fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
čerpadlo bosch transit http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=13876 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | misumi [ 29 lis 2007 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | čerpadlo bosch transit |
Nezlobte se,že zakládám nové téma,ale byl jsem nařčen,že trysky a čerpadlo spolu nekamarádí-viz téma vstrikovací trysky. Mohu vyměnit čerpadlo 51,4KW za čerpadlo z bouračky 59KW.Ještě k tomu dostanu berany-sání a vstřiky .Samozřejmně s nějakým doplatkem.Cerpadlo má na sobě číslo 460 416 063 Může mi někdo zjistit jestli je pravda tich 59KW a proč se mnění ty berany?Děkuji |
Autor: | misumi [ 03 pro 2007 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
zjistil jsem toto pro motor transit:4FB-51,4KW a čerpadlo je 460 414 141.další je:4HB-56KW a čerpadlo nevím.Další a ten mohu koupit je:4DA-59KW čerpadlo 460 416 063.Vše je bez turba.Otázka je jestli půjde zaměnit čerpadlo a vstřik 51KW a 59KW.Může to někdo zjistit?Abych nekoupil a pak to bylo na nic.Děkuji. |
Autor: | Pedros [ 03 pro 2007 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Všechno je Bosch a trubky ke vstřikům jsou stejný? Pak by to mělo jít.... |
Autor: | catrr [ 03 pro 2007 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
jde to, nic neřeš hlavně at máš k tomu ale i vstřiky.Dej tam vše komplet z druhého auta ale nastav to jak má být. |
Autor: | misumi [ 03 pro 2007 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
to budou dělat u forda v servisu a zároven rozvody .Já to musím jen sehnat a zaplatit.Moc děkuji a du do toho.Potom budu referovat o kolik je to lepší,mám zmapované všechny zajímavé kopce na našem okrese a vím kolik to tam jede. |
Autor: | catrr [ 03 pro 2007 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
nečekej zázraky ale bude to mět trochu lepší tah |
Autor: | misumi [ 03 pro 2007 18:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
10 ps musí dělat divy.Ale můj kamarád,pracující u forda mi dnes nasadil brouka.Povidal,ze můj motor 51,4kw běží krásně klidně,petfekt startuje.Taky má jen 101000km.Po výměně to prý už nemusí být pravda.Moje oponování že to můžeme dát zpět do původního stavu komentoval:už to nemusí být ono.Poradte sem z toho na prášek.Zítra mám jest pro ty díly na vrakoviště. |
Autor: | Karel1 [ 04 pro 2007 02:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavně si nech přezkoušet vstřiky , motor 4DA se vyráběl v období 1991 - 1994 . |
Autor: | misumi [ 04 pro 2007 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je samozřejmé, že čerpadlo na stolici a vstřiky natlakovat,než to tam nechám dát. |
Autor: | Karel1 [ 05 pro 2007 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty věci budeš kupovat z Božkova za těch 17000Kč ? Nebylo by lepší koupit celý motor ? Známej koupil motor s dlouhým sáním za 1000Kč , tluče sice na klice , tlaky jsou prý ok . Tak nechá přebrousit kliku a dá ho do svého Transita . Má holt někdo štěstí . Možná že by stálo zato počkat z koupí a zkusit dát třeba inzerát . |
Autor: | misumi [ 06 pro 2007 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
to Karel 1:Dnes jsem v Boškově nakoupil.Čerpadlo jsem s nimi vyměnil 51KW za 59KW a doplatil jsem 1500kč prý je to za kontrolu u boše na stolici,kterou udělali.Vstřiky po 900Kč=4krát a dlouhý sání s AGR a táhlem 1700Kč.= dodromady 6800KčNechám ještě skontrolovat ty vstřiky a až dojedu rozvody tak to tam nechám dát.Ted mám najeto 103000 a 120000 bude za chvíli. |
Autor: | Karel1 [ 07 pro 2007 00:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta cena mě teda překvapila . Kdysi jsem se ptal v Božkově na vstřikovací čerpadlo do Transita a oni za nej chtěli 17000Kč . Řekl jsem jim že si radši půjčím podvalník a zajedu do německa pro bouračku . Pak dej vědět jak to jede , až to předěláš . |
Autor: | misumi [ 07 pro 2007 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Určitě se rád pochlubím ať kladným nebo i záporným efektem.Nepochopil jsem jak tě překvapila ta cena,jestli je to levné nebo drahé.Mohl by sis v profilu doplnit adresu?Není-li tajná.Ten ukrajinec o kterým si mluvil má stavebnictví a transit je bílej?Dík |
Autor: | Karel1 [ 11 pro 2007 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta cena mě překvapila pozitivně . Ten ukrajinec má osobní autodopravu . Vozí ukrajinské dělníky , Transita už prodal , teď si pořídil autobus Mercedes . |
Autor: | timmy [ 23 pro 2007 00:32 ] |
Předmět příspěvku: | Prekopani sani |
misumi píše: to budou dělat u forda v servisu a zároven rozvody .Já to musím jen sehnat a zaplatit.Moc děkuji a du do toho.Potom budu referovat o kolik je to lepší,mám zmapované všechny zajímavé kopce na našem okrese a vím kolik to tam jede. nedelal si nahodou uz tu prestavbu zajimalo by me jak se to chova.ja ted resim jestli schanet nekde na vrakovisti motor TD protoze tech 51kw predelal sem auto na 6 mist a s kapelou a aparat..jakoze nic moc ty kopce.
|
Autor: | misumi [ 24 pro 2007 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám najeto asi 105000 a ve 120000 se budou dělat rozvody.Tak při tom se to předělá.Budu hlásit. |
Autor: | kadett [ 21 úno 2008 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jak to vypadá,už to máš překopaný? |
Autor: | misumi [ 21 úno 2008 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
zatím ne najel jsem jen 107000.Vše odpočívá v ktabici ,vyzkoušeno vyčištěno zalito a zabaleno.Nák asi málo jezdím. |
Autor: | misumi [ 24 dub 2008 11:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
5.5 jsem objednán fordovi na výměnu 51kw-59kw slíbyli,že to udělají za 1den.Mám vše vyčištěno a připraveno.Po výměně budu referovat. |
Autor: | misumi [ 07 kvě 2008 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak referuji :po výměně trysek čerpadla a sání -do měrného kopce o 10km,h víc.Rozjezd lepší maximálka stejná.Malinko se zvětšil hluk v kabině,spíš je jiný-hlubší,asi vlivem toho dlouhýho sání.Samozřejmě AGR zůstal zaslepen.Ještě uvidím jaká bude spotřeba,ale vzhledem k tomu,že stačí méně plynu na stejný výkon,nepředpokládám nárust. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |