fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

motor 1,8TD 51kW turbo 66kW s intercolerom
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=11143
Stránka 1 z 3

Autor:  Smotlakm38 [ 27 čer 2007 19:33 ]
Předmět příspěvku:  motor 1,8TD 51kW turbo 66kW s intercolerom

Zdravim vas, chcel by som poradit mal som motor 66kw ale zadrel sa a kupiil som motor 51kW ale dal som tam turbo z toho mojho a zda sa mi ze nejde ale na tom motore 51kW nejde ziadna hadicka z cerpadla do turba a z toho mojho isla na co sluzi ta hadicka mam prehodit cerpadlo PORADTE MI DAKUJEM

Autor:  Karel1 [ 28 čer 2007 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj , ta hadička vede k turbokorektoru na vstřik. čerpadle , který je ovládán podtlakem ze sání . Řídí se tím množství nafty . Pokud to čerpadlo pro TD máš , tak ho vyměň .
Nevím jak dlouho ti nový motor vydrží , není totiž dimenzován pro turbo . V TD motoru jsou mnohem vyšší tlaky než v D motoru .

Autor:  Eskláda [ 28 čer 2007 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

ale 51kw má taky turbo!! mělo by to vše fachat,... :!:

Autor:  Karel1 [ 28 čer 2007 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

Máš pravdu , turbo má . Nějak mě unikly ty KW . Mělo by tedy stačit vyměnit vstřik. čerpadlo .

Autor:  mrJekill [ 28 čer 2007 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

Jedinej rozdíl mezi TD51kW a TD66kW je přece intercooler

Autor:  Eskláda [ 28 čer 2007 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

mrJekill píše:
Jedinej rozdíl mezi TD51kW a TD66kW je přece intercooler

řekl bych i velikost turba nebo??

Autor:  mrJekill [ 29 čer 2007 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

Turba jsou stejný.Výkon z 51kW na 66kW ti dělá schlazení vzduchu v cooleru.

Autor:  Eskláda [ 30 čer 2007 02:16 ]
Předmět příspěvku: 

mrJekill píše:
Turba jsou stejný.Výkon z 51kW na 66kW ti dělá schlazení vzduchu v cooleru.
:shock: :wink:

Autor:  mrJekill [ 30 čer 2007 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

.............a turbokolektor :)

Autor:  Eskláda [ 01 črc 2007 03:43 ]
Předmět příspěvku: 

to je co??

Autor:  Karel1 [ 01 črc 2007 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

Turbokorektor je umístěn na horní části vstřik. čerpadla a je ovládán podtlakem ze sání . Sepne turbo , zvýší se podtlak v sání a čerpadlo začne dávat víc nafty do vstřiků .

Autor:  mrJekill [ 02 črc 2007 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

Asi tak nějak,ale mám takový matný tušení,že to neovládá podtlak ze sání,nýbrž přetlak s turba.Mám na tu samou hadičku napojenej budík tlaku turba.

Autor:  Karel1 [ 02 črc 2007 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Nejsnažší by bylo tu hadičku u čerpadla odpojit a hned bychom věděli jestli je tam podtlak , nebo přetlak . Bohužel nemám turbo tak to nemůžu vyzkoušet .

Autor:  Eskláda [ 05 črc 2007 01:34 ]
Předmět příspěvku: 

co všechno tedy je potřeba k tomu to překopat na silnější verzi?? a jakej je postup?? sory za OT

Autor:  mrJekill [ 05 črc 2007 15:55 ]
Předmět příspěvku: 

Cooler a čerpadlo

Autor:  Woyta [ 27 črc 2007 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

No tak teď jste mi dali brouka do hlavy ! to by se zas hned jezdilo jinak !! :D pls. napište přesně co sehnat montáž už nějak zvládnu dík :D

Autor:  RaskarKapak [ 05 kvě 2009 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

a je není teda potřeba etště to turbo z tý šestašedesátky jak tady někdo psal nahoře?? víte to jistě že je to jen cooler a čerpadlo??

Autor:  Leny [ 06 kvě 2009 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

nic není jistý a hlavně teď už je to asi dááávno vyřešeno :-D

Autor:  anthAn [ 02 říj 2009 15:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 1,8TD 51kW turbo 66kW s intercolerom

zkoumal jsem to a na 51kW turbo nedáš sériovej IC, protože 66kW má vývod vzduchu z turba kolmo nahoru a 51kW ho má naklopenej jakoby dovnitř auta, takže kdybyste chtěli dát cooler na 51kW turbo, tak by Vám jeho druhá strana nevyšla na hliníkový sání, který se mimojiné kvůli cooleru musí taky vyměnit(51kW připojije se od řidiče, 66kW připojuje se od spolujezdce), takže musíte prohodit komplet turbo i s parohama, protože na 51kW je turbo a parohy jeden kus, kdežto 66kW je oddělitelné.
To už mi lepší připadá FMIC (intercooler vpředu chlazenej přímo náporem)

EDIT: Udělal jsem schéma, ze kterého to vyplívá
Obrázek

Autor:  Karel [ 02 říj 2009 17:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 1,8TD 51kW turbo 66kW s intercolerom

Kdepak u 51kW je turbo spojene hadici,ale narvat do 5o mm vstup a vystup vzduchu by byl trochu pro :-D blem.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/