fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

FORD ESCORT MKIV 1.8D POMOOOOC
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=12143
Stránka 1 z 1

Autor:  Prochec [ 28 srp 2007 13:49 ]
Předmět příspěvku:  FORD ESCORT MKIV 1.8D POMOOOOC

Zdar chlapi, potreboval bych pomoc. Měníl jsem žhaviče, páč tři ze čtyř byly v haji, a narazil jsem na nějaký "ventil", do kterého vedou 2 hadičky a jsou přichycené na plastových zobáčcích které z něj vyčuhují. Jedna je ulomená, vyměnil jsem žhavky, startuju a nic. Auto pořád na jedno zažhavení a cvaknutí točí tak 10 ptáček startéru a pak chytne. nemá to na to vliv???Nevím jak sem dostat foto, ale mám....

Autor:  Karel1 [ 28 srp 2007 15:43 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je ten ventil na tělese termostatu , tak to patří k ovládání EGR ventilu . Vyndej i tu druhou hadičku a něčím je obě zaslep . Když je nezaslepíš , může to ovlivnit funkčnost posilovače brzd .

Autor:  Prochec [ 28 srp 2007 15:55 ]
Předmět příspěvku:  FORD ESCORT MKIV 1.8D POMOOOOC

Díky moooooc, no a jakou funkci to tam teda má???Zbytečně to tam není ne, a jinak na starty to vliv nemá???Vyměnil jsem žhaviče a a pořád startuje stejne. Nestalo se ze by nenaskocil ale dlouho točí....

Autor:  Karel1 [ 28 srp 2007 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

Přečti si toto téma http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1078 píše se tam o EGR ventilu .

Autor:  Prochec [ 29 srp 2007 11:22 ]
Předmět příspěvku:  FORD ESCORT MKIV 1.8D POMOOOOC

Ahoj Karle, díky za odpověď ale myslim si ze tohle neni zcela muj problem. Porad mi prosim jak se sem vkladaji fotky: Mam to presne takhle:
Mám motor 1.8D v Escu MkIV
Jak je ovladání plynu v motoru, tak kdyz v motoru pridám plyn, tak to spina takovy spinac a z toho vedou 2 hadicky. Jedna do toho ventilu v termostatu a druha asi do toho ERG. Motor jede normal,pohoda, zadná mrtvola ani dým, ale na tom ventilu termostatu se ulomil zobáček i s hadicí. Tak jsem to vymontoval,vytekla voda z motoru,a nechapu, jakou funkci ten ventil v termostatu ma pac ma dva otvory ze zhora a zespodu ani jeden. Jinak ERG je napojeny porad na ten spinac u plynu a funguje. Díky moc za odpověď

Autor:  Karel [ 29 srp 2007 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4263

Autor:  Krtek-NA [ 29 srp 2007 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim jestli to náhodou není ten hajzl na studený starty, já to z popisu nepoznám, páč se v dízlech moc nepohybuju. :wink:

Autor:  spepas [ 29 srp 2007 20:31 ]
Předmět příspěvku:  1,8 D

1.8 diesly jsou motory ktere všeobecně startujou špatně. chce to silnou baterku aspoń min 74 Ah a 2x nažhavit. to jsou moje skušenosti

Autor:  Walker [ 29 srp 2007 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD ESCORT MKIV 1.8D POMOOOOC

Prochec píše:
Ahoj Karle, díky za odpověď ale myslim si ze tohle neni zcela muj problem. Porad mi prosim jak se sem vkladaji fotky: Mam to presne takhle:
Mám motor 1.8D v Escu MkIV
Jak je ovladání plynu v motoru, tak kdyz v motoru pridám plyn, tak to spina takovy spinac a z toho vedou 2 hadicky. Jedna do toho ventilu v termostatu a druha asi do toho ERG. Motor jede normal,pohoda, zadná mrtvola ani dým, ale na tom ventilu termostatu se ulomil zobáček i s hadicí. Tak jsem to vymontoval,vytekla voda z motoru,a nechapu, jakou funkci ten ventil v termostatu ma pac ma dva otvory ze zhora a zespodu ani jeden. Jinak ERG je napojeny porad na ten spinac u plynu a funguje. Díky moc za odpověď
Ten ventil na tělese termostatu je blokace egr ventilu u studenýho motoru, má za úkol nepropustit(je studenej zavřenej) podtlak do egr ventilu, tím že si ho vyřadil z funkce ti sice egr ventil funguje dál ale už i při studeným motoru, což není moc dobrý, protože egr má začít fungovat až od dosažení teploty nad 60 stupňů....jinak na větu že 1,8d všeobecně startuje špatně musím odpovědět že 1,8d všeobecně startuje dobře pokud nejni někde chyba (tlaky ve válcích a správný tlak a stav vstřiků a nastavení předvstřiku a taky stav čerpadla) pokud je vše v normě chytne i v zimě v pohodě...motory RTA/RTB jsou bez elekroniky plně mechanické a poměrně spolehlivé při aspoň minimální údržbě, což se o jejich následovnících TD s haldou čidel a regulačních prvků už bohužel nedá tolik tvrdit...

Autor:  Prochec [ 29 srp 2007 22:29 ]
Předmět příspěvku:  FORD ESCORT MKIV 1.8D POMOOOOC

Díky moc za odpovědi, a dá se ten ventil do toho termostatu někde sehnat??Prosím napište, díky moc za pomoc.

Autor:  Walker [ 29 srp 2007 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

tohle asi jedině u forda...ale jsou dva typy dle data výroby...co máš za rok a měsíc výroby?

Autor:  Prochec [ 29 srp 2007 23:02 ]
Předmět příspěvku:  FORD ESCORT MKIV 1.8D POMOOOOC

Mám Ford Escort Van 3dvéř. MKIV rok výroby 1990, červen....měl jsem ještě 1.6D a mám z něj veškeré díly ale je tam menší závit, díky

Autor:  Walker [ 29 srp 2007 23:12 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli mi nelžou data, tak na dílu by mělo být číslo 88FF8A564AA a objednací (finis) číslo je 6187000....u forda samozřejmě...

Autor:  Prochec [ 29 srp 2007 23:17 ]
Předmět příspěvku:  FORD ESCORT MKIV 1.8D POMOOOOC

Díky Ti mooc, zítra se tam zastavím v Brně, nemáš tucha kolik by to mohlo stát??Mám ho rád a chtěl bych ho mít v cajku...Díky

Autor:  Walker [ 29 srp 2007 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

netuším přesně....cena mi vychází v eurech a je okolo 25 euro....ale to nemusí bejt aktuální cena, takže okolo litru....v náhradách asi nepochodíš...nevím kdo by tohle měl v nabídce....není to blinkr....

Autor:  Plazák [ 30 srp 2007 07:36 ]
Předmět příspěvku: 

Walkere - odkud cucls ty data? Používáš nějaký program,nebo jsi to našel přes ten katalog , co je tu ? Nebo dáčo iné ? :shock:

Autor:  Walker [ 30 srp 2007 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

M******t se jmenuje ten použitej nejmenovanej program....píše se tu o něm dost.... :D

Autor:  Plazák [ 31 srp 2007 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

Velké Ď :smt023

Autor:  Walker [ 31 srp 2007 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

prosím, ani to nebolelo.... :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/