fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Spatne starty
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=13102
Stránka 1 z 4

Autor:  xxx.smoke [ 22 říj 2007 21:33 ]
Předmět příspěvku:  Spatne starty

zdarec.auto mi po ranu velice ztezka chyta,svicky sou nove,cim by to mohlo byt?

Autor:  ACEMajky [ 23 říj 2007 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

Co starter - jak toci?

Autor:  Pedros [ 23 říj 2007 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

relátko žhavení, baterka, kabely k baterce, kvalita nafty a naftového filtru, padání nafty přes noc a když už nic tak třeba tlaky (motor na odchodu)

Autor:  xxx.smoke [ 23 říj 2007 18:20 ]
Předmět příspěvku: 

po ranu auto ztuha chyta a jde na 3 valce,staci slapnout na plyn a je to ok.pak uz po cely den chyta bezproblemu.

Autor:  milhaushk [ 23 říj 2007 22:25 ]
Předmět příspěvku:  tlaky

Ahoj mám podobnej problém s tím že občas nenastartuju vůbec (poslední dobou často) padání nafty nemám,čerpadlo ok čím to může bejt? startér ok repas.Mám podezření na tlaky je to možné???

Autor:  xxx.smoke [ 24 říj 2007 06:05 ]
Předmět příspěvku: 

par lidi mi rikalo ze to muzou delat vstriky,ale sam nevim.

Autor:  Pedros [ 24 říj 2007 06:43 ]
Předmět příspěvku: 

změřit otvírací tlaky vstřiků a tlaky válců - jeden z nich bude v čoudu - vstřik vyměnit nebo seštelovat, s válcem nic nenaděláš....Kdyžtak ještě zkusit aditivama do nafty pořádně protáhnout - vyjeď několik nádrží s aditivama které předávkuješ. Trochu to může pomoct ale že by se to uplně spravilo - to těžko....

Autor:  ACEMajky [ 24 říj 2007 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

S valcem muzes neco udelat, de o to kde je chyba, treba zapeceny krouzky - uvolnit ci vymenit, pokud vybehany valec, tak bohuzel.... - vybrus

Autor:  Pedros [ 24 říj 2007 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

no že s válcem nic nenadělá jsem myslel bez sundávání bloku = pokud to neumí sám tak je to cena dalšího motoru. Nemá cenu nasypat do takovéto opravy třeba 40 000,- když za to má další stejné auto. Kdo to ví odpoví - kolik by stála generálka takového morou? 1.8D (vstřiky, výbrus, možná ojnice a pod když už se do toho bude hrabat).

Autor:  Pedros [ 24 říj 2007 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

Někde vedle na tématu psal Niraj že mu udělali ložisko s bubnama a brzdama vzadu za 14 000 což je taky strašná sranda....

Autor:  ACEMajky [ 24 říj 2007 12:56 ]
Předmět příspěvku: 

U me GO motoru - vybrus + novy pisty + jiny cerpadlo mechanicky + vodni pumpa nova asi 43 000,- s praci

Autor:  Pedros [ 24 říj 2007 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

stylem přivezl jsem a za týden jsem si vyzvedl?

Autor:  ACEMajky [ 24 říj 2007 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Stylem privezl sem a asi mesic sem byl bez auta - bylo to u znamyho a dily za nakupku

Autor:  xxx.smoke [ 25 říj 2007 06:22 ]
Předmět příspěvku: 

jake by ste mi doporucily aditivum na vycisteni trysek?

Autor:  Pedros [ 25 říj 2007 06:48 ]
Předmět příspěvku: 

v poměru cena / výkon je dobrý VIF, dá se i Castrol ale ten jenom čistí a zvyšuje cetanové číslo, mazivost nic moc - bez vlivu.

Autor:  Niraj [ 25 říj 2007 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

to xxx.smoke:
měl jsem podobný problém, ještě tak před týdnem. Po ránu blbý starty, startér motal poměrně dlouho, než to naskočilo a když to naskočilo, tak na 3 válce, celý auto se úplně rozdrncalo. Po přišlápnutí plynu OK. Další starty taky už v pohodě.
A řešení?
1) koupil jsem novou baterku
2) udělal jsem si ruční sytič alá ACEMajky

Nová baterka roztočila víc startér (ale ještě to není ono, musím asi ještě opucovat všechny kontakty), a ten sytič odstranil onen 3-í válcovej mumraj.
Zjistil jsem totiž, že mi nefunguje ten automatickej sytič, co by ho měl ovládat bimetalovej váleček někde dole pod termostatem. Jenže ať je zima nebo teplo, páčka na čerpadle se ani nehla. Zkusil jsem to před startem zašprajcnou šroubovákem do druhý krajní polohy a ejhle, start OK. Takže jsem neváhal a předělal to na ruční ovládání.

Zkus tohle, dobrej je ten test se "zašprajcnutou" páčkou sytiče na čerpadle. To ti řekne má-li to cenu.

Autor:  milhaushk [ 25 říj 2007 23:37 ]
Předmět příspěvku:  Niraj

pro: Niraj

Doporučuji udělat startér uhlíky ložiska vyčistit a stočit na soustruhu kolektor pomůže to strašně moc mě to točí po repasu jak u feliny 1.3 :lol:

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 26 říj 2007 13:23 ]
Předmět příspěvku: 

Kolikátky jsou žh.svíčky(typ) do 1.8D 1753ccm vzor 89 a který stačí koupit a kde? Díky. Pro Feldu 1.9D dával soused v servisu ve V.Bíteši 4x500 Kč.

Autor:  ACEMajky [ 26 říj 2007 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

De o to jaky chces, ja kupoval tusim brisk to bylo za asi 270,-/ks

Autor:  Niraj [ 26 říj 2007 19:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Niraj

milhaushk píše:
pro: Niraj

Doporučuji udělat startér uhlíky ložiska vyčistit a stočit na soustruhu kolektor pomůže to strašně moc mě to točí po repasu jak u feliny 1.3 :lol:


Uhlíky jsou skoro nové a startér celej vyčištěnej. Asi 14 dní po koupi auta (letošní červen) mě startér vypověděl službu. Tak jsme ho rozdělali - to byla spoušť. Uhlíky KO, jeden úplně urvanej, vevnitř kupa bordelu. Tak jsem koupil nový uhlíky, vše znova přepájel, vyčistil. Kolektor jsem teda nesoustružil, to už bylo nad moje soukromé možnosti. Pak byly starty úplně suprový. Jenže s přibývající ranní zimou to začíná být horší, tak jsem koupil novou baterku (Perion 74Ah), je to tak měsíc. Ze začátku točila jak drak, po cca 2 týdnech je to znatelněji horší. Trvá to tak 4-5 otáček, než se rozmotá do dostatečné rychlosti a naskočí motor. Ale to vždycky jen první studenej start. Hned na to, když to chci testově zopáknout je to OK - na drc. Tak chci osmirkovat kompletně všechny kontakty, dotáhnou všechny kostry, .... Taky tu někde někdo radil vyměnit kabely ke statréru za silnější průřezy. Šel bych i do toho, kdyby byla jistota, že to pomůže. A taky mám do výměny oleje cca 1000km, tak tam chytám dát řidší 5W40, místo dosavadního 10W40. O víkendu vlítnu na ty kontatky.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/