fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Sroub na klice
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=13204
Stránka 1 z 2

Autor:  Karel [ 27 říj 2007 19:03 ]
Předmět příspěvku:  Sroub na klice

Panove poradte jak povolit sroub na klice u rozvodu.Potrebuju vymenit gufero a nemuzu povolit ten zk....... sroub.Stopani ma asi normalni ,pravy ne?Opacny by se to povolovalo ,coz je blbost.Jo a 5 rychlost a brzda nefunguje.

Autor:  catrr [ 27 říj 2007 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Karle pokud Ti to nejde tak zaaretovat.

Autor:  Karel [ 28 říj 2007 07:23 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli myslis jako privymene rozvodu(aretace kliky),tak mam strach, ze pri povolovani ten trn urvu.

Autor:  catrr [ 28 říj 2007 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

zařad jedničku zaaretuj tukni kladivem na ten šroub ale ne zase moc ,přiměřeně. a utrhni ho.Ted taky záleží z jakého matroše máš ten trn ale neboj něco to vydrží.

Autor:  moto [ 28 říj 2007 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

No, s tým tŕňom by som to neskúšal. Závit na skrutke kľuky má jemné stúpanie a navyše býva aj zalepený najakou chémiou. Drží to tam poriadne. A nezabúdaj, že to tam bude treba po výmene gufera opäť dotiahnuť. Moja rada: vymontuj štartér, strč niečo medzi zuby zotrvačníka a obalu prevodovky a patrične silným kľúčom to v pohode odkrútiš. A potom aj zakrútiš.

Autor:  Karel [ 01 lis 2007 17:18 ]
Předmět příspěvku: 

moto:Jakej ma srub zavit?Nekdo rika levej, nekdo pravej,nechci vrtat kliku!

Autor:  moto [ 01 lis 2007 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

Pravý.

Autor:  Lucin [ 02 lis 2007 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

ten sroub ma pravy zavit a jde povolit s 5.pres brzdu kdy s nim otacis dokud se nevymezi vule mezi klikou a kotouci Ale chce to pevny klic protoze ten sroub ma velkou podlozku ktera byva kousla Ja na to mam ohlou starou poloosu ze 120.s a v poho :D

Autor:  Karel [ 03 lis 2007 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak konecne jsem povolil ten srub na klice,ale moc nedoporucuju povolovat prez 5 rych.a brzdu,podle me by se mohla odporoucet prevodovka.Ted mam ale dalsiho brouka v hlave.Jak povolit (zase)srub na olejovem cerpadle.Je to vlevo nad klikou to ozubene kolo.Bohuzel se protaci a nevim jak ho chytnout, abych neublizil drazkam,je na nem totiz rozvodak.Tady to tece tim guferem asi u vsech ropaku po najeti vice km.Olej se na rozvody ale nedostane,protoze odstrediva sila ho tam nepusti,to by to muselo primo chcat.Jinak kdo navrhoval prichyceni kompresoru z altikem, aby se clovek dostal k aretaci kliky to asi v zivote nerozdelaval.Nadaval jsem na Renault ze ma vsechno kurevsky slozity a blbej pristup,ale Ford je skoro to samy.

Autor:  catrr [ 03 lis 2007 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

to musíš taky zvednout auto a ne se pod tím válet????? bojové strasti v garáži

Autor:  Lucin [ 03 lis 2007 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ta prevodovka je stavena na daleko vetsi kroutici momenty nez jaky se da vivinout pri povolovani sroubu To by se musela rozsypat skoro pri kazdem rozjezdu A to olejove cerpadlo jsem povoloval francouzakem s ofrezovanymi vystupky podle remenice a pro jistotu pres mekkou podlozku A da se i hasakem pres stary rozvodak Ten sroub by nemel jit extra tezce

Autor:  Karel [ 04 lis 2007 07:00 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
to musíš taky zvednout auto a ne se pod tím válet????? bojové strasti v garáži

Pristup mam dobrej, auto(motor) mam cca 0,5m nad zemi.Jo a catrr, kolik by me stala vymena gufer(klika, cerpadlo),nove rozvody a vodni pumpa(bez materaialu)???
Jinak taky jsem uvazoval nad tim starym remenem,nebo 1mm hlinikovym plechem a chytnout poradnyma sikovkama.

