fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
EGR ventil http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1078 |
Stránka 2 z 4 |
Autor: | Karel [ 06 kvě 2006 07:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proc je dobry mit ho zapojeny? |
Autor: | nat [ 08 kvě 2006 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
dneska jsem byl na srázku v plzni, a zase tak moc dobře to nejelo, takže ho zase odpojím (EGR), ale je možný, že nedojdu k žádnýmu výsledku. ...taky je fakt, že jsem natankoval levnější naftu, aby to nebylo tím.... |
Autor: | nat [ 12 kvě 2006 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
.... takže definitivně odpojen.......myslím EGR ventil...... na jízdě poznám prdlajs, to spíš protivítr ale když už jsem to pracně vyčistil, tak si to nenechám znova zahnojit, takže Karle sorry za matoucí názory. nejhorší je, že tyhle drobnosti hodnotíš jen pocitem z jízdy.... ...jestli mě někdo potkáte( doženete ), tak mi zhodnoťte kouřivost, já se za sebe neohlížím a dým se valí při zemi........... |
Autor: | Tomat1 [ 25 srp 2007 09:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám takovej hloubavej dotaz jak se můžou spaliny z výfukového potrubí přepustit do sání kde je přetlak cca 0.8 atm? To by musel být ve výfukovém potrubý ještě větší přetlak jak 0.8. ne? |
Autor: | mrJekill [ 25 srp 2007 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky že je. Vezmi si příklad:kompresní poměr 12:1,tzn 12x0,8Bar tzn. 9,6Bar,dále ještě několikanásobné zvýšení tlaku při expanzi a dál už snad není co vysvětlovat....... |
Autor: | Tomat1 [ 25 srp 2007 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
..... Apak se otevře výfukový ventil prudce se změní objem protože se splodiny přepustí do výfukového potrubí a je potlaku, respektivě tam asi nějakej bude. Teda tech 0. 8 není zase tak moc. TAk dík no. |
Autor: | mrJekill [ 25 srp 2007 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano,tlak se přemístí do výfukového potrubí....... |
Autor: | Krtek-NA [ 26 srp 2007 09:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrJekill píše: Taky že je.
Vezmi si příklad:kompresní poměr 12:1,tzn 12x0,8Bar tzn. 9,6Bar,dále ještě několikanásobné zvýšení tlaku při expanzi a dál už snad není co vysvětlovat....... Hmm - to jsou zajímaví výpočty. Možná by to tak bylo kdyby si ten vejfuk ucpal, ale pokud je spojen s atmosférou tak tam bude pouze slabej přetlak, kvůli přepážkám ve výfuku a navíc spaliny se přepalujou pouze není li potřeba výkon od motoru, takže těžko bude v tý době plnit turbo, aby byl v sání takovej přetlak. |
Autor: | mrJekill [ 26 srp 2007 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozřejmě tam takovej tlak není,ale díky kompresi a expanzi tam bude určo vždy větší,než v sání. Čistě teoreticky by mě docela zajímal tlak v paroží hned za motorem. |
Autor: | moto [ 27 srp 2007 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Páni, nechcem Vás oberať o ilúzie, ale nefunguje EGR ventil len pri ubratom plyne a na voľnobeh? Ja mám motor RTH a tam je to presne tak. A to tiež len vtedy ak je už motor zahriaty min. na 60 stupňov. |
Autor: | Pedros [ 11 črc 2008 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jak jsi to zjistil kdy otvírá? |
Autor: | moto [ 11 črc 2008 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na telese termostatu je teplotné čidlo a cez toto vedie podtlaková hadička ovládania EGR ventilu. A práve toto čidlo je otvorené/možnosť prefúknuť/ len nad 60 st. teploty motora. Píše o tom aj "múdra" knižka od Etzolta. |
Autor: | Pedros [ 11 črc 2008 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jo, teplota je jasná ale jak poznáš že při ubraném plynu a volnoběhu? |
Autor: | moto [ 11 črc 2008 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na vstrek čerpadle je pri páke ovládania ventil do ktorého idú dve hadičky. A práve pri voľnobehu tlačí na posúvač toho ventilu pliešok od osky páky. Niečo ako vačka.Jednoduché. Keď pridáš, pliešok sa vzdiali od posúvača a ventil sa uzavre. Dá sa to nastavovať. Teda, aspoň u čerpadiel Bosch to tak je. |
Autor: | BATMAN [ 16 črc 2008 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dotaz: Je tohle EGR? Nebo ho mam taky pod intercoolerem? http://img294.imageshack.us/img294/5327/s6300112ht2.jpg Foto je z mojeho mondea MKII 1.8TD (1997-2001) Jinak nestaci pro vyrazeni jen "zlomit" tu hadicku co do nej vede? |
Autor: | nat [ 17 črc 2008 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslím že to je ono. stačí hadičku vytáhnout a bude furt zavřený |
Autor: | moto [ 17 črc 2008 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nezabudni ju potom zablendovať. Ináč Ti bude vákumpumpa nasávať falošný vzduch a brzdovému posilovaču sa to nemusí páčiť. |
Autor: | nat [ 18 črc 2008 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
podtlak mi jde od airboxu, tam se nemá co pokazit... |
Autor: | koci2 [ 23 srp 2008 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | egr ventil |
cus chlapi chci se zeptat jak je mozny ze ma escort 1,8d,r.v 92 egr ventil |
Autor: | Floki [ 23 srp 2008 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to uplně normální,co v tom vidíš za vědu? |
Stránka 2 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |