fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
motor 1,8TD 51kW turbo 66kW s intercolerom http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=11143 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Smotlakm38 [ 27 čer 2007 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | motor 1,8TD 51kW turbo 66kW s intercolerom |
Zdravim vas, chcel by som poradit mal som motor 66kw ale zadrel sa a kupiil som motor 51kW ale dal som tam turbo z toho mojho a zda sa mi ze nejde ale na tom motore 51kW nejde ziadna hadicka z cerpadla do turba a z toho mojho isla na co sluzi ta hadicka mam prehodit cerpadlo PORADTE MI DAKUJEM |
Autor: | Karel1 [ 28 čer 2007 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj , ta hadička vede k turbokorektoru na vstřik. čerpadle , který je ovládán podtlakem ze sání . Řídí se tím množství nafty . Pokud to čerpadlo pro TD máš , tak ho vyměň . Nevím jak dlouho ti nový motor vydrží , není totiž dimenzován pro turbo . V TD motoru jsou mnohem vyšší tlaky než v D motoru . |
Autor: | Eskláda [ 28 čer 2007 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale 51kw má taky turbo!! mělo by to vše fachat,... |
Autor: | Karel1 [ 28 čer 2007 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš pravdu , turbo má . Nějak mě unikly ty KW . Mělo by tedy stačit vyměnit vstřik. čerpadlo . |
Autor: | mrJekill [ 28 čer 2007 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jedinej rozdíl mezi TD51kW a TD66kW je přece intercooler |
Autor: | Eskláda [ 28 čer 2007 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrJekill píše: Jedinej rozdíl mezi TD51kW a TD66kW je přece intercooler
řekl bych i velikost turba nebo?? |
Autor: | mrJekill [ 29 čer 2007 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Turba jsou stejný.Výkon z 51kW na 66kW ti dělá schlazení vzduchu v cooleru. |
Autor: | Eskláda [ 30 čer 2007 02:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrJekill píše: Turba jsou stejný.Výkon z 51kW na 66kW ti dělá schlazení vzduchu v cooleru.
|
Autor: | mrJekill [ 30 čer 2007 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
.............a turbokolektor |
Autor: | Eskláda [ 01 črc 2007 03:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je co?? |
Autor: | Karel1 [ 01 črc 2007 23:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Turbokorektor je umístěn na horní části vstřik. čerpadla a je ovládán podtlakem ze sání . Sepne turbo , zvýší se podtlak v sání a čerpadlo začne dávat víc nafty do vstřiků . |
Autor: | mrJekill [ 02 črc 2007 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi tak nějak,ale mám takový matný tušení,že to neovládá podtlak ze sání,nýbrž přetlak s turba.Mám na tu samou hadičku napojenej budík tlaku turba. |
Autor: | Karel1 [ 02 črc 2007 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejsnažší by bylo tu hadičku u čerpadla odpojit a hned bychom věděli jestli je tam podtlak , nebo přetlak . Bohužel nemám turbo tak to nemůžu vyzkoušet . |
Autor: | Eskláda [ 05 črc 2007 01:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
co všechno tedy je potřeba k tomu to překopat na silnější verzi?? a jakej je postup?? sory za OT |
Autor: | mrJekill [ 05 črc 2007 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cooler a čerpadlo |
Autor: | Woyta [ 27 črc 2007 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak teď jste mi dali brouka do hlavy ! to by se zas hned jezdilo jinak !! pls. napište přesně co sehnat montáž už nějak zvládnu dík |
Autor: | RaskarKapak [ 05 kvě 2009 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
a je není teda potřeba etště to turbo z tý šestašedesátky jak tady někdo psal nahoře?? víte to jistě že je to jen cooler a čerpadlo?? |
Autor: | Leny [ 06 kvě 2009 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
nic není jistý a hlavně teď už je to asi dááávno vyřešeno |
Autor: | Karel [ 02 říj 2009 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 1,8TD 51kW turbo 66kW s intercolerom |
Kdepak u 51kW je turbo spojene hadici,ale narvat do 5o mm vstup a vystup vzduchu by byl trochu pro blem. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |