fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nafta nově od září - s příměsí biomasy
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=12284
Stránka 1 z 2

Autor:  nat [ 05 zář 2007 11:32 ]
Předmět příspěvku:  Nafta nově od září - s příměsí biomasy

Tak jak, nějaké zkušenosti?
Já sám mám staré zásoby, takže mám ještě od "bionafty" chvíli klid... :oops:

Autor:  Marpie [ 05 zář 2007 13:02 ]
Předmět příspěvku: 

Zatím ne, když jsem 2.9. tankoval plnou tak jsem se ptal a říkali že zatím mají v zásobníku čistou naftu. Příští cisterna že už bude prý směska. Dle mého názoru ale ty dvě procenta = no problem.

Autor:  Vogi [ 05 zář 2007 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

Dva roky jezdím na směs olej/nafta a jsem v pohodě :-D .

Autor:  pasik [ 05 zář 2007 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

vogi :jak to rezes ? pul na pul ?

Autor:  Vogi [ 05 zář 2007 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

6dílů oleje / 4díly nafty.Na 10l-6l olej/4l nafta.
1120l oleje proletělo výfukem. Za dva roky-30000km.
Obrázek120l slunečnice v globusu za 15kč 8) .
Mimochodem,Pasik: co ten klíč?

Autor:  Marpie [ 06 zář 2007 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

Vogi píše:
6dílů oleje / 4díly nafty.Na 10l-6l olej/4l nafta.
1120l oleje proletělo výfukem. Za dva roky-30000km.
Obrázek120l slunečnice v globusu za 15kč 8) .
Mimochodem,Pasik: co ten klíč?


Na stejný poměr jezdíš i v mrazech? A máš čerpadlo Lucas nebo Bosh?

Autor:  Karel1 [ 07 zář 2007 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Vogi píše:
Dva roky jezdím na směs olej/nafta a jsem v pohodě :-D .

Bionafta není rostliný olej . Bionafta je daleko agresivnější . Kdysi jsem na bionaftu jezdil a začalo téct vstřikovací čerpadlo u akcelerační páky , čerpadlo mám Bosch . 'Uplně se rozleptal o kroužek a taky začal téct palivový filtr . Filtr mám ten co se mění celý , je nerozebíratelný a díky bionaftě jsem ho v pohodě rozšrouboval . Snad tam budou přidávat opravdu pouze ty 2% bionafty , v takovém množství by se snad nemělo nic stát .

Autor:  Vogi [ 07 zář 2007 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

V mrazech s tim nejezdim protože olej moc houstne.Čerpadlo mam lucas/CAV a je v pohodě.
Na bionaftu 1 generace jsem taky jezdil.To jsem měl Zlýho trpaslíka Renaulta 5 1.6GTD.A ta byla agresivní,měkly z ní hadičky atd...
Bionafta 2 generace už je v pohodě,ta nic nedělá.Taky jsem ji zkoušel.

Autor:  Marpie [ 07 zář 2007 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Vogi píše:
V mrazech s tim nejezdim protože olej moc houstne.Čerpadlo mam lucas/CAV a je v pohodě.
Na bionaftu 1 generace jsem taky jezdil.To jsem měl Zlýho trpaslíka Renaulta 5 1.6GTD.A ta byla agresivní,měkly z ní hadičky atd...
Bionafta 2 generace už je v pohodě,ta nic nedělá.Taky jsem ji zkoušel.

Takže dokud je nad nulou tak na směs a jak začne mrznou tak na naftu? Nebo třeba už když je dejme tomu 5+ už raději naftu? A jak často měníš palivový filtr a olej vč. filtru?

Autor:  Vogi [ 08 zář 2007 07:17 ]
Předmět příspěvku: 

0stupňů tomu nevadí ani krátkodobej mrazik když je v noci pod nulou a přes den nemrzne.Horší když mrzne 14dní v kuse.Minulou zimu sem to risknul a jezdil celou zimu,mrzlo totiž jenom pár dní.Ale nikdy nevíš jestli vyjde předpověď počasí.Teď od jara mam předehřev tak uvidim.Musim tam dát ještě čidlo od teploměru.

Autor:  Vogi [ 08 zář 2007 07:24 ]
Předmět příspěvku: 

Naftovej filtr měnim před každou zimou,tu 100ku se vyplatí investovat.
Olejovej filtr a olej každejch 10 000km.Olejovej filtr kupuju na favorita je stejnej i na forda a stojí 75-80kč když titiž řekneš filtr na forda tak okamžitě stojí o několik 10tek kč víc..Olej mam zadara :D .

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 10 zář 2007 14:07 ]
Předmět příspěvku:  olej a filtry(rozdíly mezi nimi), Monza 2007

Vogi, o těch filtrech vím, že jdou z Favorita(stejný závit), v Tescu je mají asi za 99 a jistě se dají sehnat levněji, já kupoval na 1.8D přes Autobenex polský Filtron za 109 a to jsem měl 20% dolů...(ale připadá mi o něco vyšší než ten favoriťácký)
Ten olej, v Globusu, kdy ho měli? To jsem propás...Někdy zač. srpna měli v Tescu nějaký základní, obyč stolní, řepkový, za 13.90, teď ho zkouším...upravuju totiž své milence auto na "nízkou spotřebu",aby za mnou mohla jezdit a nefňukala, ona si nechce nechat platit palivo ani opravy, úplná feministka...sehnal jsem jí starý 5dv escort IV s motorem 1.8D z r.89, natočeno to má už ale 200. Jo a myslíš, že je nějaký zásadní rozdíl slunečnice - řepka (soja, kukuřice neuvažuji, jsou dražší).jaks to auto zvykal? Měnils nějaké hadičky atd...?Dík CAN.
Jo, jinak o víkendu už od čtvrtka jsem byl na Monze, supr.,akorat ten Raikonen mě zklamal. Dost se točily hodiny, Coulthard 2x...Prodávaj tam na Monze (asi 2km za) mj. nějakou "závodní naftu" pro vozy typu Audi R10 Diesel atd...ale Shell V-Power to není, za litr chtěj 2.49 Eura, vzal jsem 2L do kanystříku na zkoušku, až budu mít vyjetou reservu...tak to tam vleju a dám tomu plný Ceres, uvidíme...Shell V-Power diesel mě zklamal, benzín jak kdy, mívám ho občas v Breře

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 10 zář 2007 14:09 ]
Předmět příspěvku:  Naftovej filtr

jo a kde kupuješ ten naftový filtr, nezdá se mi, že by někde šel pod 100,není to ruská výroba?(:-), mně říkali i 350, tedy na starý RTA ,motor 44kW. Dík. CAN

Autor:  Vogi [ 10 zář 2007 15:40 ]
Předmět příspěvku: 

V tescu jsou zloději v mototechně 75-80kč.V autokelly naftovej+- 120kč(UFI2436000,Clean filters DN220).Ten olej za 13.90kč sem bral jen 60l.Nebyly prachy.
Jinak je jedno kterej olej,nejlíp ten nejlevnější :D .

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 12 zář 2007 14:02 ]
Předmět příspěvku:  úprava palivové cesty a zvykání na ro.olej

Vogi, a upravovals nějak palivovou cestu, třeba u VW vím že nějak měnili pryžový hadičky za kov, či co...samozřejmě, asi častěji měníš paliváč, před zimou, to je jasný...A jaks začínal to auto zvykat, neříkej, žes tam rovnou nahrnul směs 6:4 o:n a motor to sežvejkl?

Autor:  Vogi [ 14 zář 2007 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

Rovnou 6:4.Žádný hadičky ani těsnění neměnit.

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 14 zář 2007 14:29 ]
Předmět příspěvku:  natvrdo 6:4 ?

to je dost brutal, kdyby to bylo 3:7 nafta, jako je to u těch bionaft, tam je prý 28-30% té MEŘO sračky...ale i tak. No, vyzkouším to na autě své přítelkyně (ESC 4), do Alfy dieslové bych to ale neriskl...Ta už má i tak dost s normální naftou a kouří tak, že nejsou vidět ani Romáci na přechodu (:-)).A co používáš za norm.naftu do směsi?Co je při jízdě,noname,Tesco,Agip?

Autor:  Niraj [ 14 zář 2007 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

A co na to na emisích? Zkoušel´s to tam, nebo´s radši navalil čistou naftu? :-D

Kouřivost?

A nelepí to nějak?

A jak slouho to používáš?

Autor:  Vogi [ 17 zář 2007 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Dokud jdou udělat emise papírově tak nebudu trápit motor.Kouřivost je normální akorát jsou cejtit hranolky :-D .Dokud je to namočený tak nelepí a když,tak to opláchne nafta.Jak dlouho? čti od začátku :!: .

Autor:  ACEMajky [ 24 říj 2007 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, jako Vogi, taky sem na to jezdil a ted se k tomu vratil. Dokonce se rika, ze to ma i lepsi hodnoty na emisich, jinak to trva tak 2-3 nadrze nez se vse vyplachne a neni to citit hranolkama :) - pred policajtama bych to vzdy pri kontrole radeji chcipnul

Jinak do komurkacu se udava bez predehrevu - uprav motoru pomer 30% oleje a 70% nafty

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/