fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

C-Max 2.0 TDCi - v letních vedrech netáhne
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=11520
Stránka 1 z 1

Autor:  romanc [ 22 črc 2007 14:45 ]
Předmět příspěvku:  C-Max 2.0 TDCi - v letních vedrech netáhne

Ahoj Forďáci,

můj Maxík začal v letních vedrech ztrácet dech. Při předjíždění na dálnici nebo vyšší rychlosti na čtyřku, pětku mimo obec mě nechce pustit přes 3000 otáček. Je to jako by mě někdo chytil za prdel, což je právě při předjíždění docela nepříjemné. Čidlo váhy vzduchu vyčistili v servisu a vyměnili EGR ventil. Je to stále stejné. Zajímavé je, že když se venku trochu ochladí (pod 25 stupňů) je všechno OK. Dokonce se při té ztrátě výkonu krátkodobě vypne i klima. Máte nějaký tip, čím by to mohlo být?

Autor:  Krtek-NA [ 22 črc 2007 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Co na to diagnostika??? Jak věděli, že mají jít po váze vzduchu a vyměnit ventil recirkulace???

Autor:  Faby [ 22 črc 2007 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Já mam ten stejny problem to vedro autu moc dobře nedělá mužu mít pedal na podlaze a ručička stojí a stojí a přes 80 se nepřehoupne tak s radou sem Díky

Autor:  Krtek-NA [ 22 črc 2007 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

Co máš v podpisu tak u škodárny to je normální a u toho ropáka to bude nejspíš náhoda, protože tento motor nemá žádný řízení motoru v závislosti na provozních podmínkách. :wink:

Autor:  romanc [ 22 črc 2007 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za rychlé reakce. Diagnostika právě psala problém s váhou vzduchu. Po vyčištění čidla psala problém s EGR ventilem. Po jeho výměně jsem zatím na diagnostice nebyl. Jsem ale přesvědčen, že to bude zase ta samá chyba. Napadá mě třeba problém s mezichladičem, že tedy nestíhá chladit stlačený vzduch, nebo něco podobného. Fakt nevím, jsem spíš laik.

Autor:  Krtek-NA [ 22 črc 2007 22:13 ]
Předmět příspěvku: 

:smt017 Nevím nevím, jestli je tam něco na snímání teploty vzduchu co jde do motoru tak možná tam, nebo ta váha.

Autor:  Faby [ 23 črc 2007 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

A jak má velkou zasluhu na vykonu díra ve vejfuku u toho ropáka?

Autor:  PADY [ 23 črc 2007 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

Faby píše:
A jak má velkou zasluhu na vykonu díra ve vejfuku u toho ropáka?

Díra je prevít,teď jsme dělali výfuk na 1,6D. S tou dírou to nějak nechtělo tahat a vůbec nejel jak má.
Po opravě je už mamina spokojená,že to zase jede a předjela i Avii. :D :-D

Autor:  Faby [ 23 črc 2007 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

No tak stou avii je to uspěch

Autor:  PADY [ 23 črc 2007 10:13 ]
Předmět příspěvku: 

:-D Jj, jak je to náklaďak tak se to bojí předjet,že se prý vedle nevejde :lol: Ale jak je volno tak jede 120,že prý v 80 rezonuje kastle od motoru. :P

Autor:  Faby [ 23 črc 2007 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

tak to vytahne víc jak já ta moje bestie nechce jed a to je 1.8d ale tu avii ještě dám

Autor:  Bendy&Macíček [ 23 črc 2007 11:06 ]
Předmět příspěvku: 

romanc píše:
Díky za rychlé reakce. Diagnostika právě psala problém s váhou vzduchu. Po vyčištění čidla psala problém s EGR ventilem. Po jeho výměně jsem zatím na diagnostice nebyl. Jsem ale přesvědčen, že to bude zase ta samá chyba. Napadá mě třeba problém s mezichladičem, že tedy nestíhá chladit stlačený vzduch, nebo něco podobného. Fakt nevím, jsem spíš laik.


Já měl TD a v horku to opravdu moc nechtělo jet, chladnější vzduch je pro tah lepší. TDCI je malinko už jiné a lepší, ale napadá mne jestli ti to někde netahá falešně teplej vzduch od motoru.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/