fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rezonance
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1276
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 27 pro 2004 12:23 ]
Předmět příspěvku:  Rezonance

Mám Esco combi TD 66kW teprve 2měs. a zdá semi, že při tahu okolo 2tis. otáček se do interiéru přenášejí vibrace. Je to celkem nepříjený. Máte s tím někdo zkušenosti? Je to normální?

Autor:  herma [ 27 pro 2004 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

jj, dělá to všem +- v těch otáčkách

Autor:  Karel [ 27 pro 2004 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Pripojuju se do klubu, do ted jsem si myslel, ze to dela diferak.Mel jsem bouranou (puklou skrin)Jak tak ctu kolika lidem to dela tak jste me dost nacali s tou prevodovkou.Me docela dost pomohlo dostelovat silenbloky!

Autor:  Návštěvník [ 28 pro 2004 00:52 ]
Předmět příspěvku:  vibrace

Rozhodně si nemyslím, že jakékoliv vibrace jsou normální. Já např. žádné vibrace při žádných otáčkách nepociťuji. A kdyby jo, tak bych hledal příčinu. Svého času mi to intenzivně hučelo. Byl jsem přesvědčený, že to je (jsou) ložiska v kolech. Nakonec se ukázalo, že příčinou byly šípovitě ojeté pneumatiky. S vibracemi ti tedy neporadím, ale určitě to není samo sebou, hledej a dej pak vědět.
P.S. Karle, co myslíš tím štelováním silentbloků ? Prohlédnout, jestli nejsou vymačkané a tím pádem měkké ??

Autor:  Karel [ 28 pro 2004 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Co me varily skrin prevodovky, tak me blbe nasadili silentbloky.Treba ten kovovej(oplastenej) co je u levyho kola , se mi pri jizde dotykal (kov na kov)jsem vytocil, aby mel dostatecnou vuli.Pak ten co je nejdal vespod jsem steloval asi 5x dokud auto co nejmin vybrovalo.V Etzoldovi je popis jak se to ma delat.Ja to delal podle sebe a zatim to jde.Vibrace jsou v rozumne mire.Nejhorsi je to kdys auto tahne do kopce .

Autor:  ACEMajky [ 28 pro 2004 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, ty vibrace mam taky pri tahu do kopce okolo 2000ot, staci podradit a nebu ubrat plyn a je to OK - cim vice plynu (nafty) mu v tu chvili dam, ty je vibrace vetsi

Autor:  Karel [ 29 pro 2004 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Presne jako u me!! Ale jak preskoci 2000 ot. tak je klid.

Autor:  Michal-MS [ 15 led 2005 16:38 ]
Předmět příspěvku: 

Taky mám takové zvuky okolo 2000 ot. Stačí když uberu a pak pomalu přidám plyn a zmizí to. Samozřejmě že při podřazení taky. :)
Stává se mi to hlavně když jedu určitou plynulou rychlostí a pak chcu trochu zrychlit a přidám plyn a začne to brčet. Možná vlastnost Fordů... :D

Autor:  ACEMajky [ 16 led 2005 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to bude vlastnost TD motoru (zde konkretne ford pro 2000ot) - asi se potkaji 2 frekvecne a tim zacne rezonovat celej autak

Autor:  Návštěvník [ 25 led 2005 23:55 ]
Předmět příspěvku: 

Mám s tím naprosto stejný problém, až bude čas, zkusím se kouknout na ty silentbloky jak bylo popsáno výše. Jestli to pomůže, dám vědět .

Autor:  stevosq [ 04 kvě 2008 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

nemoze to byt zlou lamelou(vytahane pruziny)?mam ten isty problem,uz som vymenil prevodovku,spojkove lozisko.presne pri 2000 ot. to rezonuje akoby plech o plech.tiez ked je motor zahriaty tak to roby aj pri volnobehu ked nastartujem a trochu pridam plin,alebo stlacim a pustim spojku tak to prestane a viac to uz nepocut,az pri tych 2000ot.lamela je celkom schopna.ked som menil prevodovku tak som pretocil tie spruziny na lamele a po vymene to bolo v poriadku asi na 50km.asi to bude lamela.inak neviete preco je ta lamela taka draha?lamela-228mm-4500sk

Autor:  nat [ 04 kvě 2008 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem se chytal už všeho, ty vibrace kolem 2000 1/s jsou zřejmě dané konstrukcí motoru/vozu. Škoda, že nám to nepoví nějaký majitel funglovky...1,8 TD.

Dá se tomu vyhnout - jak píšete. nenakládat mu okolo těch kritických otáček.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/