fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak přidat na čerpadle 1.8D víc nafty??
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=12210
Stránka 1 z 1

Autor:  Prochec [ 01 zář 2007 13:15 ]
Předmět příspěvku:  Jak přidat na čerpadle 1.8D víc nafty??

Zdravim, tak egr jsem vyřešil, díky Karle, ale mám další problém. A to jsou pořád ty starty. V tomto stávajícím počasí 3x žhavím s novýma žhavičkama a stále točí tak 5-7 otaček startéru než chytne. Baterka v poho,dobíjení v poho, tlaky v poho, dalo by se nějak přidat nafty na čerpadle??Poraďte prosim jak, je to MKIV poslední model, dvoudvéřové kombi 1990 1.8D....moc díky

Autor:  Prochec [ 01 zář 2007 15:57 ]
Předmět příspěvku:  FORD ESCORT MkIV starty

Ještě se chci zeptat dá se u motoru v tomto voze ručně pumpovat nafta??Četl jsem starší příspěvky a byl tam novější escort tak by to mohlo jít ne?M

Autor:  spepas [ 01 zář 2007 17:11 ]
Předmět příspěvku:  víc nafy

mohla by ti padat nafta ja jsem to řešíl na 1,6D a tam žádná ruční pumpa nebyla tak jsem před filtr namontoval ruční pumpu z Tatry 815 je to taková kostka která má v sobě zpětné ventilky. Od té doby mam pokoj a startuje mi to na drc.

Autor:  moto [ 01 zář 2007 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Napíš, aké tam máš vstrek. čerpadlo.

Autor:  Prochec [ 01 zář 2007 22:24 ]
Předmět příspěvku:  FORD ESCORT MkIV

No jaké se tam dávali??Myslim ze to bude bosch, jak to zjistim??Neni tam moc videt.
S tou kostkou by to bylo super, ale jsem laik,asi bych to nesvedl, kam si to namontoval??A kolik te to stalo??Díky moc chlapi za odpovedi

Autor:  Karel1 [ 01 zář 2007 23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak přidat na čerpadle 1.8D víc nafty??

Prochec píše:
Zdravim, tak egr jsem vyřešil, díky Karle, ale mám další problém. A to jsou pořád ty starty. V tomto stávajícím počasí 3x žhavím s novýma žhavičkama a stále točí tak 5-7 otaček startéru než chytne. Baterka v poho,dobíjení v poho, tlaky v poho, dalo by se nějak přidat nafty na čerpadle??Poraďte prosim jak, je to MKIV poslední model, dvoudvéřové kombi 1990 1.8D....moc díky


A vstřiky jsou taky v pohodě ? Čerpadlo budeš mít pravděpodobně Bosch ikdyž pravidlo ptvrzuje vyjímku tak to může být i Lucas . Na čerpadle je napsáno od jaké je firmy , hledej v blízkosti krytu rozvodového řemene a na boku čerpadla . Místo nápisu tam bývá někdy pouze logo firmy .
Přidat nafta se dá , na čerpadle je šroub s blombou a tím se přidává nebo ubírá . Osobně bych stím šroubem nic nedělal , spíš se sousřeď na vstřiky . Jak se člověk začne v čerpadle vrtat a nemá zkušenosti , nevěstí to nic dobrého .

Autor:  skaldal [ 02 zář 2007 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: FORD ESCORT MkIV

Prochec píše:
No jaké se tam dávali??Myslim ze to bude bosch, jak to zjistim??Neni tam moc videt.
S tou kostkou by to bylo super, ale jsem laik,asi bych to nesvedl, kam si to namontoval??A kolik te to stalo??Díky moc chlapi za odpovedi
To jako chceš říct, že tě trápí to, že to 5-7x otočí než to chytne, tak budeš radši před každým startem pumpovat naftu? :roll:

Autor:  catrr [ 02 zář 2007 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

jestli můžu dát radu vykašli se na jakýkoliv zásah do čerpadla

Autor:  Prochec [ 02 zář 2007 12:23 ]
Předmět příspěvku:  Jak přidat na čerpadle 1.8D víc nafty??

Skaldal: jo přesně takhle to chci říct, nebo myslíš, že je to normální ve 20°C 3x žhavit a pak ješte 5-7x točit startérem než to chytne??A co mysliš že bude v zimě??Z toho mam strach,pac v zimě potřebuju jezdit do prace...
Jinak na to čerpadlo kašlu, to je fakt, nerozumim tomu.
Ted jsem koupil baterii 80Ah, malinko se to zlepšilo, rozdělal jsem komplet mínus pól od baterie po kostru na motoru, a plus na baterii a vyčistil, zase se to trošku zlepšilo,to mi poradil známý.Jinak co myslíte??Mám třeba zkusit ještě pročistit kabely na startéru nebo ještě něco jiného pro to udělat??Moc díky

Autor:  Prochec [ 02 zář 2007 12:34 ]
Předmět příspěvku:  Jak přidat na čerpadle 1.8D víc nafty??

Jinak ted jsem se byl dívat, je tam BOSCH. Je tam nějaká ta pumpa,kterou by se dalo připumpnout před startem??Díky

Autor:  Niraj [ 02 zář 2007 13:04 ]
Předmět příspěvku: 

Tím zaplombovaným šroubem na čerpadle nemáte doufám namysli barvou zatřený šrouby volnoběhu. Doufám !!! Já si s nima parkrát zašmrdlal pro srovnání otáček, tak doufám, že jsem něco nepohnojil. Jo, mám LUCAS/CAV.

Autor:  spepas [ 02 zář 2007 17:27 ]
Předmět příspěvku:  víc nafty

pokud tam máš tu pumpičku tak skus napumpovat a pak skus nastartovat
pokud ti to hned chytne tak ta nafta může padat pokud to bude stéjné tak potom asi ty vstřiky.

Autor:  Niraj [ 02 zář 2007 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj všichni. Řeším horší prvněranní startování a dle všemožných příspěvků zde na fóru by to nejspíš bylo padáním nafty. Každý další start hned po tom prvním je už OK, chytne "na drc".
Prošel jsem tedy přívod nafty a přišel na pár věcí, které by to mohly dělat:

1) Vůbec po zapnutí klíčku neslyším žádné vrčení solenoidu, který by měl naftu natáhnout. Nevím, jak ověřit jinak jeho funkčnost, ani kde přesně na tom čerpadle je. A bude-li nefunkční, dá se nějak rozchodit, nebo je to na výměnu. A případná cena? Je solenoid na každém čerpadle? Mám LUCAS/CAV.

2) Zpětný ventil na čerpadle. Měl jsem ho vyšroubovaný, a když s ním volně zahrkám, tak v tom cosi cvaká, když ho ucpu prstem a zaklepu, tak cítím, že se to v tom taky pohybuje, ale jen tak trochu, není to tak nadoraz, jako při volné klepání. Je tedy OK nebo KO?

3) Když jsem zapumpoval ruční pumpou na filtru a tak už byla "natvrdo", tak z pod toho víčka, co je kolem černého tlačítka pumpy začala vzlínat nafta. To je asi dost problém, co? Tudy by se to mohlo zavzdušňovat a padat nafta. Co by obnášela oprava? Četl jsem tu, že se dá opravit samotná membrána (vyměnit). Nebo musím vyměnit celý palivový filtr?

4) Chtěl bych si ještě před tento palivový filtr dát další filtřík, takovou tu baňku průhlednou (mimo jiné bych měl kontrolu, je-li tam nafta, nebo spadla). Jak ji tam ale dostat, když vývody baňky mají stejný průměr jako palivové potrubí. To se nějak nahřeje a narazí, nebo jak tohle řešíte?

5) Nefunguje mi ani předhřívání nafty (proměřeno: nekonečný odpor), ale jak jsem tak na fóru vypozoroval, nefunguje to už asi skoro nikomu. Má cenu se tím zabývat a opravovat či měnit ho?

