fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak přidat na čerpadle víc nafty?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=11435
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin 1,6 [ 16 črc 2007 22:31 ]
Předmět příspěvku:  Jak přidat na čerpadle víc nafty?

Docela bych uvítal, když tomu šlápnu, aby to malinko pokuřovalo a tím i snad nějaký ten koník navíc. Ať to honím jak chci, prostě nezakouří. Dá se tomu nějak jednoduše přidat? Mám nastavený větší předvstřik aby byl motor tvrdší, ale myslím že by to mohlo být ještě o něco lepší, kdyby motor dostal malinko víc nafty. Díky za každou radu.

Autor:  Karel1 [ 16 črc 2007 22:43 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to chceš na to Mondeo s TD motorem , tak tam je vstřikovací čerpadlo řízené řídicí jednotkou . Tak stím nic neuděláš .
Jedině nechat přečipovat řídicí jednotku .

Autor:  Michal99 [ 17 črc 2007 06:10 ]
Předmět příspěvku: 

musel bys čerpadlo vyndat odvrtat ten kryt a pak zatim je to tajemství. ale chce to udělat na stolici

Autor:  Walker [ 17 črc 2007 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

Karel1 píše:
Pokud to chceš na to Mondeo s TD motorem , tak tam je vstřikovací čerpadlo řízené řídicí jednotkou . Tak stím nic neuděláš .
Jedině nechat přečipovat řídicí jednotku .
Proboha jak chceš čipovat nebohou Enduru TCI? RFN motory maj mechanický rotační čerpadlo s elektronickou korekcí předvstřiku, takže tam toho moc nenaděláš...

Autor:  Martin 1,6 [ 17 črc 2007 22:57 ]
Předmět příspěvku: 

Takže jednoduše nějakým šroubem se přidat nedá?

Autor:  Bendy&Macíček [ 18 črc 2007 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

No popravdě jseš si jistej, že to za tebou nekouří? Na druhou stranu máš Mondeo s 1,8TD a od toho bych nic víc nečekal a moc to nechtěl upravovat, neb by se to mohlo špatně podepsat na motoru. To je to co jsi asi nechtěl slyšet co?

Autor:  Martin 1,6 [ 18 črc 2007 22:58 ]
Předmět příspěvku: 

Jistý si jsem. Když jedu Mondeem od rodičů, tak na prvních pár rychlostí ten kouř vydím v levém zrcátku. U svého auta vůbec nic. Proč to, vlastně řeším je to, že jim to oproti mému autu taky mnohem líp jede. Mnohem citelnější zátah turba a úplně se během řazení jakoby nadzvedává předek. Když pak zase jedu svým, tak mám pocit že jedu s plným autem lidí. Obě auta znám od novoty, mají najeté poctivé kilometry, stejná nafta, filtry, klima vypnutá. Já mám akorár o 50 tis. km víc a pneu 195/60. Ale že by to byla ta příčina si nemyslím. Podle mě má můj motor málo nafty.

Autor:  Walker [ 18 črc 2007 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

spíš to máš rozházený....

Autor:  Bendy&Macíček [ 18 črc 2007 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo ti málo tlakuje turbo. to že to někomu kouří je spíš důsledek toho, že je motor špatnej.

Autor:  Krtek-NA [ 19 črc 2007 00:31 ]
Předmět příspěvku: 

Dízla nemám, ale na služebáku pozoruju černý kouř jen cca 5km po nastartování studeného motoru při řazení. (když odfoukne turbo) potom už ne, nebo jen málo. Hlavně z toho neudělej studenou Tatru :lol: :lol: :lol:

Autor:  Karel1 [ 19 črc 2007 01:30 ]
Předmět příspěvku: 

Walker píše:
Karel1 píše:
Pokud to chceš na to Mondeo s TD motorem , tak tam je vstřikovací čerpadlo řízené řídicí jednotkou . Tak stím nic neuděláš .
Jedině nechat přečipovat řídicí jednotku .
Proboha jak chceš čipovat nebohou Enduru TCI? RFN motory maj mechanický rotační čerpadlo s elektronickou korekcí předvstřiku, takže tam toho moc nenaděláš...


Máš samozřejmě pravdu . Omlouvám se za blábol který jsem napsal ! Kael1

Autor:  Michal99 [ 19 črc 2007 05:56 ]
Předmět příspěvku: 

Koukni na hadičky od turba k čerpadlu.Stalo se mi to taky z ničeho nic líný jako prase tak sem vyndal čerpadlo dal ho znamímu co je dělá a byl zasekanej turbokorektor.

Autor:  catrr [ 19 črc 2007 14:33 ]
Předmět příspěvku: 

to jsi snad nemyslel vážně přidat na čerpadle.

Autor:  Martin 1,6 [ 19 črc 2007 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
to jsi snad nemyslel vážně přidat na čerpadle.

A proč by ne?

Autor:  Walker [ 19 črc 2007 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych se spíše zajímal o prapříčinu toho stavu, proč tvůj motor nemá stejnej výkon jako ten u auta rodičů, a pak bych taky probral oba motory na spotřebu....třeba paradoxně ten tvůj spolyká nafty víc než ten druhej a tudíž by ještě další zvýšení nafty mělo efekt jen v kouři a spotřebě.....píšeš mám ostřejší předvstřik..a to jako jak, u motoru kterej si ho reguluje sám podle čidel a provozních podmínek.....jedině tak že je to na čerpadle posunutý natolik, že elektronická korekce předvstřiku už to nedožene a řj se plní chybovými kódy a přechází do "obrany" motoru snižováním jeho výkonu....což částečně lze i tím předvstřikovým ventilem, kratší impuls= méně nafty.....v Enduře TCI je už příliš mnoho elektroniky na to aby se dala snadno "oblbovat" jako čistě mechanickej diesel....

Autor:  catrr [ 20 črc 2007 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

souhlas s Walkerem

Autor:  Plazák [ 20 črc 2007 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

Walker a catrr
No to mám radost chlapci,že jste se konečně shodli :lol:

Autor:  nat [ 22 črc 2007 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

Plazák píše:
Walker a catrr
No to mám radost chlapci,že jste se konečně shodli :lol:


to je myslím, Míro , poprvé... :smt036

Autor:  Martin 1,6 [ 23 črc 2007 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

Pro Walkera: V tom si myslím, že je ta příčina. Zkrátka se domnívám, že můj motor dostává málo nafty. Spotřebu mám pořád stejnou. Na 1000km 63-65 litrů nafty. Včera jel zrovna za mnou bratr s Escortem, tak jsem jel v různých režimech a taky říkal, že nic. Ani obláček. Jinak s tím předstihem, bych to vyloučil. Protože téměř rok to jezdilo dobře. Když jsem tomu šlápnul, tak to zakouřilo jako zprávný diesel a prostě jelo. A měsíc už pozoruju, že nezakouří a slabě táhne. Co je nastaveno ti neřeknu ( má to na svědomí býv. majitel a nevím kdy s ním budu)

Včera se mi stala dost nepříjemná věc. Ale nemyslím si, že by to mohlo nějak souviset s problémem. Když jsem stál v koloně a popotahoval auto bez plynu!!!, tak si čerpadlo dalo plný plyn a ručička vyletěla až do červeného pole. Kdybych nevyšláp spojku a nechcípnul to klíčem, tak jsem najel do Fobie přede mnou. Potom jsem normálně nastartoval a pokračoval v jízdě. A žádné vytočení se neopakovalo. Co by to mohlo být? Regulátor otáček? Viděl jsem doslova roztrhaný motor z Š706MTS a traktoru, ale u auta???

Autor:  Martin 1,6 [ 23 črc 2007 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Michal99 píše:
Koukni na hadičky od turba k čerpadlu.Stalo se mi to taky z ničeho nic líný jako prase tak sem vyndal čerpadlo dal ho znamímu co je dělá a byl zasekanej turbokorektor.
Na ty hadičky mrknu. A motor kouřil, nebo ne?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/