fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Výměna vodítka dříku ventilu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=12450
Stránka 1 z 1

Autor:  astrix01 [ 13 zář 2007 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Výměna vodítka dříku ventilu

Vážení chtěl bych se zeptat na výměnu vodítka dříku ventilu. Dle Etzolda je to nějak jednoduché. Ale mám dojem že asi ne. POradí někdo jak pznat a vyměnit přidřené vodítko ventilů. Diky

Autor:  Tomat1 [ 14 zář 2007 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

No nevim co máš za auto, ale na mém jsem měl na repasi hlavu a říkali mi že tam vodítka nejsou, proto vrtali do hlavy větší díru a lisovali je tam.

Autor:  astrix01 [ 14 zář 2007 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Vodítk a ventilů

Já mám Ford Escort 1.8. D r.v 92. mám auto v servisu a bylo mě řečeno, že mám asi přidřený dřík ventilu, že prý špatně chodí, (jak se to pozná, když auto nestartuje a nebyla ani hlava dole??). Kdy jsem si četl Etzolda, tak tam píše že to dá vyrazit a narazit druhé. Když jsem koukal do hlavy náhradní co mám na půdě tak tam nic takového co by se dalo krom gufer vyndat nic není. Snad jestli to přesazení na kterém jsou naražené gufera nejsou . ale není patrné že by dala nějak vyrazit. Jinak mám možnost koupi motor za 5 tis z auta co asi 2 r. stálo motor je celý nerozdělaný. Tak nevím zda jen přehodit motor nebo opravit hlavu?

Autor:  Walker [ 14 zář 2007 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tomat1 píše:
No nevim co máš za auto, ale na mém jsem měl na repasi hlavu a říkali mi že tam vodítka nejsou, proto vrtali do hlavy větší díru a lisovali je tam.
no tak buďto vím hovno o ropácích já, nebo tvůj mechanik..... :-D ....jak vysvětlit tuhle tabulku?.... :shock: Obrázek

Autor:  astrix01 [ 14 zář 2007 23:29 ]
Předmět příspěvku: 

Na kolik tě ta sranda vyšla??

Autor:  Tomat1 [ 14 zář 2007 23:48 ]
Předmět příspěvku: 

No co tam znamená ta prázdná kolonka u vodítka ventilů? Já nevim, říkali mě to a věřim tomu, některé motory se dělali bez vodítek, myslím, že dokonce nějaké i škodovka vyráběla. Navíc já mám kód motoru RVA takže mohla přijít nějaká změna v rámci úspor. A nebo jim nešlo je v servisu vyrazit, tak je odvrtali. Celková repase hlavy plus 4 nová vodítka na výfukové ventily za 6200, docela pálka za to by byl nějakej jetej motor, kterej by ještě pár desetitisíc vydržel.

Autor:  Walker [ 15 zář 2007 00:05 ]
Předmět příspěvku: 

Ta prázdná kolonka je jen záhlaví nebo nadpis těch položek pod tím...a z toho vyplývá, že vodítka jsou a to dokonce 3 velikosti...normál, 1. nadstandart(abnormál neboli větší vrtání) a 2. nadstandart....ten kód RTE jsem vzal spíše pro Astrixe, ale není problém najít podobnou tabulku pro RVA....

Autor:  Walker [ 15 zář 2007 00:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tady je...Obrázek

Autor:  Tomat1 [ 15 zář 2007 17:25 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já nevim, tady jenom tlumočím co mě říkali. Mě je to úplně jedno jestli tam to vodítko je nebo ne, hlavně že ten ventil nemá vůli. Ctěl jsem jenom Astrixe01 upozornit na to, že by tam to vodítko nemuselo být, aby pak na to nekoukal jako jojo.

Autor:  catrr [ 15 zář 2007 17:47 ]
Předmět příspěvku: 

Walker ale on má pravdu,nemůžeš brýt vše podle tabulek některé to nemaj ,proto se to odvrtává a dávaj se tam takové vložky víš.????

Autor:  Walker [ 16 zář 2007 00:27 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
Walker ale on má pravdu,nemůžeš brýt vše podle tabulek některé to nemaj ,proto se to odvrtává a dávaj se tam takové vložky víš.????
To jistě pravda, že některé motory jiné značky vodítka mít nemusí, ale Astrix se ptal na motor řady RT značky Ford a ten vodítka má už v základu, a RF řada (TD) je má taky....dokonce jsou shodné i typově, páč jsou i hlavy stejný....bohužel když jsem v garáži a tíhle se zrovna zabývám, tak obvykle nemám po ruce foťák a tak jsem použil ty tabulky...samozřejmě "vyvložkovavací vodítka" znám to nejni žádná novota....

Autor:  catrr [ 16 zář 2007 08:42 ]
Předmět příspěvku: 

Walkře blbě jsem to napsal napíšu to ještě jednou ,nemůžeš jít podle knížek co kde přečteš už jsi někdy dělal takovou práci mimo svůj obor? ona realita je jiná víš.Takže se to odvrtává protože to ven nejde a lisuje se tam opravná sada.A je rpravda že některé značky maj vodítka na pevno.O to nejde.Ty jsi tu napadl nějakého dělníka co to odvrtával.Co když by on reagoval na Tvé zabezpečovací zařízení co děláš.Držme se každy svého řemesla ano?Jinak některé rady neříkám máš dobré,ale ty ostatní jsou jen a jen z nějaké knihy .Proto rad klukum co znáš piš jim to lidově jsme za to rádi a to i já a ty hodnoty co sem dáváš prosím to oni stejně potřebovat nebudou tak to dávej jen na požádání.Jinak Tě nenapadám nebo s Tebou neválčím,ale prostě jsem takovej říkám a píšu co si myslím tak se na mne nezlob.

Autor:  Walker [ 16 zář 2007 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

Těch motorů už mám po go víc než dvacet....mám to jako hobby....no a alarmy vcelku taky...živit se tím moc nedá....no a tím bych tu plodnou debatu ukončil....nebo to skončí jako se žáruvzdornejma podložkama....Astrix pokud má přidřenej ventil hlavu stejně sundá a uvidí jak to tam je.....jak říká Angličák Hlavně zdraví........

Autor:  catrr [ 16 zář 2007 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

já se nepřu zda to má či ne nechápeš to ,ale že to někdo musel odvrtat a dvcet motorů máš už z go nechceš jít ke mne dělat?.A k těm řáruvzdornejm podložkám ,opakuji nedávej na to co je v knížkách a různejch brožurách kde sháníš po internetu ale koukej na to co se dává v srvisech.Asi Tě taky začnu fušovat do elektro už jsem vyměnil 100 řárovek

Autor:  catrr [ 16 zář 2007 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Walkře ted mimo toto téma,Ty dost seženeš z internetu materiálů apod.a i obrázků.Sežen mi prosím nákres vstřikovače z rotačního čerpadla s radiálními písti,konkrétně potřebuji štěrbinový filtr do podrobna a potom sháním řez Nelsonového Bohnalitového pístu hlavně hodnoty z čeho byl zhotoven atak a taky a to hlavně spec.váhu jednoho pístu . Moc děkuji

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/