fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nestartuje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=10968
Stránka 1 z 2

Autor:  bobr [ 17 čer 2007 11:25 ]
Předmět příspěvku:  Nestartuje

Zdravím vsechny fordaře mam problém a potřeboval bych poradit.
Mám Escorta 1.8D mam ho teprve 3 měsíce takže nejsem ještě vtom zběhlej.
Před měsícem sem začal jezdit na řepkovej olej v poměru 1:1 všechno bylo ok až do doby kdy jsem s autem 2 dny nejel.
Nastartoval jsem chvili počkal rozjel se a na konci ulice chcíplo a už sem ho nenatočil.
Napadá mě jako nejpravděpodobnější že se někde neco ucpalo.
Když odpojim u čerpadla hadičku a mačkám ruční pumpu nafta teče takže se zdá, že až k čerpadlu to jde.
Když odpojim ty kovový trubičky co jdou od čerpadla k válcům a startuju tak to znich kape v intervalu asi 2vterin tak nevim zda je to málo nebo ne.
Chtěl jsem ještě zkusit povolit ty vstřiky a nešlo to tak sem stim zatim nic nedělal.
Může mi někdo zkušenější poradit co dál zkusit ? díky

Autor:  bobr [ 17 čer 2007 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

Dalsi zjištění od privodu nafty z nadrze nic netece pri startovani ted mi jde o to zda podávaci cerpadlo je v hlavnim cerpadle nebo v nadrzi

Autor:  Krtek-NA [ 17 čer 2007 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

Na vstřiky se vykašli, nebo budeš muset vyměnit ty tepelný podložky. Nevím jestli má 1,8D nějaký čerpadlo?? Mělo by to být podtlakem ze vstřikovacího čerpadla, pak by vysvětlovalo, že ti nic neteče při startování. Kluci co to znají mě kdyžtak opravý :wink:

Autor:  Wizzy [ 17 čer 2007 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

Diesel čerpadlo v nádrži nemá, nasává si to vstřikovací čerpadlo, co je v motoru. Proto je to tak náchylné na netěsnosti palivového systému - při malé netěsnosti nafta jen "padá" při stání zpět do nádrže, při velké netěsnosti si čepadlo nasává luft a nejede to.

Autor:  bobr [ 17 čer 2007 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
Na vstřiky se vykašli, nebo budeš muset vyměnit ty tepelný podložky. Nevím jestli má 1,8D nějaký čerpadlo?? Mělo by to být podtlakem ze vstřikovacího čerpadla, pak by vysvětlovalo, že ti nic neteče při startování. Kluci co to znají mě kdyžtak opravý :wink:


Nic jinyho nez vstriky uz mne nenapada trubickama na vstriky nafta jde akorat to kape kdyz pri startovani do toho mackam rucni cerpadylko tak to kape jeste vic kdyz ale startuju a do toho mackam cerpadylko stejne to ani neblafne.
Ja uz proste nevim

Nevi nekdo kolik stech trubicek ma jit nafty ?

Autor:  bobr [ 17 čer 2007 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem sundal jeden vstrik a kdyz to napojim venku nestrika to vubec nejde to ani profouknout kompresorem coz asi taky neni dobre ne ?

Autor:  catrr [ 17 čer 2007 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

jedna dobrá rada příště jezdi jen na naftu.Jinak si to nech vše vyčistit a také otvírací tlak trysky je něco kolem 120 atmosfér a kompresor dává tak 6 až 8.

Autor:  bobr [ 17 čer 2007 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Tak uz sem na to konecne prisel je to cerpadlem ted je jen otazka zda to zpusobil ten olej nebo ne

Autor:  catrr [ 17 čer 2007 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

jo je to příčina která Tě bude stát dost penízek,

Autor:  bobr [ 17 čer 2007 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
jo je to příčina která Tě bude stát dost penízek,


No pokud bude uplne v haji tak je mi to jasný ale když ho rozeberu může bejt jenom zacpaný ne ? nebo pryc ty gumyčky ne ?
to cerpadlo cerpa ale ma hrozne nizkej tlak jenom to zněj trochu kape pravidelně.

