fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 00:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 říj 2007 15:20 
Offline
Nováček

Registrován: 28 říj 2007 14:27
Příspěvky: 7
Bydliště: NR-SK
:roll: ŽIADAM O POMOC.
VSETKO BOLO O.K. POKIAL MI NEDOŠLA NAFTA. POTOM MI TO ZA STUDENA HORSIE STARTOVALO+KOLÍSANIE OTÁČOK ALE PO ZOŠLIAPNUTÍ PLYNU BOLA POHODA. PO NEJAKOM ČASE PRI ŠTARTOVANÍ KOLÍSANIE OTÁČOK+BIELY DYM A PRI JAZDE NA NIŽŠICH OTÁČKACH HÁDŽE . PO ZOHRIATI MOTORA JE TO V POHODE.
BOLO ROBENÉ:
ROZVODY+OLEJ+FILTRE , KONTROLA TRISIEK , TLAKY SÚ 3 ,
PORADTE CO S TÝM.
DAKUJEM

_________________
FORD ESCORT 1,8 TD GHIA , 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2007 16:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
řekl bych žhavičky

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2007 18:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Podľa mňa je problém v nafte alebo v ceste nafty do čerpadla. Čerpadlo je akoby stále zavzdušnené, je v ňom malý pretlak a tým aj nesprávne funguje samoregulácia predvstriku. Biely dym a cukanie v malých otáčkach je typický príznak neskorého predvstriku. Ak si s čerpadlom nemanipuloval a problém vznikol len po dôjdení nafty, tak to bude tu. Skús vymeniť filter, aby palivo malo ľahký prietok do čerpadla a dobre všetko odvzdušni.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2007 19:47 
Offline
Nováček

Registrován: 28 říj 2007 14:27
Příspěvky: 7
Bydliště: NR-SK
catrr píše:
řekl bych žhavičky

žhaviče mi pozerali a tie sú dobré. VĎAKA

_________________
FORD ESCORT 1,8 TD GHIA , 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2007 19:57 
Offline
Nováček

Registrován: 28 říj 2007 14:27
Příspěvky: 7
Bydliště: NR-SK
moto píše:
Podľa mňa je problém v nafte alebo v ceste nafty do čerpadla. Čerpadlo je akoby stále zavzdušnené, je v ňom malý pretlak a tým aj nesprávne funguje samoregulácia predvstriku. Biely dym a cukanie v malých otáčkach je typický príznak neskorého predvstriku. Ak si s čerpadlom nemanipuloval a problém vznikol len po dôjdení nafty, tak to bude tu. Skús vymeniť filter, aby palivo malo ľahký prietok do čerpadla a dobre všetko odvzdušni.

Naftu tankujem na pumpe a dávam tam aj aditívum.Filter mi menili pred cca 1000 km ,ale až potom mi došla tá nafta. Myslíš že bude stačiť vymeniť len ten filter, alebo treba nastaviť aj ten predvstrik? Som len amatér , ale nie ľavý . Mohol by som to zvládnuť , alebo radšej to treba nechať na servis .VĎAKA

_________________
FORD ESCORT 1,8 TD GHIA , 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2007 08:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
pokud jsou žhavičky opravdu dobré tak jak píšeš podívej se na těsnění okolo filtru

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: moto
PříspěvekNapsal: 29 říj 2007 12:28 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
Souhlas s moto : Pokud to dělá od doby kdy došla nafta bude to zavzdušněno nebo se ti dostal bordel z nádrže do systému a je to nějak přicpaný.

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: bílý kouř - špatné starty
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 21:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
No takhle se přesně projevuje závada solenoid předvtřiku - je umístěn vpředu na čerpadle (cena tak 2500 - 3500,-Kč, práce tak na hodinku). Zkus funkci "Hledat" už se tu o tom dost psalo.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 23:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
taky jako moto

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 21:09 
Offline
Nováček

Registrován: 28 říj 2007 14:27
Příspěvky: 7
Bydliště: NR-SK
Vdaka za rady. Jeden kamarat mi nastavil ten predvstrek a je to o.k. . Štartuje to dobre. Hned ako to chytí je to trošku hlučné , ale to je vraj v poriadku.
EŠTE DOTAZ.: Može mať zle nadstavený predvstrek vplyv na väčšiu spotrebu nafty?

_________________
FORD ESCORT 1,8 TD GHIA , 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 15:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
tak něco určitě má ,ale ne zas tak dramaticky , mně to dělalo 0,5 litra vice

_________________
Ford Mondeo 1,8 zetec ghia HB silver r.v. 97 /taky už historie /
Skoda Octavia 1,9TDI chip asi 84kw ambiente r.v. 2001 modrá metla
Ford Escort 1,8TD 66kw combi red r.v. 94 / Teď už minulost ,dobře sloužil /


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz