fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna palivového filtru - zbylý "O"-kroužek
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=12047
Stránka 2 z 3

Autor:  Karel [ 25 zář 2007 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Hermanek ti nepomuze,naftu stejne citis 4 dny, aspon me se grga(pardon) naftou a manzelce se to moc nelibi. :-D

Autor:  nat [ 25 zář 2007 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

mě tedy do huby chutná líp nafta než benzín.
o naftě za chvíli nevím, benzín cítím dlouho.......OT :oops:

Autor:  Niraj [ 25 zář 2007 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

No, já jsem vám zapomněl sdělit, že jsem při tý výměně membrány rozdělal celej filtr, měl jsem tam restík s tím zapomenutým "O"-kroužkem. Takže jsem rozdělal celej filtr, vyměnil i ten "O"-kroužek a tak je jasný, že jsem si žádný nafty nelok.

Ale abych nebyl pozadu, nalokal jsem se nafty dost chvíli předtím. Sehnal jsem nějakou levnější naftu přes známýho a dostal jsem to ve 100 l sudu. A teď to z něho dostaňte, když nemáte pumpu. Takže hadice, natáhnout ... když natáhnete málo, tak nic neteče, když víc, máte toho plnou hubu. A napoprvý se vám to určitě nepovede. Tak napětkrát. Jak píše Karel, grgal jsem ji ještě hodně dlouho. No a to jsem si zopáknul ještě jendou, přeci jen 100 litrů najednou do 55-ti litrový nádrže nedostanete :D

Autor:  Wizzy [ 25 zář 2007 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jé, ste nikdá netahali z demijónu víno? To se hadica tak 15-20 cm před hubou trocha zaščípne. Jak tím úzkým místem sviští eném luft, tak to furt de hladko, ale jak přiteče víno, tož sa ucítí v tom zaškrcení lupnutí a i to jde víc ztuha. No a pak už sa stačí eném rozmyslet, jestli chcu aji okoštovat, nebo né...

Autor:  ACEMajky [ 26 zář 2007 07:58 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy - cool navod

NAT - jj, benzin fuj, nafta fuj, ale ne tak moc

Niraj - diky za tip, ja jenom zdali tam neni neco na co si dat bacha, koukam ze ne, takze se na to vrhnu - ted to mam oblepeny silikonem, tak sem zvedavej, jak dlouho mi to bude trvat

Autor:  nat [ 26 zář 2007 11:36 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Jé, ste nikdá netahali z demijónu víno? To se hadica tak 15-20 cm před hubou trocha zaščípne. Jak tím úzkým místem sviští eném luft, tak to furt de hladko, ale jak přiteče víno, tož sa ucítí v tom zaškrcení lupnutí a i to jde víc ztuha. No a pak už sa stačí eném rozmyslet, jestli chcu aji okoštovat, nebo né...



taky je dobrá průhledná hadice

Autor:  Niraj [ 26 zář 2007 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

to Wizzi:

No, tu moji hadici moc nezaščípneš :D Je pryžová, dost tvrdá a vnitřní průměr tak 1 cm, vnější 2 cm. A ani tak to moc neteklo, než jsem přepustil 50 litrů..... Chtělo by to ještě silnější. A ta by se teprve blbě zaščipávala :D

Autor:  Vogi [ 26 zář 2007 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Stačí tu hadici téměř celou potopit do nádoby s naftou,ucpat palcem a rychlejším pohybem ji přetáhnout do připravený nádoby :wink:
Když měnim naftovej filtr tak si pod něj rozložim několikrát přeložrnej hadr a neni nic od nafty :D .

Autor:  Karel [ 27 zář 2007 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ja povolim dva srouby a taky nemam nic od nafty. :-D Protoze je lepsi ho vydelat celej a tedy nic nekapne na prevodovku.

Autor:  Vogi [ 27 zář 2007 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

4ři těsnění na filtru + 2těsnění na rychlo spojkach na filtru =6 možnejch míst přisávání vzduchu.
když vezmu že ty těsnění v rychlo spojkach mam v autě 9let.....radši na ně nešahám.
takže mi vychází 4ři nový těsnění na filtru a hadr pod něj líp. :D

Autor:  Niraj [ 28 zář 2007 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

4 těsnění na filtru? Ne 3? Dvě velký a jeden malej "O" kroužek. Jo, pravda, je tam takovej malej chcíplík na tom dlouhým šroubu shora dolů. Ale to jsem náhradní k novýmu filtru neměl. Tak tam mám starý.

Je fakt , že ty rychlospojky jsou kámen úrazu. Já je měl nasr..ku, bodejť by mi nafta nepadala. Vyhodil jsem celou tu orig. hadici a nahradil ji nějakou průhlednou (PE ???) - snad mi ji nafta nesežere, ale dle informací v prodejně je to palivová. Přitáhnul jsem to vodníma páskama.

Chvíli byl pokoj, ale teď vidím (díky tý průhledný hadici), jak mi z paliváku přeci jen řetízkuje troška vzduchu do čerpadla. Když přidám víc plynu, tak ty bubliny jsou větší a to už mi drbe s motorem. Musím to znovu rozdělat a kouknout, kde se tam ten vzduch bere. Buď mi podsává pod těma vodníma páskama, nebo někde v tom filtru :( Vůbec se mi do toho nechce. A venku prší :(

Nevíte, dají se ty rychlospojky běžně sehnat? Zatím jsem se na ně teda ještě neptal, třeba je to běžnej artikl.

Autor:  Karel [ 28 zář 2007 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

Vogi píše:
4ři těsnění na filtru + 2těsnění na rychlo spojkach na filtru =6 možnejch míst přisávání vzduchu.
když vezmu že ty těsnění v rychlo spojkach mam v autě 9let.....radši na ně nešahám.
takže mi vychází 4ři nový těsnění na filtru a hadr pod něj líp. :D

Koukni se do rychlospojky a uvidis ze tu neni jen tak znicit.Delam to tak furt a zatim se mi to nepodarilo znicit.

Autor:  nat [ 28 zář 2007 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

čtvrtý těsnění je možná úplně malinkej "O" kroužek pod odkalovacím šroubkem ve "dně" filtru. Já ho ale nepoužívám :oops:

Autor:  Vogi [ 28 zář 2007 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

nejde přímo o zničení těsnění v těch spojkach ale spíš o vymačkání!!!!toho těsnění sundaváním a nandaváním.

a ten malej O kroužek tam taky nedávaj pro srandu!!!
s každym novym filtrem dostaneš 2 velký těsnění a 2 malý těsnění(O )kroužky)=4 těsnění
a O kroužek je taky těsnění.

Dělej si to jak chceš lidi si vyberou sami způsob jak to vyměnit.

Autor:  Karel [ 29 zář 2007 17:27 ]
Předmět příspěvku: 

Vogi ,nejak jsem nepochopil, co myslis tim malym O-krouzkem?Ja to sundam jednou za rok(pred zimou) a odtoho to jsou "rychlospojky"aby neco vydrzely.Sundavam to taky proto,ze na aute si nikdy nejsi jistej ,jestli ti dobre sedly ty tesneni co drzi vlozku.Delat to pod hadicema od klimy atd. je podle me na h---o.Taky si kontroluju tesnost membrany a cistim ho od bordelu pekne na stole,kdys uz je to sundany.Ale mas pravdu ,at si to kazdej dela ,jak se mu libi. :D

Autor:  Niraj [ 29 zář 2007 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

No, ten malej "O" kroužek:
Někdo tu psal, že je to malé těsnění pod odkalovacím šroubkem. Tam ale myslím žádný těsnění není, aspoň já tam žádný nemám. Ale jedno mrňavý těsnění je pod hlavou toho dlouhýho svislýho šroubu, co celej ten filtr drží pohromadě. Teda aspoň já tam takový malý těsnění mám. Ale s novým filtrem tohle těsnění nový nedostal. Měl jsem jen 3 náhradní těsnění.

Autor:  nat [ 29 zář 2007 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

nat píše:
čtvrtý těsnění je možná úplně malinkej "O" kroužek pod odkalovacím šroubkem ve "dně" filtru. Já ho ale nepoužívám :oops:


niraj - no jo, je to tak, před rokem a půl jsem ho v sadě měl, ale zapomněl jsem kam patří. odvolávám odkalovací šroubek

Autor:  ACEMajky [ 01 říj 2007 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, je to jak pise Niraj - jeden pod ten sroub (hlavu sroubu), pak 2 velky okolo naftovyho filtru a pak jeden na ten trn co zajizdi do filtru pri montazi - ja osobne sem pro vyjmuti filtru z auta, lepe se kontroluje, jak tesneni sedla a zdali nejsou prekroucena

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 05 lis 2007 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

Kdo mi poradí s palivákem? Jednak jsem ještě nezjistil čerpadlo, které tam mám, nevím jak?+A co palivák, jak moc tam záleží na "mutacích", když je to v podstatě pro stejný motor (1.8D) se stejným výkonem (60koní)? Mám na mysli třeba CLEAN, italské filtry. Přitom rozměrově a připojením by to šlo...Mám např. paliv.filtr Clean typ 995, který jsem dostal za protislužbu, ten by měl jít do motorů 1.8D 44kW, jenže třeba do Fiesty od 2/93 a taky spíš do novějších motorů 1.8D a TD i Van, Courier a Orion.Když ho tam připojím, kdy můžu čekat nějaké problémy, když není úplně ideálně dle katalogu?Přitom pro diesel je a rozměrově a montážně by šel. kapacitně by přeci měl taky stačit? Nemám přeci turbo. Nebo je to na nějaké tlaky nastaveno? Dík za radu. CAN

Autor:  Karel [ 05 lis 2007 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

Palivaku je to jedno,pokud tam pasuje a tesni a hlavne filtruje ,tak ho tam v pohode dej.

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/