fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

vana motoru 1,8 TD
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=12796
Stránka 1 z 3

Autor:  sarfa [ 04 říj 2007 00:01 ]
Předmět příspěvku:  vana motoru 1,8 TD

Kluci pomoc,sundávali jste někdo někdy vanu,kolika šrouby drží,já mám snad odšroubované všechny a pořád mě to drží někde u spojky,jako by to tam bylo přilepené a žádné další šrouby jsem tam nenašel kromě těch dvou 10M z boku.Dík za rady.

Autor:  Tomat1 [ 04 říj 2007 06:12 ]
Předmět příspěvku: 

Vana má ještě nějake šrouby pod převodovkou.

Autor:  skaldal [ 04 říj 2007 07:19 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak, nedávno jsem ji měnil, musíš sundat převodovku a spojku. Toho kokota co to vymyslel bych nakopal do pr.... :evil:

Autor:  moto [ 04 říj 2007 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ešte musí dolu aj zotrvačník. Pod ním je hliníkové veko, v ktorom je semering a vaňa sa drží práve v tom veku.

Autor:  sarfa [ 04 říj 2007 07:36 ]
Předmět příspěvku: 

Kluci dík,ale to znamená,že ta knížka pěkně kecá,tam o tom není ani zmínka

Autor:  skaldal [ 04 říj 2007 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli myslíš Etzolda, tak tam je takových nedostatků víc. Taky jsem to tam četl - povolte 16 (nebo kolik) šroubů a vana jde dolů... - jó, u plechový vany to tak bylo, ale pak jsem oddělával hliníkovou a taky to tam tak drželo, tak jsme si s kámošem říkali, to je přeci blbost, aby se musela sundávat převodovka, to tam musí bejt přilepený, a tak jsme páčili a páčili a najednou byla vana dole, akorát že tam zůstala ta boční příruba na 4 šrouby :oops: :lol: Tak jsem tam pak dal plechovou a byl klid. :wink:

Autor:  sarfa [ 04 říj 2007 08:24 ]
Předmět příspěvku: 

Dík,tak to je pakec,to teda nevím jak to v těch domácích podmínkách v garáži na zemi zvládnu.
Sundávám to proto,že mně něco začalo silně klepat v motoru,takový plechový zvuk,udělalo to z ničeho nic.Tak jsem začal se zjišt'ováním shora-rozvody,vačka,zdvihátka,vstřiky,žhaviče a vše ok,tak to zkouším zespodu,ale ted' vidím,že jsem pěkně v pr...a to mám rozdělaného půlku auta.

Autor:  sarfa [ 04 říj 2007 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě v té knížce je to zdůrazněné,,diesel-16 šroubů-benzín 18šr.

Autor:  skaldal [ 04 říj 2007 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

sarfa píše:
Ještě v té knížce je to zdůrazněné,,diesel-16 šroubů-benzín 18šr.
Jenže to mají na mysli diesel s plechovou vanou, na hliníkovou zapoměli. :lol:

Autor:  sarfa [ 04 říj 2007 08:28 ]
Předmět příspěvku: 

jo,a nestačilo by tu převodovku jenom kolem dokola celou povolit?

Autor:  skaldal [ 04 říj 2007 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

A jak bys asi sundal setrvák?

Autor:  sarfa [ 04 říj 2007 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nevím,na převodovku se na dva šrouby pod turbem nedostanu

Autor:  sarfa [ 04 říj 2007 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

tak su asi kokot,ale vana pořád dole není,tohle jsem ještě nezažil a to jsem na fordy nedal dopustit,asi to dám dohromady tak aby to jelo a půjde z baráku,zlatý favorit a felicia a to sem si 4 roky liboval jak to jezdí bez větších problémů.Už sháním nějakého favorita na zimu,páč auto potřebujeme denně a seru na forda!

Autor:  skaldal [ 05 říj 2007 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

A v čem je problém?

Autor:  sarfa [ 05 říj 2007 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

v tom,že se nemůžu dostat na dva šrouby za turbem a navíc pořád nevěřím,že by to bylo tak pojebaně řešené-převodovku kvůli vaně-to je asi unikát!!!!!!!!

Autor:  skaldal [ 05 říj 2007 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Já už si teda přesně nepamatuju jek to tam bylo, ale turbo mi nijak nepřekáželo, převodovku jsem sundal normálně.

Autor:  moto [ 05 říj 2007 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

Už sa toľko nejeduj, aspoň si popri tom skontroluješ stav spojky a ložiska. A za tým turbom to ozaj nie je až také hrozné.

Autor:  sarfa [ 06 říj 2007 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se byl dneska po práci uklidnit na motorce a převodovka je venku,trvalo to asi 3h.Pokračování asi až v pondělí,takže jsem zvědav co mě za tím setrvákem čeká,co to tam tu vanu drží,jestli to dělám zbytečně tak mě asi odvezou!!!!

Autor:  skaldal [ 07 říj 2007 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

4 šrouby ji držej. :wink:

Autor:  sarfa [ 07 říj 2007 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ogaři měli jste pravdu,jenom to nejsoučtyři ,ale tři.
Tak jsem zjistil,že mě to klepe ojnice na 3 válci,šálky jsou v pí..,nemám golu abych to povolil,jen doufám,že bude v pohodě klika.Jinak u Fordu jsou,nebo možná byli,když ten motor tvořili všechny pič.!!!!!!!!

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/