fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 14:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 črc 2007 23:13 
Offline
Nováček

Registrován: 13 čer 2007 19:22
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha 9
Zdravim,

tusite co se mysli poznamkou ve clanku http://auto.idnes.cz/kupujeme-ojetinu-ford-escort-djq-/auto_ojetiny.asp?c=A070312_155349_auto_ojetiny_fdv

,,Při plném zatížení motoru nesmí být hadice chladícího systému natlakované – možnost prasklé hlavy motoru a tím velmi nákladná oprava.''

Pri plnem zatizeni motoru predpokladam vyssi teplotu a vyssi tlak v chladicim okruhu - tudiz, co tim chtel basnik rici?

Dekuji (Escort 1991, 18D)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2007 07:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Básník tím chtěl říct přesně to, co napsal, že ty hadice nesmějí být hodně natlakované, tzn. že musejí jít normálně zmáčknout, protože jinak by mohla být třeba prasklá hlava a tlakovalo by to do vody. Co se ti na tom nezdá? :wink:

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2007 13:49 
Offline
Nováček

Registrován: 13 čer 2007 19:22
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha 9
skaldal píše:
Básník tím chtěl říct přesně to, co napsal, že ty hadice nesmějí být hodně natlakované, tzn. že musejí jít normálně zmáčknout, protože jinak by mohla být třeba prasklá hlava a tlakovalo by to do vody. Co se ti na tom nezdá? :wink:


V tom pripade ano - asi jsem necetl dost pozorne. Chapal jsem to danou vetu prvne jako pricinu a ne jako dusledek. Jelikoz jako pricina by to byla hloupost - proto tato otazka.

Pak ale predpokladam, ze v tom pripade se ale muze jednat i napr. o tesneni kolem hlav motoru a nejenom o praslinu/y na hlavach motoru.


Diky za poopraveni ;-)

BTW, nadrzka celkem zapadla na sve misto a vypada bezproblemove. :-)

T.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz