fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Vymena vstrekovaciho čerpadla http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=10887 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Smotlakm38 [ 11 čer 2007 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | Vymena vstrekovaciho čerpadla |
Môže mi niekdo poradit ako by som vymeniil vstrekovacie čerpadlo na 1,8TD 66kW Diky |
Autor: | milhaushk [ 23 říj 2007 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | čerpadlo |
Ahoj já měníl čerpadlo na 1.8D rv92 je to v poho zaaretuješ vačku trnem takový podlouhlí otvor tam je díra to samé na čerpadlu a pak na boku motoru odšroubuješ víčko a nasadíš trn pro horní úvrať vymontuješ čerpadlo a dáš nové . S nastavením ti neporadím to právě testuju dělal jsem to včera pokud někdo ví jak nastavit poraďte budu rád. ps. je to popsané v tajné sekci první kniha o fordu. |
Autor: | Cossa Alfa Nostra [ 25 říj 2007 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je někde schéma nákres toho trnu? A z jakého materiálu? Zhotoví ho průměrný frézař, soustružník? |
Autor: | milhaushk [ 25 říj 2007 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | trn |
Jo v té knížce je trn rozkreslen ,ale mám pocit že je to pouze pro HU jinak na čerpadlo by měl bejt trn dle čerpadla buť 6 nebo 9 mm tak nějak je to tam popsaný tady je odkaz Citace: http://www.fordfans.cz/download/manual/epdf.rar v kapitole 002 motor str1-58 nákres je na stránce 42.
|
Autor: | Diablo [ 28 říj 2007 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mala poznamka pokud budes menit cerpadlo ktery ma v sobe imobilizer (poznas podle klicku zda v nem je vlozen chip), budes potrebovat i puvodni klice a spinacku, popripade nekoho kdo dokaze sparovat soucasny klic s imobilizerem v jinem cerpadle teda jestli to jde. |
Autor: | bobr [ 28 říj 2007 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diablo píše: Mala poznamka pokud budes menit cerpadlo ktery ma v sobe imobilizer (poznas podle klicku zda v nem je vlozen chip), budes potrebovat i puvodni klice a spinacku, popripade nekoho kdo dokaze sparovat soucasny klic s imobilizerem v jinem cerpadle teda jestli to jde.
Staci prohodit elektroniku z puvodniho cerpadla |
Autor: | milhaushk [ 28 říj 2007 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | črpadlo |
Já to měl v poho nic takového tam nemám je to holt stařeček ) Jinak už jsem to i nastavil docela v poho jen odvzdušnit je to problém trvá to dlouho. Už jsem chtěl letět za tím kdo mě prodal čerpadlo že je špatné ,ale chyba se našla zavzdušněno. Nakonec jsem to vymontoval zpět namontoval trubky a napojil naftu točil tak dlouho dokud nešla nafta (po první minutě jsem šel pro vrtačku a upevnil hřídel do vrtačky a pomalu točil ) a pak jsem namontoval vstřiky a točil dokud nezačala stříkat nafta. Pak jsem to tam namontoval zpět a nastavoval předvstřik to taky dalo chvilku ,ale podařilo se , ale budu muset ještě asi na jemné doladění předvstřiku abych měl jistotu. |
Autor: | striko [ 19 bře 2008 10:15 ] |
Předmět příspěvku: | otacky |
Nazdar, nechcem zacinat novu temu, tak dufam, ze si to niekto vsimne... Mal som prasknute palivove cerpadlo (fiesta 1,8D r.v. 92), tak som ho dal vymenit za nejake z fiesty rovnakeho typu - fsetko funguje, ALE: ked sa motor zohreje (v lete tak po 50 km) tak straasne klesnu otacky az zacne motor silno vibrovat. Kedze sa v tom nevyznam, tak som len zvysil otacky (tym srobom, co natahuje plynove lanko , A teda dost som ho posunul! Tym padom su vsak za studena velmi vysoke! V zime jazdi v pohode (aj je menej hlucne) az kym sa poriadne nezahreje... Ten pan co mi to menil (domaci kutil, za par korun) sa mi do toho uz nechce ripat, asi nevie co je s tym JEDNODUCHO KED JE MOTOR NORMALNE ZAHRIATY, KLESNU OTACKY Co vy na to? Vdaka |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |