fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zvýšená spotřeba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=10372
Stránka 1 z 1

Autor:  Marpie [ 14 kvě 2007 10:08 ]
Předmět příspěvku:  Zvýšená spotřeba

Chci se zeptat. Mám letos nějak vyšší spotřebu nafty cca o litr. Tj. kolem 7-7,5 litrů oproti bežným 6-6,5. Tankuji u stejných pump jezdím stejné trasy stejným způsobem, startuji bez problémů a žádný pokles výkonu nepozoruji. Jen jak popisuji v jiném tématu mám kočku v motoru. Čím ta zvýšená spotřeba může být? Co mám nechat zkontrolovat?

Autor:  nat [ 14 kvě 2007 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

já tu tvou kočku teď hledat nebudu... :)

kočku mám jen v zimě, protože podložím ten ventil, co tahá za lanko otáček (ne plynové). na léto podložku vyndám a kočky nejsou.
dlouhodobá spotřeba asi 6,4.....

takže zkus si ubrat otáčky na tom rádoby sytiči

Autor:  Eskláda [ 16 kvě 2007 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

hele já to hodně pozoroval a zjistlil jsem že u mě je velkej rozdíl kde tankuji proto už tankuji jen tam kde jsem naměřil nejvíc ujetých km a tedy i malou spotřebu.. když jsem zase zkusil jinde natankovat hned jsem zase ujel mín..

Autor:  Marpie [ 04 čer 2007 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

Já tankuji pořád u stejné pumpy až na vyjímky ale prostě poslední dobou mám spotřebu o cca 1 litr větší. Dnes jsem to říkal mému mechanikovi a ten poslouchal motor a říkal že mu připadá že jsou na volnoběh vysoké otáčky(otáčkoměr nemám), Něco(nevím co), že je ale zapečetěné a tím že to nebude tak měl obavy jestli neblbne čerpadlo. Že se ale ještě poptá u diesel servisu jestli je něco napadne. Jinak tady nikoho nenapadá nic čím by to mohlo být? Mám sice větší gumy ale jen místo 175 mám 185 a to přece neudělá litr.

Autor:  Karel [ 05 čer 2007 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Klasika,dej novy filtry(paliv+vzduch) a pak teprve neco res.Volnobeh jde jednoduse snizit na pace plynu.Myslim ale ze s cerpadlem nic neudelas.Jedine sundat a seridit na stolici.Nezda se ti ,ze vic slapes na plyn?Ma turbo tlak?Pokud jsem ale ja najel min km na nadrz, tak jsem jen vymenil vzduch.filtr a hned jsem byl na normalu.

Autor:  Marpie [ 05 čer 2007 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Klasika,dej novy filtry(paliv+vzduch) a pak teprve neco res.Volnobeh jde jednoduse snizit na pace plynu.Myslim ale ze s cerpadlem nic neudelas.Jedine sundat a seridit na stolici.Nezda se ti ,ze vic slapes na plyn?Ma turbo tlak?Pokud jsem ale ja najel min km na nadrz, tak jsem jen vymenil vzduch.filtr a hned jsem byl na normalu.


Jezdím pořád stejně.
Jak poznám jestli má turbo tlak?
Vzducháč je měněný v listopadu myslíš že už může být tak zasraný?Zkusím ho zkontrolovat. Palivový filtr jsem chtěl měnit v létě kdy bude mít 2 roky a cca 28 tis km tak ho teda nechám vyměnit dřív.
Přijde mi že výkon je stejný. Ale těžko říct. Víceméně si to kontroluji na Hrabyňáku směr Ostrava(severomoraváci ví co myslím) který vyjíždím stejně jako dříve. Když jedu sám a v ďolíku pod ním mám sto tak pětka vydrží ještě kus za první zatáčku a když to klesne nak na 80 dávám za 4 která mi v poho vydrží až k té prudké zatáčce kde dávám za 3 pak kousek ještě za tři a pak zpátky 4 což vydrží až nahoru. a někdy ještě před vrcholem dám 5, ale to jen někdy.

Autor:  Marpie [ 06 čer 2007 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak palivový filtr jak je popsáno v jiném tématu vyměněn. Vzducháč koupím a vyměním zítra. Dnes před výměnou palivového filtru jsem na něj kouknul a i když je na něj najeto jen 7 tis km tak je dost zasraný.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/