fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Místo dieselu tra
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=11101
Stránka 1 z 2

Autor:  Perňa [ 25 čer 2007 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Místo dieselu tra

Mam dotaz? Kdyz to startnu tak to zni traktorove a jakmile to proslapnu tak to prestane,proste male otacky traktorove jak malo vznicena nafta! Pri vysich otackach se to chytne.Muze to byt spatny vstrik?
Pozor zvuk je takový i kdyz je to studene nebo teple
ACEMajky (07:30 dop.) :
a nebo muze blbnout to automatickypridavani plynu - automaticky sytic

Autor:  Michal99 [ 28 čer 2007 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

máš špatnej 3 vstřik s tim drátkem

Autor:  Perňa [ 28 čer 2007 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

co s tim dělat?
vyměnit ,ale co?

Autor:  Michal99 [ 28 čer 2007 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Musíš hu sehnat celej novej asi kolem 5000kč

Autor:  Perňa [ 28 čer 2007 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

a ty uz jsi to mel,ze vis presne co to je za zavadu?

Autor:  bobr [ 28 čer 2007 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

Kcemu je tam vubec ten kablik na jeden stech vstriku ? nejaky cidlo ? ja ho treba nemam na zadnym vstriku ale kamarad na scorpiu jo

Autor:  Karel [ 29 čer 2007 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

Je to snimac klepani(traktorovej zvuk),snimac to zmeri a rid.jednotka pak upravi pres solenoid predvstrik.

Autor:  Perňa [ 29 čer 2007 22:52 ]
Předmět příspěvku: 

Takze abych ukončil tuhletu debatu..........

A pěkně od začátku:
Jak je výše uvedené, byl jsme za místním co seřizuje čerpadla a vstřiky ( i když mě od něj všichni bruntaláci a okolní odrazovali) mě řekl:
Jsou to vstřiky všechny ven a seřídit popř.dát nové......

Poté mi to nedalo a jel jsem do Krnova za dalším specialistou, ale ten už zřejmě ví o čem se můžeme bavit,páč dělá diesely celý život,no nicměně mi povída:
Vstřiky to určitě nejsou, ale vypadá to na selenoid a oprava 5-6.000kč, to ale nekončila diskuze ( byl ochoten poradit ). Poradil mi ať zkusím vyměnit filtr a nalit srajdu do nafty, tyto dvě věco jsme si u něj koupil ať jen nevyzvídám.........

Ještě ten den jsem vyměnil výše uvedené věci a pro jistotu zkontroloval žhaviče jestli nekape nějakej ten vstřik....všechny v pořádku.

Stále mi to nedalo i po uběhnutí dvou dnů,stále místy traktoření a samo to skončí,opakující se proces...po přidání plynu vše v normálu.

Už mi to nedalo spát :twisted: a následný den jsem kontaktoval ( a to jméno si zapamatujte ) místního rádce a frajera hlava všech ropáků
WALKERA

Rada zněla potoč čerpadlem,zkus kouřivost a traktoření ..... a jdi na heřmánek.....
A to ještě podotýkám auto neslyšel,neviděl,jen radil na dálku Mníšek - Bruntál
Dnes jsem se do toho dal dle rad Walkera,i když jsem ho ještě otravoval večer ( tímto se omlouvám ).
A můžu Vám pánové říci, že měl opět pravdu....
Po traktoru ani stopa auto začlo i lépe reagovat na mou nohu.......

Takže ještě jednou díky

Dotyčný ví....
Je jednička :lol:

Admini prominou,není to reklama,ale poděkování a poklona nad jeho vědomostmi......

Autor:  Karel [ 30 čer 2007 07:07 ]
Předmět příspěvku: 

A to je (tusim)profesi elektrikar. :D Dobre neporadil jen tobe. :D Me tvuj problem dela v zime,ale ne tolik.Pretesnovali me cerpadlo a chtelo by to ted presne seridit podle meraku.Holt ropak je haklivej na serizeni.Dost me totiz drazdi ,kdys Mr-Jekill pise ,jak mu to pekne chyta v - 30 na drc a do 3000 ot.skoro neslysi motor.

Autor:  catrr [ 02 črc 2007 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

nic proti Vám nemam ale když pohnete čerpadlem podle sluchu neb jak chcete má to krátkodobější účinek ale pokud ho neseřídíte podle budara můžete si časem uškodit.

Autor:  Karel [ 02 črc 2007 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jak?

Autor:  catrr [ 02 črc 2007 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

když seřídíš čerpadlo jinak vzniknou jiné detonační tlaky neb spalování neb jak to napsat a má to velký vliv na ojniční ložiska ,je mi to jedno když neuvěříte ale je to tak.

Autor:  Perňa [ 03 črc 2007 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
nic proti Vám nemam ale když pohnete čerpadlem podle sluchu neb jak chcete má to krátkodobější účinek ale pokud ho neseřídíte podle budara můžete si časem uškodit.


jak chceš pohnout čerpadlem podle sluchu?

Autor:  Karel [ 03 črc 2007 16:40 ]
Předmět příspěvku: 

Pridavas nebo ubiras predvstrik ,podle toho jak to zni.Traktorove nebo normalni chod motoru.Samozrejmne to pak musis doladit podle startu za studena,musis udelat kompromis.Ja to tak delal na klasickym ropaku a startoval do -10 na drc.Byl vychozenej,funel do skrine,ale jezdil a startoval.U nasich Lucasu s rid.jednotkou ,bych to ale nedelal.

Autor:  masa77 [ 03 črc 2007 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ten traktor mám aj ja-len s tým rozdielom že ja sa to bojím sám urobiť. Normálneho opravára som ešte nenašiel-pomaly ale isto si začínam myslieť že normálny opravár čo tomu aj rozumie ani (asi) neexistuje... :(

Autor:  Slow D [ 13 srp 2007 15:09 ]
Předmět příspěvku:  závada na snímači - třetí vstřik - klepání a cukání motoru

V podstatě stejný problém jsem teď taky řešil. Nepravidelně se při volnoběhu ozýval silně klepavý zvuk nebo se při jízdě projevovalo cukání motoru.
Problém byl způsoben závadou v regulaci předvstřiku. Předvstřik nastavuje řídící jednotka především na základě signálu z polohy klikového hřídele (ten je na setrvačníku) a na základě signálu ze třetího vstřiku (snímač počátku vstřiku nebo jinak snímač pohybu jehly). Signály se vyhodnotí a řídící jednotka potom pomocí magnetického ventilu vpředu na čerpadle (magnetický ventil předsvtřiku) nastaví správný čas dávky paliva.
V mém případě jsem pomocí osciloskopu zjistil výpadky a značné zákmity na signálu ze snímače na třetím vstřiku. Cena nového je kolem 6 tis.
Uvnitř držáku trysky je cívka, v jejímž jádře se pohybuje kovová trubička, která dosedá na jehlu trysky. Jakmile tlak paliva jehlu nazdvihne, dojde k pohybu trubičky uvnitř jádra cívky a ke vzniku patřičného signálu na snímači.
V mém případě došlo k tomu, že vlivem nějaké nečistoty nebo koroze drhla pohyblivá část snímače (trubička) o vnitřek jádra snímací cívky a tak vznikaly rušivé signály, které pak řídící jednotka nebyla schopna vyhodnotit.
Pokud by jsi si nechal načíst chyby z řídící jednotky někde v servisu, mělo by to v to v tom výpisu být vidět. Rozhodně bych nedělal nic s čerpadlem, dokud tohle nebude v pořádku. Z dlouhodobého hlediska by ti to mohlo způsobit nějakou závadu na motoru, jak zde již bylo zmíněno.

Autor:  Karel [ 13 srp 2007 15:56 ]
Předmět příspěvku: 

Slow D:Kupoval jsi ten snimac novej , nebo "Zlate ceske rucicky"?

Autor:  Slow D [ 13 srp 2007 16:56 ]
Předmět příspěvku: 

Nekupoval :-) , vzal jsem jemný smirek, trochu to zabrousil, vyleštil a vypláchnul. Ani ne půl hodinky práce snímač zase funguje jak má. Uvidíme jak dlouho to vydrží, ale řekl bych že to bude v pohodě.

Před časem jsem dokonce měl rozebraný ten solenoid předvstřiku. Uvnitř se zmagnetovala ta pohyblivá kovová část a přestal fungovat – zůstával v otevřené poloze. Po opravě jsem na něm najel ještě 20 tis, ale před nedávnem jsem raději koupil nový (zdálo se mi že mám vyšší spotřebu). Teď to sleduji a uvidí se.

Autor:  Karel [ 13 srp 2007 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Nemas foto tech oprav?

Autor:  Slow D [ 13 srp 2007 17:58 ]
Předmět příspěvku:  solenoid předvstřiku

Bohužel nemám. U toho snímače pohybu jehly je to bez problému. Jakmile se rozebere držák trysky, vyndá se pružina co přitlačuje jehlu trysky a současně ta pohyblivá část co jde do prostředka snímače. Není na tom nic zvláštního. U mě bylo patrné, že ta pohyblivá část byla z jedné strany ošoupaná.

U toho solenoidu to tak snadné není, protože je to ze strany cívky zalisované. Při troše štěstí se to dá rozebrat. Vlastně bych to tenkrát ani nemusel dělat, kdybych věděl, že je to jen zmagnetované. Mělo by stačit použít silné střídavé magnetické pole a celé to demagnetovat. Nový solenoid z druhovýroby stojí cca 2,5 tis, takže to taky není tak hrozné.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/