Autor:  catrr [ 04 lis 2007 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Karle to Ti asi neřeknu protože každý servis má jinou hodinovou platbu.Někdo 300 jiný 400 Kč pokud bys to chtěl dát do servisu tak raději nějakého malého značkové jsou moc drahé

Autor:  catrr [ 04 lis 2007 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Karle pokud jsi trochu zručnej udělej si to sám nic na tom není,

Autor:  Belous [ 05 lis 2007 00:31 ]
Předmět příspěvku: 

Karle&spol.:
1)co muze cinkat v oblasti rozvodaku pri otackach 1500-1800?
2)ty gufera se vymenej nejak zvenci tj. po sundani remenic vydloubnou nebo jinak? taky mi zda se tece kolem kliky.
3) kdyz uz se bavite o rozvodacich. rikaji vam neco vyrobky firmy Dayco (kvalita) a je toto vse co potrebuji (prijde me to asi na 2500 resp 3000 i s dopravou-OK?)?:

https://www.simpsonsupplies.co.uk/imgthumb.asp?image=/images/1706/1.jpg&maxheight=600

https://www.simpsonsupplies.co.uk/imgthumb.asp?image=/images/1707/1.jpg&maxheight=600
(rozdil v tech sadach je asi jen v mechanicke napinaci kladce a automaticke)

Diky moc za rady

Autor:  Karel [ 05 lis 2007 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

No cinkat to nevim ,ale me uz to pekne sustilo,po rozdelani maj kladky(loziska v nich) peknou vuli a ty pekne susti.Jinak ja jsem pri kazde 2. vymene rozvodu ,menit i ta gufera,teda na klice a ol.cerpadle.Vetsinou co jsem videl ,tak to tece tim guferem na cerpadle.Vydloubnot je to jednodussi nez dostat dolu ty ozubeny kola.Tu znacku "Dayco" nevim, ja pouzivam original, nebo alespon Bosch.

Autor:  moto [ 05 lis 2007 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Dayco je v pohode. Už som ich zopár zakladal a zatiaľ žiadny problém. Tých garantovaných 60 tis.km určite vydrží.
A to cinkanie nejde náhodou z vodnej pumpy?

Autor:  Belous [ 06 lis 2007 12:03 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za tipy. Musim nejdriv nastudovat, jak se sundavaj ty kryty rozvodaku, bych na to mrknul, nez to nekomu dam pripadne podelat. O preventivni vymene pumpy taky uvazuju, bohuzel jsem nedavno zrovna menil "fridex" a olej (nepocital jsem tehdy s vymenou rozvodaku), tak me to mirne s..e.

Jinak jsem nasel nekolik polskejch sklepu:), kde prodavaj original motorcaft ci ford sady (nejen) a treba ta sada na moje auto vyjde na kolem 3000,-, coz je za original pomerne zajimavy, bych rekl. Takze zde jsou odkazy: http://www.sklep.abscar.pl/,
http://www.fordczesci.pl/sklep,2098,27999327,83366752819075,,,pl-pln,0,0.html,http://www.fordclubpolska.org/. Ten posledni drive taky fungoval, maj mozna jen momentalni vypadek.

Autor:  Belous [ 14 lis 2007 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Karel: to gufero na olejovym cerpadle je neco jako tohle:http://www.istore.com.pl/prods/320396.jpg?

Autor:  Karel [ 14 lis 2007 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

Ne, je to takovy plechovy vylisek ve kterem to gufero je napevno a je tam taky silikonovej krouzek jako v guferu na klice.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/