fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 14:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2007 18:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
jako Karel

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: palivák Ford 1.8D/TD
PříspěvekNapsal: 05 lis 2007 19:11 
No, já si to taky myslel, je na něm napsáno Clean 955 GASOLIO, čili je pro naftu, to je jasné, na origo papír obalu je italsky :per Ford Escort, Fiesta,Orion,Van,Courier 1.8D/TD, nikde nejsou žádné roky, měsíce, rozměrově by tam měl jít - i ty 2 vývody nahoře, motor 1.8D má pořád stejný výkon, u Fordu, pokud si pamatuji - 44/60 kW, TD je výkonově jinde, čili vázáno na výkon motoru to podle mě nebude, takže asi ho tam dám a budu vozit sebou starý kus, ten ještě 30tkm zdaleka natočeno nemá, ale vyměňovat někde na cestě bych to teda nechtěl. A bojím se zavzdušnění...Já jenom, že na netu když si najdete GENEI, kteří to tady ty CLEAN distribuují, překliknete na katalog: filtry: Ford: Escort: 1.8D, tak rozlišují podle typu čerpadla a je tam buď dle motoru výroby 88-11/90 nebo 07/90-něco/93. Moc věda...a zamotaná hlava.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2015 13:53 
Offline
Nováček

Registrován: 05 bře 2015 13:47
Příspěvky: 1
Tak jsem cele tohle i jina vlakna precetl a stejne jsem z toho jelen. Je nutne soustavu u Focus II z roku 2008, 1.8 TDCi take odvzdusnit nebo tenhle system se odvzdusni sam, kdyz neudrzim nejakou tu hadicku nebo filtr malo doleju?

Take jsem jelen z vyberu filtru. Original Fordi je za 1400 Kc, Mann je cenove podobne a pak jsou dalsi vyrobci jako Valeo, Filtron, Champion, atd za 200 az 600 Kc. Nekter filtry v nabidce na webu jsou jen vlozka, nektere jsou cela takova plechova banka s filtrem uvnitr (vypada podobne jako olejovy filtr), a to i kdyz pro vyber zadam parametry motoru. Co se tedy u zmineneho motoru vymenuje, jen vlozka do filtru nebo cela ta banka?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz