fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 26 čer 2024 13:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 bře 2007 14:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
Zdar, tak se mi stává, že když potřebuju vypálit odněkud z křižovatky a sešlapnu plyn tak se rozsvítí kontrolka žhavení a motor začne klepat, tím ztratí výkon a ... .Také se mi přesně tohle stává, když jedu do kopce a přidám plyn, začne nepravidelně problikávat kontrolka žhavení a motor začne klepat, když trochu slevím z plynu tak je to dobrý, ale jakmile zase přidám je to zpátky. Chvíli jsem hledal čím by to mohlo být a u setrváku je nějaký čidlo asi polohy klikového hřídele a to jsem vymontoval bylo dost špinavý tak jsem ho otřel a začalo to být lepš,í ale problém zcela nezmizel, teď se to projevuje podstatně méně už jenom v prudkých kopcích a také, když vymetu nějakou díru to jenom problikne kontrolka žhavení. Neměl jste někdo podobný problém, nevím jestli je to čidlo špatný nebo je špatnej ten řídící vstřik nebo je velkej předvstřik či co? Máte někdo nějakej nápad? Díky :!:

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2007 22:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
Nevíte náhodou podle čeho řídící jednotka určuje předvstřik nafty, zdali to je jenom podle čidla polohy klikvého hřídele a toho čidla na vstřiku a nebo jestli ještě bere v úvahu teplotu motoru a váhu vzduchu?

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2007 08:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tomat1 píše:
...podle čeho řídící jednotka určuje

Ona nafta něco takového má? :shock:

Edit: Beru svůj údiv zpět, byl jsem poučen, že má a dokonce EEC-5. :oops:

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2007 13:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
No prej ano, ale pouze ta s turbem. :-)

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2007 18:54 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 02 črc 2006 19:31
Příspěvky: 613
Bydliště: Ivančice
I bez turba.. :wink:

_________________
Escort r.v.97,bíla barva,1.8D-44KW:-( Ale ta spotreba!:-) - moje nejmilejsi auto..Uz je bohuzel pryc..
VW Golf III r.v.95,tmavězelená metaliza,1.8 benzín-66KW.
Služebák:Rencl Kangoo 1,9TDi -59KW,ABS,klima.R2000 zrušen volem v Oplu...
Citrón Berlingo 1,9D; 11/2003 pracant...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2007 22:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
Jo? I ten elektronickej předvstřik?

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2007 23:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 02 črc 2006 19:31
Příspěvky: 613
Bydliště: Ivančice
Tak to nevim...Spis Walker by to mohl vedet :wink:

_________________
Escort r.v.97,bíla barva,1.8D-44KW:-( Ale ta spotreba!:-) - moje nejmilejsi auto..Uz je bohuzel pryc..
VW Golf III r.v.95,tmavězelená metaliza,1.8 benzín-66KW.
Služebák:Rencl Kangoo 1,9TDi -59KW,ABS,klima.R2000 zrušen volem v Oplu...
Citrón Berlingo 1,9D; 11/2003 pracant...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2007 13:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tohle vypadá na "pouze" elektrickou závadu v mikrovýpadku napětí pro řídící jednotku na Pinu 71 a 97....s tím je spojeno i to problikávání žhavení, žhavení ovládá řj (pinem 1 spíná relé žhavení) a signalizace žhavení v palubovce je z pinu 80... Takže závada je v oblasti pojistkovky (relé, kontakty)....To relé by mělo spínat se zapnutím klíčku a tím se rozsvítí i žhavení (řj dostane napětí na pin 71 a 97) a je tam ještě jedno které řeší ventil studeného startu....Laicky se to pravé pozná tak, že když se vyndá, tak to nežhaví po otočení klíčku a nechytne. Závadu bych viděl buďto v tomhle relé nebo v jeho okruhu...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2007 22:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
Díky za odpověď a teď ještě jeden dotaz o jakém relé to mluvíš? Mluvíš o něm jako o tom, ale nevím co to je v Etzoldovi jsem našel pouze relé studeného startu o něm tu taky píšeš. Takže pokud to dobře chápu tak mi vypadává napájení ŘJ tím pádem když se tam napětí dostane tak to bere jako že startuješ. A ještě tu je vlastně relé zámku zapalování.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 19:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
Takže vše opraveno a bylo to zřejmě opravdu mikro výpadky napájení řídící jednotky. Po pročištění kontaktů hlavního relé vedle baterie a konektorů a po přezkoušení trysek(nevím jestli k tomu přispěli, měl jsem je venku z jiného důvodu) bylo vše O.k.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: problikavani kontrolky zhaveni
PříspěvekNapsal: 13 čer 2007 13:16 
Offline
Nováček

Registrován: 13 čer 2007 13:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Mel jsem ten samy problem a v autorizovanem servisu v Praze se jim nedarilo to resit - prolezli mi celou elektriku - cca 3 dny. Na radu, ze by to mohl byt vstrik tvrdili, ze vstriky s tim nemohou souviset, protoze nejsou na elektriku pripojene. Nicmene jeden vymenili (bohuzel tak, ze mi tam tece nafta) a najednou problikavani kontrolky zhaveni zmizelo. Nemeli ani odvahu se k tomu priznat / prestalo to pry samo. Ted s tim budu muset nekam jinam neb nejsem tak sikovny a nemam cas se v tom hrabat - pro jistotu necham zkontrolovat vstriky jeste jednou.

_________________
Ford Escort 1.8TD, 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2007 22:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Co to bylo za servis. Pro ostatní :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2007 22:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
No mě to problikávání skoro přestalo, ale bohužel mi to hlavně v kopci začalo znovu dělat, tak jsem jednoho krásného dne šel po kabelech od vstřikovacího čerpadla až k ŘJ a po sundání světla jsem přišel na to, že mám prodřenou izolaci asi třech drátů, takže to pěkně zkratovalo a dělalo bordel.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 čer 2007 09:02 
Offline
Nováček

Registrován: 13 čer 2007 13:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Krtek-NA píše:
Co to bylo za servis. Pro ostatní :wink:

Dolni Měcholupy - F&R

_________________
Ford Escort 1.8TD, 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 čer 2007 09:12 
Offline
Nováček

Registrován: 13 čer 2007 13:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Tomat1 píše:
No mě to problikávání skoro přestalo, ale bohužel mi to hlavně v kopci začalo znovu dělat, tak jsem jednoho krásného dne šel po kabelech od vstřikovacího čerpadla až k ŘJ a po sundání světla jsem přišel na to, že mám prodřenou izolaci asi třech drátů, takže to pěkně zkratovalo a dělalo bordel.


JJ, kabely u motoru mně taky kontrolovali a pak se pustili i do interieru. Šli po důsledcích problému. Kontrolka problikávala vždy v nízkých otáčkách při zatížení el. okruhu, např. na dorazech motorků předních oken. Tak se podívali i do spínačů el. stahování ... Abych byl spravedlivý, tak musím podotknout, že mně práci neúčtovali - sami se doznali, že neví co bylo příčinou ...

_________________
Ford Escort 1.8TD, 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz