fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jizda s TD http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1069 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | ACEMajky [ 22 lis 2004 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | Jizda s TD |
Zdarec, jak jezdite s TD (mam namysli otacky) Ja radim na 2500ot a prevazne jezdim na 1900-2000ot |
Autor: | herma [ 22 lis 2004 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
sem se ted chtěl zeptat na to samé taky jezdím cca 1900-2100 řazení jak kdy |
Autor: | karner [ 22 lis 2004 16:31 ] |
Předmět příspěvku: | Otáčky |
Rád jezdím kolem 2000 otáček, ale protože jezdím z 90% ve městě v kolonách tak spíš tak 2500 - 3000 protože musím hodně zrychlovat. |
Autor: | Karel [ 22 lis 2004 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mimo 1800-2000(vibruje mi autu) pouzivam celej rozsah,tak do tech 3000.Vetsinou ale tak radim v 1800, nez se motor prohreje. |
Autor: | ACEMajky [ 22 lis 2004 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo tak kolem 2000ot mam tayk vybrace motoru (ale jenom kdyz jedu do kopecka, kdyz musi tahnout) |
Autor: | Homer [ 22 lis 2004 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Většinou jezdím jako vy, okolo 2000, řadím na 2500, v kopci i na 3500. |
Autor: | herma [ 22 lis 2004 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
ACEMajky píše: Jo tak kolem 2000ot mam tayk vybrace motoru (ale jenom kdyz jedu do kopecka, kdyz musi tahnout)
tak tak... mi též to tak robí |
Autor: | Jack [ 23 lis 2004 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Při zrychlování řadím cca 2,1 - 2,2 tis.ot., když potřebuju svižněji tak i přes 3tis., ale i když sem zkoušel to vytočit na max, zdá se mi že nejlepší záběr má motor od 2,5 - 3,5 tis. Jak se rozjedu tak mam cca 2 tis otáček, ale záleží na rychlosti, při 125km/hod tam mám přesně tři tis. Myslím že když chceš jezdit na spotřebu tak je nejlepši přeřazovat kolem 2,2, moc to netočit a nešlapat tomu po krku. |
Autor: | Návštěvník [ 28 lis 2004 23:32 ] |
Předmět příspěvku: | Jízda s TD |
Souhlasím s Jackem. Když přeřazuju kolem 2000-2200 ot, tak je spotřeba v pohodě. Pokud to ženu na 3500-4000 , tak se to zvedne i o dva litry/100Km. Tento režim praktikuju většinou jenom při předjíždění do kopce. |
Autor: | herma [ 29 lis 2004 09:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
heh, 3500-4000 sem tam ještě nikdy neměl.... |
Autor: | Návštěvník [ 20 pro 2004 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
vetsinou radim mezi 2000-2500...pouze silne obcas az kolem 3000 (akcelerace do kopce)...akorat v lete na dovolene (po dalnici pres nemecko) se probehl dlouhodobe ve vyssich otackach (i pres 3500)-a celkem mu to i svedcilo... |
Autor: | Bendy&Macíček [ 02 lis 2005 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já se to taky snažím řadit do třech tis. Ale vetšinu strávím na třech tisících protože jezdím po dálnici, ale jinak to drzím mezi 2000-2500, ale vy áte zase lehčí auta oproti mě |
Autor: | Slow D [ 03 lis 2005 13:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bendy&Macíček píše: Já se to taky snažím řadit do třech tis.
Jestlipak se u Mondea TD také projevují ty vibrace, které se u Escortů objevují při větším zatížení motoru v rozmezí 1800-2000 otáček? |
Autor: | Bendy&Macíček [ 03 lis 2005 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
zatím jsem nic takového nepozoroval a to občas podle zvyku ještě z benza jedu i na 1500ot a je citit, ze je to malo, ale vibrace? jsem jestě nezařžil, možna jde o to jak tomu moc chceš naložit. Musim říct, že to auto je velikej skok a úplně jiná jízda. je znat, že je težší, Esco je malinko pružnější, ale jinak super komfort a hlavne kotoučovky na všech kolech to je hrozně znát |
Autor: | ACEMajky [ 03 lis 2005 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Se divim ze si tak libujes kdyz jsi mel v escu 1,8 16V a ted 1,8 TD a jeste na tezsim aute, ale proste TD je o necem jinym -myslim ten zatah... Ty jsi jezdival s benzinakem 1500ot? |
Autor: | Bendy&Macíček [ 03 lis 2005 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj v klidu, ale až po tom co jsem vymenil filtr, prostě jen takové lechtání plynu na 1500ot si to bralo ale na sešlapnutí planu to nebylo. Ja jsem jezdil i s TD občas a tak jsem si relativne navykl, tady mi jen vadi kratky stupen 1 a 2 jinak je to super, nejsem zavodnik, ale zasena tech gumach co tam mam to nikde neulitne a drzi stopu az neuveřitelně |
Autor: | Endy [ 03 lis 2005 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taj jsem se dneska díval na otáčky a řadim kolem 3000 ot. A při jízdě se pohybují kolem 2500 ot. Jinak žádný vibrace za jízdy nejsou. Ale zato jsou při volnoběhu hlavně na studenějším motoru. |
Autor: | Eskláda [ 04 lis 2005 01:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha tak už asi zjišťuji proč mi to žere 10na sto ale po výměně vzduch filtru kleslo na 7,6litrů jezdím 3000-4000 otáček.. |
Autor: | Eskláda [ 04 lis 2005 01:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže jak to tu čtu tak se krotím a začínám jezdit jinak |
Autor: | Endy [ 04 lis 2005 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, to bude tím. Jezdím 5,7l. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |