fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

žhavící svíčky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=13126
Stránka 1 z 2

Autor:  fordES [ 24 říj 2007 11:49 ]
Předmět příspěvku:  žhavící svíčky

chtěl bych poradit, myslíte že bude hodně vadit když jedna žhavička bude 17 když mám všechny ostatní 20???

Autor:  Pedros [ 24 říj 2007 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

vadit to nemá čemu pokud má stejné vlastnosti a pro motor jsou předepsány obě délky (což ale nevím)

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 07 lis 2007 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

Který žhav. svíčky vydrží dýl, dle zkušeností? Bosch, NGK, Champion? A co se vůbec dávalo do prvovýroby? Třeba 1988-90/Mk4 1.8D?

Autor:  Pedros [ 07 lis 2007 15:48 ]
Předmět příspěvku: 

Nebyly tam náhodou Motorcrafty? (možná je to alternativní název některého ze jmenovaných výrobců)

Autor:  Karel [ 07 lis 2007 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

Cossa Alfa Nostra píše:
Který žhav. svíčky vydrží dýl, dle zkušeností? Bosch, NGK, Champion? A co se vůbec dávalo do prvovýroby? Třeba 1988-90/Mk4 1.8D?

Vykasli se na tyhle,ja mam odzkouseny ty cesky,vydrzi stejne a jsou kvalitni,ale pri cene tusim 200Kc jedna, je to snad jedno.

Autor:  catrr [ 07 lis 2007 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně jak píše Karel vykašlete se na vše zahraniční naš jsou srovnatelné se všema a hlavně levné

Autor:  Karel1 [ 08 lis 2007 02:46 ]
Předmět příspěvku: 

Do prvovýroby dával Ford žhavičky od firmy Beru . Co se týče firmy Motorcraft , tak pro ni vyrábí různí výrobci . Motorcraft pak prodává jejich výrobky pod svým jménem . Před 2 roky jsem kupoval u Forda baterku do Transita , na baterii je nápis Motorcraft , v záručním listě je napsáno vyrobeno firmou Bosch pro Motorcraft .

Autor:  Pedros [ 08 lis 2007 07:59 ]
Předmět příspěvku: 

Jo Beru - máš pravdu. Ale vydržely teda dlouho.....

Autor:  Diablo [ 12 lis 2007 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

No ja kupoval zhavice pred tydnem a vzal jsem Bosch Duratherm PC 0250 201 049-4N3 689 , 11V, tak uvidime co vydrzej.
Puvodni tam byli Beru 0 100 226 248 - 647 , 11,5V a odesli skoro soucasne vsechny najednou.

Autor:  juraj L [ 13 lis 2007 10:22 ]
Předmět příspěvku: 

Pedros píše:
Jo Beru - máš pravdu. Ale vydržely teda dlouho.....


nuz po 8 rokoch z orginalov Beru funguje len jedna :-)

Autor:  juraj L [ 13 lis 2007 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

Pedros píše:
vadit to nemá čemu pokud má stejné vlastnosti a pro motor jsou předepsány obě délky (což ale nevím)


Podla mna Ford prepisuje pre starsie motory dlhsie sviecky a pre novsie kratsie.

Mozno je tam aj nadvaznost na:
1. riadiaciu jednotku, ktora riadi dobu zhavenia
2. vstrekovace (predepisane rozlicne tipy)

Vid starsia diskusia

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10318

Netvrdim, ze ked je tam zla sviecka, ze to nepojde nastartovat

Autor:  Pedros [ 13 lis 2007 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

juraj L píše:
Pedros píše:
Jo Beru - máš pravdu. Ale vydržely teda dlouho.....


nuz po 8 rokoch z orginalov Beru funguje len jedna :-)


a zdá se ti 8 let na svíčku málo? Já je tam mám origo z r. 95 a fachčej všecky. I 8 let považuju za dostatečnou výdrž - kdybych je teď vyměnil na dalších 8 let (u mě teda dalších 12 podle zkušenosti) tak jsou těžce za životností auta. Myslím že těch 10 let je právě ta počítaná životnost papíru jako je escort :-D viz třeba 5ti místný tacho a doživotní náplně uvedené v manuálech.

Autor:  juraj L [ 13 lis 2007 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

ja som kedysi mal pocit, ze sa zhavice menia tak casto ako olej.
teda som aj ja prekvapeny.

inak velmi zaujimavy postreh s tymi dozivotnymi naplnami.

Pedros píše:

a zdá se ti 8 let na svíčku málo? Já je tam mám origo z r. 95 a fachčej všecky. I 8 let považuju za dostatečnou výdrž - kdybych je teď vyměnil na dalších 8 let (u mě teda dalších 12 podle zkušenosti) tak jsou těžce za životností auta. Myslím že těch 10 let je právě ta počítaná životnost papíru jako je escort :-D viz třeba 5ti místný tacho a doživotní náplně uvedené v manuálech.

Autor:  catrr [ 13 lis 2007 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

Žhavičky tam můžeš mít třeba 15 let pokud nedělaj neplechu netřeba je měnit.Jen menší rada občas je uvolnit aby to nezarostlo,pak je velký problém s povolením.

Autor:  Pedros [ 13 lis 2007 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

No to bude sranda..to máš pravdu..eště venku nebyly :shock:

Autor:  catrr [ 13 lis 2007 15:18 ]
Předmět příspěvku: 

docela pomáhá MD spr. ale měl by být studený motor a každopádně dobré nářadí

Autor:  Karel [ 13 lis 2007 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

No ja nevim,ale perete do aut tolik penez a jednou za 2-3 roky nemate litr na novy zhavice?Myslim Brisky.Vzdyt zhavic je zaklad,bez neho to nejede.

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 13 lis 2007 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

Údajně jsou nějaké naše svíčky cca za 200, čili to by se do tisícovky mělo vejít? Nebo je prostě dlouhodobě ověřeno, že NGK, Champion, Bosch atd...vydrží úměrně vyšší ceně podstatně déle..Má tady na föru vůbec Esco někdo třeba aspoň 15 let v kuse,jako novátora,aby moh říci, jak dlouho mu ty který vydržely a kolikrát je měnil...?Já v alfách měním každou chvilku a kolikrát mám pocit, že vidím dvojmo,jak po lysohlávkách, těch svíček je opravdu spotřeba...

Autor:  Karel [ 13 lis 2007 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Platis za firmu a nase vydrzej stejne.

Autor:  Cossa Alfa Nostra [ 13 lis 2007 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

No já tam mám NGK čili od prvovýroby asi těžko, auto má natočený nějakejch 18 járů a bylo sem dotažený cca 2001 od Sasíků, který nevím proč, nějak nevěřili Robertu Boschovi a vsadili na Japončíky.Svíčky ještě nezloběj,ale čítám, že jestli bude zima jako před 2 lety,na jaře začnou zlobit. Půjdu do briskůy.Nebudu živit drahou reklamu a překupníky. Do Alf bych si to ale nedovolil.Sice tam neliju seleniu oleje,ale svíčky dám ty co maj ty nejlepší reference v testech.Twin Spark 4ever !

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/