fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

TLAKY
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=12381
Stránka 1 z 1

Autor:  Milousek [ 10 zář 2007 17:05 ]
Předmět příspěvku:  TLAKY

Zdravím, na mém fordu MK5 1,8D mám na motoru tlaky 27 barů přibližně stejně na každém válci. Je tento motor již vyběhnut? Jaký tlaky jsou ideální nebo přípustné u tohoto typu? díky

Autor:  Michal99 [ 10 zář 2007 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

je to ok hlavní je že sou včechny stejný

Autor:  Milousek [ 10 zář 2007 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Ted bych potřeboval ještě jednu radu, spadla mi nafta a mám to zavzdušněné. Na filtru sice pumpičku nemám ale filtr s pumpičkou mám, dám si ho tam. Co všechno musím udělat pro odvzdušnění?? Díky

Autor:  Michal99 [ 10 zář 2007 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

Nemusíš ho tam dávat nechtam ten jakej tam máš.povol převlečný matky na vstřikách a startuj až půjde nafta takto utáhni a nastartuj. a nebo toč dokud to nechytne ale dělej přestávky ať nezkurvíš startér.

Autor:  Milousek [ 10 zář 2007 20:28 ]
Předmět příspěvku:  Sem si našel odpověď od uživatele Slow D

myslim že je to dobrej postup, ale nějaký další tipy budu rád
Slow D:Nedávno jsem měl problémy s ruční pumpu na filtru, tak jsem na čas celý filtr nahradil jiným typem bez té pumpy.
Postup pro zprovoznění (odvzdušnění) jsem volil následující: Na palivovém filtru jsem odpojil hadici, která jde do čerpadla. Do té hadice jsem nalil naftu, tak aby čerpadlo mělo palivo hned při startování. Na výstup filtru jsem připojil průhlednou plastovou hadičku a pusou jsem nasával až do chvíle, než se objevila nafta. Pak jsem plochými kleštěmi zmáčkl gumovou hadici přívodu nafty do filtru, tak aby mi nafta zase neutekla zpět do nádrže. Pak jsem jen nasadil zpět hadici od čerpadla, dotáhl svorku a šel startovat. Chytlo to celkem v pohodě.

Autor:  Marpie [ 11 zář 2007 23:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sem si našel odpověď od uživatele Slow D

Milousek píše:
myslim že je to dobrej postup, ale nějaký další tipy budu rád
Slow D:Nedávno jsem měl problémy s ruční pumpu na filtru, tak jsem na čas celý filtr nahradil jiným typem bez té pumpy.
Postup pro zprovoznění (odvzdušnění) jsem volil následující: Na palivovém filtru jsem odpojil hadici, která jde do čerpadla. Do té hadice jsem nalil naftu, tak aby čerpadlo mělo palivo hned při startování. Na výstup filtru jsem připojil průhlednou plastovou hadičku a pusou jsem nasával až do chvíle, než se objevila nafta. Pak jsem plochými kleštěmi zmáčkl gumovou hadici přívodu nafty do filtru, tak aby mi nafta zase neutekla zpět do nádrže. Pak jsem jen nasadil zpět hadici od čerpadla, dotáhl svorku a šel startovat. Chytlo to celkem v pohodě.


Ještě že mám tu ruční pumpu neb tento způsob bych teda nemusel.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/