fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Baterie na 1,8D http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=12525 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Milousek [ 18 zář 2007 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | Baterie na 1,8D |
Jaká má být v tomto escortu baterie (kapacita)? Nějaká odzkoušená kvalita popř. typy na na startování, žhavím dokud cvakne relé. Ale těžko mi to točí, mám špatnou baterii - chystám se koupit novou. Také nevím jaká se tam vejde je to escort MK5 rv 92 dííííks |
Autor: | spepas [ 18 zář 2007 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | baterie 1.8 D |
aspoň 75 ah |
Autor: | mrJekill [ 18 zář 2007 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
A Banner....... |
Autor: | Petr V. [ 18 zář 2007 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky si potom vyměň kabely od baterky ke startéru a ke kostře za silnější. Sám budeš překvapen,jak bude rychlejc točit. |
Autor: | Prochec [ 19 zář 2007 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | Kabely |
Ahoj,prosimte,kde koupim tz silnejsi kabelz od baterie ke start0ru a na kostru<<Díky |
Autor: | Cossa Alfa Nostra [ 19 zář 2007 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | Silnější kabely do Mk4/5 k 1.8D - kolik tedy (míry)? |
Je někde známo co se tam dávalo na Mk4 a na Mk5? Tedy rozměry? Co by tam mohlo jít tak nejvíc, aby to ještě bylo snesitelné? Kámoška tam má baterku 60ku Stellar kupovanou předminulou zimu v prosinci, čili starou ani ne 2 roky a už to "houby točí",minulá zima přitom byla mírná.Předtím tam měla Akumu 72. Není 75 zbytečná a vejde se vůbec délkou na lůžko od Mk4? Předpokládám, že bateriová lůžka Mk4 a Mk5 mají odlišné rozměry základny... |
Autor: | Prochec [ 19 zář 2007 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | Baterie 1.8D |
75Ah se vejde do lůžka FE MKIV,spíš přemýšlím zda tam nedám 80Ah....Diesel:čím silnější tím lepší,ale můžete někdo poradit na ty kabely?? |
Autor: | Petr V. [ 19 zář 2007 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takovej kabel hotovej nekoupíš. To si musíš buď vyrobit,nebo poprosit nějakého kamaráda elektrikáře. Já si přesně poměřil délku kabelů a v práci jsem vyhrabal přiměřeně silný "svařovací"kabel. Nejméně tak průřez 50mm2.Čm silnější,tím menší úbytky napětí. Na konce je potřeba nalisovat koncovky s dírama na šroub příslušného průměru,podle toho kam příjde koncovka našroubovat. Altík a kostra má myslím 8ku díru.A konce u baterie jsou různé.To musíš podle tvé baterky. Ale fakt pokud máš možnost,tak doporučuju. |
Autor: | Pedros [ 20 zář 2007 07:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přesně tak - baterku co nejsilnější - změřit ďouru pro baterku a do ní koupit to nejsilnější co tam ještě vleze a máš zlatý klid. Taky jsem to tak udělal a i jsem kvůli tomu klidně vyměnil kontakty na kulaté. |
Autor: | Niraj [ 20 zář 2007 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co zn. Perion? Jaké máte zkušenosti? Teď ji tady mají v akci 74Ah (650A) za 1835,- Slušná cena, ale aby to nebyla nějaká blamáž. Teda já tu samou mám teď v autě. Ale nevím, jak dlouho tam je, je to dědictví po předch. majiteli. A už mě 2x nechala ve štychu. Jednou teda moji vinou (zapomenutá světla, ale ne moc dlouho) a podruhý když jsem měnil paliv. filtr a odvzdušňoval. Druhej den jsem nenatočil. Tak zamýšlím záměnu na zimu. |
Autor: | Walker [ 20 zář 2007 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrJekill píše: A Banner.......
|
Autor: | MartinPoky [ 20 zář 2007 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | baterka |
já mám teda 1.8TD MK VII, takže rozměry neporadim. pořídil sem tam Vartu, nějakou tu jejich lepší edici (kapacita byla jen o málo vyšší, ale parametrově měla asi o 200A větší max. start. proud než jiný renomovaný značky) a subjektivně se mi zdálo startování v zimě lepší. Ale obecně tipuju, že u nový baterky nebude na začátku při normálních podmínkách moc velkej rozdíl mezi noname, Banner nebo Varta apod. Ten rozdíl se pozná v mrazu nebo třeba po roce nebo dvou životnosti. Ale určitě se hodí mít dobře vyčištěný kontakty, oxidy moc nevoděj a každá špína udělá docela slušnej úbytek, takže je potřeba kontakty kabelů dočista. |
Autor: | Niraj [ 20 zář 2007 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: baterka |
MartinPoky píše: parametrově měla asi o 200A větší max. start. proud než jiný renomovaný značky
Kolikpak ta tvoje Varta teda má? |
Autor: | Cossa Alfa Nostra [ 02 říj 2007 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | Záruka 2 roky... |
Baterky maj záruku 2 roky, proto je výrobci upečou tak, aby aspoň ty 2 roky vydržely a pak, majiteli, starej se, plať jak mourovatej...V jednom z vozů mám předraženou STELLARku z Makra(1307 vč.DPH), 60Ah,ještě v záruce asi 2,5 měsíce a teď před zimou trnu, kdy mě nechá ve štychu. Obecně teď v létě zdražily všechny hlavní značky, např. Varta o 10-15%,Teď už kvalitku, pánové, máme za draho...Do nějaké škodárničky se občas např. V Tescu dá koupit cca 44-45 Ah batarka noname po slevě (né, že by tekla, ale prostě Tesco slevy "umí") i za 500, jenže do nějakých náročnějších strojoven je to horší. Sázím na Vartu, Banner event. z našich Akumu. |
Autor: | Niraj [ 02 říj 2007 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, a když jsme u těch baterií a proudů. U baterie je ještě hodnota toho proudu (asi jakej proud je schopná jednorázově dát???) To je jedno, je mi taky jasný, že čím víc, tím líp. Jak potom ale dimenzujete startovací kabely? Podle tohodle proudu? To se mi moc nezdá. V obchodech (Hornabach a spol.) jsem viděl startovací kabely na 100 a 200 A. Nedovedu si představit ty lana na 650A (moje baterka), nebo i víc. Jaký kabely používáte vy? Řekněme třeba právě na takovou 74Ah baterku? |
Autor: | Karel1 [ 02 říj 2007 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Startovací kabely mám dělané ze starých kabelů od svářečky . Měl jsem ty kupované , měly být na 400A , ale diesela se mi nikdy nepodařilo nastartovat . Akorát hezky topily , benzin jsem nastartoval v pohodě . |
Autor: | Petr V. [ 03 říj 2007 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Startovací kabely: koupit v supermarketu pro zatížení co největším proudem a okamžitě z nich použít jen ty svorky a dráty vyměnit za silnější aspoň s průřezem 25mm2. To samé s kabely od baterky ke startéru. Originál zahodit a použít s průřezem aspoň 50mm2. Startér točí potom jak pominutej. V zimě start na "drc". |
Autor: | Niraj [ 03 říj 2007 17:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo aha. Ale to už jsou pořádný lana 50mm2. Kde to sháníte. Karel píše že ze svářečky.... když má tu možnost. Kdybych tátoj rozebral svářečku ... šťastnej by nebyl. Myslím si, že by ho neuspokojila ani ukázka skvělého nastartování v zimě Zkrátka, dají se někde oficiálně koupit? |
Autor: | Wizzy [ 03 říj 2007 18:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Namátkou třeba zde: http://www.a-inzerce.cz/stroje/111929-k ... arecce.htm Strejda Google najde vše |
Autor: | spepas [ 03 říj 2007 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
hlavně ne akumu ta mi vydržela pouze ty 2 roky. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |