaná tam nechal starou. Bohužel teď nevím co to byla za značku svíček, ale vím, že jsme za nědali celkem asi 600,- Dnes když bylo kolem 5'C forďáček nechtěl nastartovat. Nakonec asi po 6 minutách se porařilo, nikdy předtím jsem takové problémy neměla. sím sím netuší někdo kde je chybka?

Autor:  Vogi [ 19 zář 2007 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli problém se startováním začel po výměně svíček,tak je jasný kde to hledat.A vyměnit by je měl všechny.Asi manžela naťukni aby zajel někam do opravny,když si neví rady :D .

Autor:  Pedros [ 20 zář 2007 07:04 ]
Předmět příspěvku: 

Jo - tak buď ta poslední schovaná už je taky v háji nebo byla v háji některá nová nebo něco nepřipojil tak jak měl :-D

Autor:  katka Č. [ 20 zář 2007 08:38 ]
Předmět příspěvku:  Pojistka předžhavení

Tak jsem koupila nové svíčky Bosh. Všechny 4 se vyměnily a stéle nežhaví !!!! Nakonec jsme našli, že je přepálená pojistka na předžhavení, takže žhavit to opravdu nemohlo. Teď má auto manžel a jde sehnat tu 50 ampérovou pojistku, moc doufám, že to bude jen tou pojistkou a není tam někde nějaký skrat, nebo snad vadné relé :-(

Autor:  macomen [ 12 říj 2007 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ty bosche bych jen doporučil cena je sice šílená ale mám je a ty starty to je poezie!! jo ať mrkne na vedení přívodu od relé do žhavičů stačí jemný dotyk a při tom odběru pojistka papááá.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/