fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 01:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8 D - kamikaze chovani
PříspěvekNapsal: 02 led 2008 20:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 20:34
Příspěvky: 5
Bydliště: Brno - venkov
V cem je chyba ? Za jizdy nahle zacnou samovolne rust otacky motoru a motor hrozi absolutnim sebeznicenim. Z vyfuku jde dym jako hrom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2008 20:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Přefukuje turbo? Mám takový pocit, že turbo tam má nějakou regulaci, která se může zalpit olejem a podobně a pokud se to zasekne v otevřeném stavu tak hrozí přetočení turba. Určitě to tu bude někde popsané, hledej.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2008 20:44 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 20:34
Příspěvky: 5
Bydliště: Brno - venkov
1.8 D ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2008 20:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Aha... A nemáš tam nějakého trpajzlíka, co ti do toho fouká? :-D
(dej si do podpisu, co máš za auto, abychom se vyhnuli podobným faux pas ;-) )

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2008 21:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 20:34
Příspěvky: 5
Bydliště: Brno - venkov
Ja ho nemam vubec, kamaradka ma problem. Tohle chovani mi popsala a tudiz se jdu rovnou zeptat k Fordarum. Kazdopadne je to Escort, cca rok 94-95. Trpaslik tam kazdopadne neni. Zatim jsem dostal jediny tip a to pry mozny problem s cerpadlem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2008 23:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jelikož tam nic jinýho, co by to mohlo způsobovat než čerpadlo není, tak je to tip správnej...začal bych kontrolou stavu pohyblivosti táhla plynu, zda se taky vrací...pokud je chyba přímo uvnitř čerpadla, pak je to na servis...ještě mě napadá, zda není ucpané vratné vedení do nádrže a netvoří se přetlak v čerpadle...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2008 16:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja mam v technicaku taky jen 1,8D a turbo tam original mam. :D Jinak pokud se vraci tahlo, tak to taky tipuju na vstrik.cerpadlo.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2008 19:02 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 20:34
Příspěvky: 5
Bydliště: Brno - venkov
No nejzajimavejsi je, ze pokud se motor chcipne a pak nastartuje, tak to nejakou chvilku zase pry jede a nasledne se to opakuje. Kdosi pry o tom prohlasil ze to "dejcha do vany", coz bych videl jedine snad na krouzky v haji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2008 19:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tohle bych neviděl jako příčinu toho vylítávání otáček, co to nafotit, abysme viděli, co tam je za čerpadlo atd...par fotek motorovýho prostoru by nebylo na škodu...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2008 20:36 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Podobnou závadu jsem měl na Transitu , byl vadný odstředivý regulátor ve vstřikovacím čerpadle . Stalo se to po natankování nafty u NO-NAME pumpy na Karlovarsku

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2008 01:52 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 20:34
Příspěvky: 5
Bydliště: Brno - venkov
Bohužel fotky nemám možnost momentálně pořídit, ale čím dál víc to ukazuje na to čerpadlo. No já vím proč nemám rád nafťáky... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2008 11:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Karel1 píše:
Podobnou závadu jsem měl na Transitu , byl vadný odstředivý regulátor ve vstřikovacím čerpadle . Stalo se to po natankování nafty u NO-NAME pumpy na Karlovarsku
tot je nejpravděpodobnější příčina ne táhlo ,to bys poznal že se nevátí,a byli by stále otáčky a ne houpání.Takže odstředivý regulátor

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2008 23:20 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2007 13:03
Příspěvky: 47
Bydliště: Krnov
Souhlasím z catrem není na škodu táhla zkontrolovat ale u těchhle čerpadel to může být regulátor (hřebenovku to naštěstí nemá )

_________________
Tak už jen Škoda octavia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2008 23:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
jinak ucpěte vratnou větev nafty,poznáte co to udělá,rozhodně ne houpání motoru

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz