fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 30 zář 2024 06:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak přidat na čerpadle víc nafty?
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 22:31 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Docela bych uvítal, když tomu šlápnu, aby to malinko pokuřovalo a tím i snad nějaký ten koník navíc. Ať to honím jak chci, prostě nezakouří. Dá se tomu nějak jednoduše přidat? Mám nastavený větší předvstřik aby byl motor tvrdší, ale myslím že by to mohlo být ještě o něco lepší, kdyby motor dostal malinko víc nafty. Díky za každou radu.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2007 22:43 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Pokud to chceš na to Mondeo s TD motorem , tak tam je vstřikovací čerpadlo řízené řídicí jednotkou . Tak stím nic neuděláš .
Jedině nechat přečipovat řídicí jednotku .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 06:10 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
musel bys čerpadlo vyndat odvrtat ten kryt a pak zatim je to tajemství. ale chce to udělat na stolici

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 08:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Karel1 píše:
Pokud to chceš na to Mondeo s TD motorem , tak tam je vstřikovací čerpadlo řízené řídicí jednotkou . Tak stím nic neuděláš .
Jedině nechat přečipovat řídicí jednotku .
Proboha jak chceš čipovat nebohou Enduru TCI? RFN motory maj mechanický rotační čerpadlo s elektronickou korekcí předvstřiku, takže tam toho moc nenaděláš...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 22:57 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Takže jednoduše nějakým šroubem se přidat nedá?

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2007 12:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
No popravdě jseš si jistej, že to za tebou nekouří? Na druhou stranu máš Mondeo s 1,8TD a od toho bych nic víc nečekal a moc to nechtěl upravovat, neb by se to mohlo špatně podepsat na motoru. To je to co jsi asi nechtěl slyšet co?

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2007 22:58 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Jistý si jsem. Když jedu Mondeem od rodičů, tak na prvních pár rychlostí ten kouř vydím v levém zrcátku. U svého auta vůbec nic. Proč to, vlastně řeším je to, že jim to oproti mému autu taky mnohem líp jede. Mnohem citelnější zátah turba a úplně se během řazení jakoby nadzvedává předek. Když pak zase jedu svým, tak mám pocit že jedu s plným autem lidí. Obě auta znám od novoty, mají najeté poctivé kilometry, stejná nafta, filtry, klima vypnutá. Já mám akorár o 50 tis. km víc a pneu 195/60. Ale že by to byla ta příčina si nemyslím. Podle mě má můj motor málo nafty.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2007 23:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
spíš to máš rozházený....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2007 23:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Nebo ti málo tlakuje turbo. to že to někomu kouří je spíš důsledek toho, že je motor špatnej.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 00:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Dízla nemám, ale na služebáku pozoruju černý kouř jen cca 5km po nastartování studeného motoru při řazení. (když odfoukne turbo) potom už ne, nebo jen málo. Hlavně z toho neudělej studenou Tatru :lol: :lol: :lol:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 01:30 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Walker píše:
Karel1 píše:
Pokud to chceš na to Mondeo s TD motorem , tak tam je vstřikovací čerpadlo řízené řídicí jednotkou . Tak stím nic neuděláš .
Jedině nechat přečipovat řídicí jednotku .
Proboha jak chceš čipovat nebohou Enduru TCI? RFN motory maj mechanický rotační čerpadlo s elektronickou korekcí předvstřiku, takže tam toho moc nenaděláš...


Máš samozřejmě pravdu . Omlouvám se za blábol který jsem napsal ! Kael1

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 05:56 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
Koukni na hadičky od turba k čerpadlu.Stalo se mi to taky z ničeho nic líný jako prase tak sem vyndal čerpadlo dal ho znamímu co je dělá a byl zasekanej turbokorektor.

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 14:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
to jsi snad nemyslel vážně přidat na čerpadle.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 20:58 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
catrr píše:
to jsi snad nemyslel vážně přidat na čerpadle.

A proč by ne?

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 21:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Já bych se spíše zajímal o prapříčinu toho stavu, proč tvůj motor nemá stejnej výkon jako ten u auta rodičů, a pak bych taky probral oba motory na spotřebu....třeba paradoxně ten tvůj spolyká nafty víc než ten druhej a tudíž by ještě další zvýšení nafty mělo efekt jen v kouři a spotřebě.....píšeš mám ostřejší předvstřik..a to jako jak, u motoru kterej si ho reguluje sám podle čidel a provozních podmínek.....jedině tak že je to na čerpadle posunutý natolik, že elektronická korekce předvstřiku už to nedožene a řj se plní chybovými kódy a přechází do "obrany" motoru snižováním jeho výkonu....což částečně lze i tím předvstřikovým ventilem, kratší impuls= méně nafty.....v Enduře TCI je už příliš mnoho elektroniky na to aby se dala snadno "oblbovat" jako čistě mechanickej diesel....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2007 13:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
souhlas s Walkerem

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2007 14:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 09:53
Příspěvky: 978
Bydliště: Český Těšín
Walker a catrr
No to mám radost chlapci,že jste se konečně shodli :lol:

_________________
Opel Astra Caravan Comfort 1,6 16V 2001 šedá metal. (neboli Ford Astra - viz. Částkovice 2013)
Peugeot 106 1,1 XR 1996 červenofialová metal.
____________________________________________________________________________________________________________________________
nebožtík z důvodu nerentability nutných oprav po pádu stromu - Escort 1,6 Zetec 16V Turnier CLX 1997
ABS , klima , okna elektrika , vyhřívané sklo , barva metal. State blue , interiér Raven
nebožtík krutě rozstřelen řidičkou o sousedovu bránu- Peugeot 106 1.0 1997
barva zlatá metal., imobilizér,šíbr,okna elektrika - mamčina nákupní taška


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2007 21:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Plazák píše:
Walker a catrr
No to mám radost chlapci,že jste se konečně shodli :lol:


to je myslím, Míro , poprvé... :smt036

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 22:06 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Pro Walkera: V tom si myslím, že je ta příčina. Zkrátka se domnívám, že můj motor dostává málo nafty. Spotřebu mám pořád stejnou. Na 1000km 63-65 litrů nafty. Včera jel zrovna za mnou bratr s Escortem, tak jsem jel v různých režimech a taky říkal, že nic. Ani obláček. Jinak s tím předstihem, bych to vyloučil. Protože téměř rok to jezdilo dobře. Když jsem tomu šlápnul, tak to zakouřilo jako zprávný diesel a prostě jelo. A měsíc už pozoruju, že nezakouří a slabě táhne. Co je nastaveno ti neřeknu ( má to na svědomí býv. majitel a nevím kdy s ním budu)

Včera se mi stala dost nepříjemná věc. Ale nemyslím si, že by to mohlo nějak souviset s problémem. Když jsem stál v koloně a popotahoval auto bez plynu!!!, tak si čerpadlo dalo plný plyn a ručička vyletěla až do červeného pole. Kdybych nevyšláp spojku a nechcípnul to klíčem, tak jsem najel do Fobie přede mnou. Potom jsem normálně nastartoval a pokračoval v jízdě. A žádné vytočení se neopakovalo. Co by to mohlo být? Regulátor otáček? Viděl jsem doslova roztrhaný motor z Š706MTS a traktoru, ale u auta???

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 22:09 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Michal99 píše:
Koukni na hadičky od turba k čerpadlu.Stalo se mi to taky z ničeho nic líný jako prase tak sem vyndal čerpadlo dal ho znamímu co je dělá a byl zasekanej turbokorektor.
Na ty hadičky mrknu. A motor kouřil, nebo ne?

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz