fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

EGR ventil
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1078
Stránka 1 z 4

Autor:  Karel [ 23 lis 2004 19:06 ]
Předmět příspěvku:  EGR ventil

Dieslaci mate odpojenej EGR ventil?Vase zkusenosti prosim.

Autor:  herma [ 23 lis 2004 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

ještě tak vědět co to je zač :(

Autor:  ACEMajky [ 24 lis 2004 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

EGR ej ta mrcha mastna na parozi na teto fotce:

Obrázek


Ja osobne ho nepouzivam asi (je tam el. mag. ventil, co ho ovlada (ten EGR) - me do toho el. mag ventilu nejde elektrika, takze se mi asi EGR neotvira


Na co je? Recykluje vyfuck. plyny - cast vyfuckovych plynu pousti zpet do motoru a tim jsou nizsi emise

Autor:  herma [ 24 lis 2004 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

hmmm, tak to nevím jestli ho používám, ale zamaštěnej ho mám taky fest.

Autor:  Návštěvník [ 28 lis 2004 20:35 ]
Předmět příspěvku:  EGR ventil

EGR ventil mam uz dva roky odpojenej ,hadicku od turba, když byl zapojenej tak pri akceleraci se valil černej dym a ted je to pohodička a spoztreba OK, a nezistil to ani na emisní kontrole, spaliny super.

Autor:  Návštěvník [ 28 lis 2004 23:23 ]
Předmět příspěvku:  EGR ventil

Mám ho taky odpojenej a v podstatě se nic nezměnilo, kromě toho, že to jede trochu líp. Pokud nejsi velký ekolog, tak to nezapojuj. Je to prakticky pouze kvůli emisím.

Autor:  Karel [ 29 lis 2004 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak napiste co a jak jste odpojili.Fotecka by neskodila.

Autor:  karner [ 01 pro 2004 14:33 ]
Předmět příspěvku:  Odpojení ventilu

To by mě taky zajímalo. Kdo jste to už odpojoval tak poraďte.

Autor:  ACEMajky [ 01 pro 2004 17:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

llange píše:
EGR ventil mam uz dva roky odpojenej ,hadicku od turba, když byl zapojenej tak pri akceleraci se valil černej dym a ted je to pohodička a spoztreba OK, a nezistil to ani na emisní kontrole, spaliny super.


Jak odpojenej, jak hadicku od turba, EGR neni spojenej s turbem!!!!!!!! je ovladany podtlakem od vyvevy, podle me staci odpojit tu hadicku co vede do EGR - aby do EGR nesel podtlak z toho el. mag ventilu a EGR zustal zavrenej

Autor:  Návštěvník [ 20 pro 2004 13:33 ]
Předmět příspěvku:  egr ventil

egr ventil je ovladany pres vakuovy menic ("nadrzka" s hadickami a kabliky za levym svetlem) podtlakem od vyvevy.egr ridi prepousteni casti vyfukovych plynu zpet do sani,cimz se dosahuje nizsi teploty horeni ve valcich a tudiz nizsi tvorby oxidu dusiku-nox (tyto slouceniny vznikaji predevsim za vysokych spalovacich teplot a se vzrustajici teplotou jejich tvorba vyrazne roste).vzhledem k tomu,ze prubeh spalovani je krome jineho zavisly na rezimu prace motoru (otacky,zatizeni),neni ani slozeni vyfukovych plynu konstantni a tudiz i cinnost egr je smysluplna pouze ve specifickych rezimech (prechodne rezimy a castecne zatizeni).navic kvuli klidnejsimu chodu studeneho motoru je egr uveden do cinnosti az po dosazeni provozni teploty nezavisle na rezimu.a podstatne-pri plnem vykonu neni taktez egr v cinnosti.
odpojeni egr je jednoduche-staci rozpojit (a radeji zaslepit) podtlakove vedeni mezi egr a menicem.podle praktickych zkusenosti (opakovana akceleracni zkouska do kopce) je vsak vliv odpojeneho (funkcniho) egr ventilu na vykon prakticky nemeritelny.jinak se vsak muze jevit odpojeni vadneho (netesniciho,nedoviraneho) egr...
na stk se odpojeny egr nepozna-emise nox se zatim nemeri...
nechci byt moralista,ale "ladeni" motoru odpojenim egr neni (z zadneho hlediska) to prave orechove...

Autor:  Karel [ 20 pro 2004 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

No me neslo o ladeni, ale o to,ze ti pekne zasere sani.Viz fotky na ruznych forech,treba Opel kadet.A tim padem se ti zmensi prurez a s tim souvisejici veci.

Autor:  Návštěvník [ 09 úno 2005 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

u starýho motoru jsem ho měl odpojený, protože zejména při větším přidání plynu a razantnějším rozjíždění na 1 a 2 rychlostní stupeň mi auto neskutečně hopsalo, muselo se jemně přidávat plyn a ještě přes spojku. Dlouho jsem si myslel, že je to špatnými silentbloky, nebo spojkou, pak mi ale známej ERG ventil odpojil, na konec hadičky dal šroubek a od té doby byl klid. Bohužel starý motor krátce potom odešel, ovšem z jiných důvodů. Teď s novým motorem a jiným ERG ventilem je vše v pohodě, je zapojený, silentbloky i čerpadlo jsou původní a rozjíždění s autem je v pohodě.
Jen přemýšlím, zda ho neodpojit, pokud jak píšete zasírá sání :?

Autor:  Návštěvník [ 15 úno 2005 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

Před zimou jsem navštívil kolegu ve Ford servisu a když už tak jsem mu nechal vyměnit těsnění od termostatu (je to na ruce trpaslíka) a kapalinu. Ptal jsem se ce je to za hadička a proč je zaslepená - nevěděli (jestli prý tam nebyl jiný motor, nadbylo to a tak to zaslepili !?. Tak teď to vím. a zahraju si před ním na chytrého.

Autor:  Přemek [ 15 úno 2005 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

No name - mě to zas odhlásilo.

Autor:  callimero [ 13 bře 2005 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

Zdar,koupil jsem v listopadu SRN Esko a ejhle,EGR ventil nebyl,na přírubě záslepka a tak jsem zjišťoval o co jde.Známej ve Fordu říkal,že EGR omezuje oxid dusíku (u diesela až 18%)ale ten se na emisích neměří,takže praxe je taková,že se do podtlakových hadiček dávají kuličky,EGR nefunguje,výkon je větší a všichni jsou spokojený......Do doby,než se oxid dusíku začne měřit. :roll:

Autor:  ACEMajky [ 13 bře 2005 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

Nestras

Autor:  callimero [ 13 bře 2005 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

Už jsem vyhodil to zpropadené relé,takže je klid.Zjistil jsem,že napájí clima(což se mě netýká) a studený start,což víceméně taky,protože jsem v garáži v teploučku,takže zatím neřeším.Mám prostříkat dva konektory na kabelech mezi ŘJ a pojistkovkou,jeden je pod přední příčkou nad chladičem a druhej u ABS.Prej je to problémové místo kontaktů.Tyhle pojistkovky prej už nezloběj.....takže až bude chvilka,udělám to a uvidíme.Určitě zveřejním výsledek.

Autor:  Návštěvník [ 26 bře 2005 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: EGR ventil

Čau hele a chci se zeptat, jak řikáš že se ti valil černej dým, tak to mě přesně taky tak dělá nejvíce ale ta 1 a 2. A mělo to taky takovej charakter, že si třeba na křižovatce při rozjezdu přidal plyn, najednou to bylo jakoby mrtvý pak to začalo táhnout a hulit? A vyřešilo se vše odopjením toho ERG ventilu?

Díky jura

Autor:  Návštěvník [ 01 dub 2005 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím,

tak sem vyřešil definitivně problém s kouřením u mého escorta 1.8TD odpojením ERG ventilu. Celý problém se vyřešil a auto jde lépe i za plynem.

S pozdravem Jirka :lol: :twisted:

Autor:  nat [ 05 kvě 2006 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Opět oprašuji staré téma, jsem oprašovač? :-D

(Intercooler jsem čistil asi před 14 dny, ale to je jiné téma.)

Dnes jsem měl vyndaný Egr ventil, vyčistil a vrátil.

Jezdil jsem měsíc s připojeným, měsíc s odpojeným, teď jsem ho vyndal komplet, vyčistil (je to práce kominická) a připojil.

Pravděpodobně platí ta verze výše popsaná, čili, když je vše OK, ventil chodí, je lépe mít ho připojený. jestliže je nějaký problém může ho odpojení vyřešit.
Taky bylo myslím správně zmíněno, že odpojení EGR ventilu není ten správný tuning....

Teď po vyčištění a zapojení cítím to turbo ,že opravdu zabírá někdo malinko nad 2000 min-1
ale lehce nad 3000 min-1 zase uvadá. Ale nemám žádný budík -nic, takže je to to relativní, jen dojem, pocit.....

Obrázek


Obrázek

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/