Autor:  catrr [ 18 čer 2007 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

to bude jen ucpaný ale budeš mít fušku to vyčistit,nezávidím Tě to

Autor:  bobr [ 18 čer 2007 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
to bude jen ucpaný ale budeš mít fušku to vyčistit,nezávidím Tě to


Tak jsem to čerpadlo sundal rozebral jsem ho a dostal jsem se zatim jen k rozdelovaci paliva do trisek to jsem vycistil. ale hlavni problém myslim bude v tý části která nasává naftu z nádrže .Při točení mi přijde ,že to jde moc zlehka v podstatě se to ještě po rostočení točí setrvačností a nedělá se při zacpání přívodní trubičky žádnej podtlak.Tomu čerpadlu nerozumim ale řek bych že tam bude problém v nějakym těsnění.
Mohl bys mi prosím říct jak stěžka stím má jít točit a jak to čerpadlo ověřit ?
Našel jsem nabídku na čerpadlo za 4000kč po seřízení a přetěsnění. Tak zda se poohlížet po jiném nebo jsou to vyhozené peníze a poladit nějak todle
nebo ještě mam nabídku čerpadlo bosh stoho samího auta ale četl jsem tady na foru že je to problematický ta výměna.
díky

Autor:  nakladatel [ 19 čer 2007 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím,
měl jsem podobný problém,jeden čas jsem jezdil na metyl - ester a ten mi úplně ucpal filtr před čerpadlem,tak jsem ho vyměnil a jezdilo to dál.Pak se mi to stalo znova,tak jsem tam nalil normální naftu a zase to jezdilo.Švára na to pořád jezdí bez problémů,říkal že na každou 2 nádrž nalije čistič potrubí a jezdí bez problémů.Zkus tohle.Čau

Autor:  catrr [ 20 čer 2007 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

při rozebrání to nezjistíš protože to čerpadlo musí být zkompletováno jinak nenasaješ nic obrazně řečeno malá propustnost neni tam podtlak.Př¨íklad odpojíš u lucase hadičku a máš to zavzdušněný.Bosch je zase něco jiného.Udělej to tak vyčisti dej dokupy pokud to nebudeš mít zanesený tak to půjde.jinak u bose když dáš přívod a zatočíš tak to jde.Pokud máš možnost sehnat za 4 čerpadlo po seřízení nevím jak Ty ale já bych si ho vzal i když by mi leželo na regále.prodat ho můžeš vždy.Bosch tam jde ale s problémama které se tu psali na to kašli

Autor:  bobr [ 20 čer 2007 13:01 ]
Předmět příspěvku:  čerpadlo

Vyměnil jsem to všechno zašrooboval a tesim se jak nastartuju a otocim klickem imobilizér začal blikat hledal sem na internetu a zjistil sem že ta mrcha má imobilizér vtom čerpadlu takže bud musim čerpadlo zas vyndat a prohodit elektroniku což je dost obtížný kvůli tomu že tam jsou takový napůl šrouby napůj nejly a nebo nějak vypnout ten imobilizér což nevim jak.
Neví náhodou někdo ?
Jak to řeší v servisu když je třeba na čerpadle pryč ta elektroika ?
Hrůza takový vobštrukce kolem toho .

Autor:  catrr [ 20 čer 2007 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

do elektro nedělám nezlob se.

Autor:  bobr [ 20 čer 2007 13:40 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
do elektro nedělám nezlob se.


no ale tak když prohodíš někomu v autě čerpadlo a má imobilizér tak to musíš nějak udělat ne

Autor:  catrr [ 20 čer 2007 15:16 ]
Předmět příspěvku: 

sic se mi to ještě nestalo ale když tak nastupuje elrktr.

Autor:  Karel [ 20 čer 2007 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

Prehod tu elektroniku ze stareho cerpadla,je to nejjednodusi.Je tam jen na to, aby pustila-nepustila stavu do stop vypinace.

Autor:  bobr [ 20 čer 2007 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

Nakonec sem teda prohodil elektroniku ze staryho čerpadla dal tam to cerpadlo novy a zase nic točí ale nechytne. Tak sem zas vyndal vstrik a zkusil to s vyndanym vstrikem před vstrik nafta jde a za vstrikem je sucho takze zas asi slabej tlak takže se to přes vstřik neprotlačí.
Bud mam takovou smulu a todle čerpadlo je taky prič a nebo je problém někde jinde ale podle mě už neni kde nafta do čerpadla jde točí se a ta záklopka lupe při připojení elektriky.
Všechno jde jen to nedělá tlak pro otevření vstřiku.
Nevim zejtra tam snad zas zajedu at mi čerpadlo vymění.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/