Díky vám za odpovědi, Niraj

Autor:  nat [ 02 zář 2007 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

ad 1) solenoid myslím naftu "nenatahuje" , ale slyšet by měl být

ad 2) OK

ad 3) když začneš pumpovat, je hned tvrdá? to by bylo ok. když bys stál jen jednu noc, nemělo by jít zapumpovat vůbec. a že tam sákne nafta, to je špatný.

ad 4) nevím

ad 5) předehřev nafty na start vliv nemá. je na delší jízdy v zimě za silných mrazů. když startuješ, chytá to na naftu která je v trubce a čerpadlu a než by se tam dostala ta z předehřevu, máš po AKB. Nový předehřev +-1800.

Autor:  Walker [ 02 zář 2007 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Niraj: bod 1 solenoid naftu nenatahuje, bod 2 ve zpětném ventilu je kulička, pokud je to bez nečistot, které brání jí dosednout a těsnit, tak je to ok, bod 3 je tvoje jasná příčina padání nafty a čerpadlu chvilku trvá než jí znovu natáhne, oprava je výměna membrány nebo ruční pumpy, filtr a pumpa jsou dva díly, takže jen ten vadný je nutno opravit či vyměnit.... bod 4 je tvoje iniciativa, vcelku zbytečná, pokud utěsníš stávající palivovou soustavu, jsou další dva spoje potencionálním zdrojem závad, páč na to před každým starem asi nebudeš stále koukat... bod 5 předehřívač je vcelku zbytečnej, pokud se jezdí na správnou naftu, tj v zimě na zimní + případné aditiva proti zamrzání (kvalitní značková nafta netuhne do -25 stupňů sama bez dalších přísad), tedy pokud předehřívač nehřeje a alespoň těsní, tak bych se jím nezabýval, novej taky není na věky....

Autor:  Walker [ 02 zář 2007 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

Než jsem to dopsal, Nat byl rychlejší.... :D

Autor:  Niraj [ 05 zář 2007 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi, díky moc za rady.

1) Po startu nic neslyším, tak ten solenoid asi bude KO. Nač tedy přesně je? A je to na výměnu, nebo se dá opravit? A která část na čerpadle to je? Četl jsem, že směřuje z čerpadla směrem k chladiči. Jenže tam jsou 2 podobný součástky nad sebou. Jedna kolmo k čerpadlu a pod ní mírmě dolu směřující podobná.

3) Tak bude asi membrana fuč. Pumpa musí tak 2-3x pumpnout, než je tvrdá. A to i po méně než jednom dni. Četl jsem tu někde, že se dá zakoupit set na výměnu membrány. Zkusím na to mrknout.

Autor:  Niraj [ 07 zář 2007 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě bych se chtěl zeptat ohledně ty membrány:
Dá se zaměnit filtrační systém "s pumpičkou a výměnnou filtrační vložkou" za "celokovový filtr BOSCH". Tím myslím, demontovat jeden systém a plně ho nahradit druhým?

Ten můj problém s padáním nafty vypadá opravdu na membránu v pumpičce filtu (LUCAS/CAV), neboť když zapumpuju, tak mi z pod ty pumpičky sákne nafta a spíš se mi zdá, že to ještě víc zavzdušním, jak bych tam ten vzduch připumpoval. Když zapumpuju, nenastrtuju vůbec.

Nová membrána se prý přímo na to nedělá, jen nějaká univerzál a ta se pak upravuje, čemuž moc nevěřím. Tak jsem myslel, zaměnit ty dva systémy.

Trošku se bojím to rozdělat dřív, než bych měl náhradní díly, kdyby se to nějak "rozskočilo", nebo to pak už nešlo smontovat dokupy, tak abych aspoň dojel do servisu :lol: NEmáte zkušenosti s rozděláním pumpičky toho paliv. filtru?

Autor:  Karel [ 07 zář 2007 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Marpie to uz menil membranu,tak mu napis .

Autor:  Niraj [ 07 zář 2007 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

OK. Díky.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/