fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna palivového filtru - zbylý "O"-kroužek
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=12047
Stránka 3 z 3

Autor:  ACEMajky [ 05 lis 2007 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

jako Karel

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 05 lis 2007 19:11 ]
Předmět příspěvku:  palivák Ford 1.8D/TD

No, já si to taky myslel, je na něm napsáno Clean 955 GASOLIO, čili je pro naftu, to je jasné, na origo papír obalu je italsky :per Ford Escort, Fiesta,Orion,Van,Courier 1.8D/TD, nikde nejsou žádné roky, měsíce, rozměrově by tam měl jít - i ty 2 vývody nahoře, motor 1.8D má pořád stejný výkon, u Fordu, pokud si pamatuji - 44/60 kW, TD je výkonově jinde, čili vázáno na výkon motoru to podle mě nebude, takže asi ho tam dám a budu vozit sebou starý kus, ten ještě 30tkm zdaleka natočeno nemá, ale vyměňovat někde na cestě bych to teda nechtěl. A bojím se zavzdušnění...Já jenom, že na netu když si najdete GENEI, kteří to tady ty CLEAN distribuují, překliknete na katalog: filtry: Ford: Escort: 1.8D, tak rozlišují podle typu čerpadla a je tam buď dle motoru výroby 88-11/90 nebo 07/90-něco/93. Moc věda...a zamotaná hlava.

Autor:  xjessie007 [ 05 bře 2015 13:53 ]
Předmět příspěvku:  Re:

Tak jsem cele tohle i jina vlakna precetl a stejne jsem z toho jelen. Je nutne soustavu u Focus II z roku 2008, 1.8 TDCi take odvzdusnit nebo tenhle system se odvzdusni sam, kdyz neudrzim nejakou tu hadicku nebo filtr malo doleju?

Take jsem jelen z vyberu filtru. Original Fordi je za 1400 Kc, Mann je cenove podobne a pak jsou dalsi vyrobci jako Valeo, Filtron, Champion, atd za 200 az 600 Kc. Nekter filtry v nabidce na webu jsou jen vlozka, nektere jsou cela takova plechova banka s filtrem uvnitr (vypada podobne jako olejovy filtr), a to i kdyz pro vyber zadam parametry motoru. Co se tedy u zmineneho motoru vymenuje, jen vlozka do filtru nebo cela ta banka?

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/