fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

EGR ventil
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1078
Stránka 2 z 4

Autor:  Karel [ 06 kvě 2006 07:00 ]
Předmět příspěvku: 

Proc je dobry mit ho zapojeny?

Autor:  nat [ 08 kvě 2006 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

dneska jsem byl na srázku v plzni, a zase tak moc dobře to nejelo, takže ho zase odpojím (EGR), ale je možný, že nedojdu k žádnýmu výsledku.

...taky je fakt, že jsem natankoval levnější naftu, aby to nebylo tím.... :-D

Autor:  nat [ 12 kvě 2006 23:23 ]
Předmět příspěvku: 

.... takže definitivně odpojen.......myslím EGR ventil......

na jízdě poznám prdlajs, to spíš protivítr :-D

ale když už jsem to pracně vyčistil, tak si to nenechám znova zahnojit, takže Karle sorry za matoucí názory.

nejhorší je, že tyhle drobnosti hodnotíš jen pocitem z jízdy....

...jestli mě někdo potkáte( doženete :-D :-D ), tak mi zhodnoťte kouřivost, já se za sebe neohlížím a dým se valí při zemi...........

Autor:  Tomat1 [ 25 srp 2007 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

Mám takovej hloubavej dotaz jak se můžou spaliny z výfukového potrubí přepustit do sání kde je přetlak cca 0.8 atm? To by musel být ve výfukovém potrubý ještě větší přetlak jak 0.8. ne?

Autor:  mrJekill [ 25 srp 2007 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

Taky že je.
Vezmi si příklad:kompresní poměr 12:1,tzn 12x0,8Bar
tzn. 9,6Bar,dále ještě několikanásobné zvýšení tlaku při expanzi a dál už snad není co vysvětlovat.......

Autor:  Tomat1 [ 25 srp 2007 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

..... Apak se otevře výfukový ventil prudce se změní objem protože se splodiny přepustí do výfukového potrubí a je potlaku, respektivě tam asi nějakej bude. Teda tech 0. 8 není zase tak moc. TAk dík no.

Autor:  mrJekill [ 25 srp 2007 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Ano,tlak se přemístí do výfukového potrubí....... :)

Autor:  Krtek-NA [ 26 srp 2007 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

mrJekill píše:
Taky že je.
Vezmi si příklad:kompresní poměr 12:1,tzn 12x0,8Bar
tzn. 9,6Bar,dále ještě několikanásobné zvýšení tlaku při expanzi a dál už snad není co vysvětlovat.......

Hmm - to jsou zajímaví výpočty. Možná by to tak bylo kdyby si ten vejfuk ucpal, ale pokud je spojen s atmosférou tak tam bude pouze slabej přetlak, kvůli přepážkám ve výfuku :!: a navíc spaliny se přepalujou pouze není li potřeba výkon od motoru, takže těžko bude v tý době plnit turbo, aby byl v sání takovej přetlak. :wink:

Autor:  mrJekill [ 26 srp 2007 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Samozřejmě tam takovej tlak není,ale díky kompresi a expanzi tam bude určo vždy větší,než v sání.
Čistě teoreticky by mě docela zajímal tlak v paroží hned za motorem.

Autor:  moto [ 27 srp 2007 11:55 ]
Předmět příspěvku: 

Páni, nechcem Vás oberať o ilúzie, ale nefunguje EGR ventil len pri ubratom plyne a na voľnobeh? Ja mám motor RTH a tam je to presne tak. A to tiež len vtedy ak je už motor zahriaty min. na 60 stupňov.

Autor:  Pedros [ 11 črc 2008 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

A jak jsi to zjistil kdy otvírá?

Autor:  moto [ 11 črc 2008 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

Na telese termostatu je teplotné čidlo a cez toto vedie podtlaková hadička ovládania EGR ventilu. A práve toto čidlo je otvorené/možnosť prefúknuť/ len nad 60 st. teploty motora.
Píše o tom aj "múdra" knižka od Etzolta.

Autor:  Pedros [ 11 črc 2008 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

to jo, teplota je jasná ale jak poznáš že při ubraném plynu a volnoběhu?

Autor:  moto [ 11 črc 2008 22:47 ]
Předmět příspěvku: 

Na vstrek čerpadle je pri páke ovládania ventil do ktorého idú dve hadičky. A práve pri voľnobehu tlačí na posúvač toho ventilu pliešok od osky páky. Niečo ako vačka.Jednoduché. Keď pridáš, pliešok sa vzdiali od posúvača a ventil sa uzavre. Dá sa to nastavovať.
Teda, aspoň u čerpadiel Bosch to tak je.

Autor:  BATMAN [ 16 črc 2008 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Dotaz: Je tohle EGR? Nebo ho mam taky pod intercoolerem?

http://img294.imageshack.us/img294/5327/s6300112ht2.jpg

Foto je z mojeho mondea MKII 1.8TD (1997-2001)
Jinak nestaci pro vyrazeni jen "zlomit" tu hadicku co do nej vede?

Autor:  nat [ 17 črc 2008 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

myslím že to je ono.
stačí hadičku vytáhnout a bude furt zavřený

Autor:  moto [ 17 črc 2008 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

A nezabudni ju potom zablendovať. Ináč Ti bude vákumpumpa nasávať falošný vzduch a brzdovému posilovaču sa to nemusí páčiť.

Autor:  nat [ 18 črc 2008 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

podtlak mi jde od airboxu, tam se nemá co pokazit...

Autor:  koci2 [ 23 srp 2008 18:55 ]
Předmět příspěvku:  egr ventil

cus chlapi chci se zeptat jak je mozny ze ma escort 1,8d,r.v 92 egr ventil

Autor:  Floki [ 23 srp 2008 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

je to uplně normální,co v tom vidíš za vědu? :-D

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/