fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Po startu začne motor klepat
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=14133
Stránka 1 z 1

Autor:  Miki.cobra [ 11 pro 2007 15:44 ]
Předmět příspěvku:  Po startu začne motor klepat

Prosím poraďte.Po nastartování ,kdy auto chytne našup po pár vteřinách začne motor hlasitě klepat a nejde do otáček,to trvá ani né minutu a motor začne pracovat normálně po ujetí asi 1km ještě na pár vteřin zaklepe a pak už jede normálně.Blbne to jen když je motor studený.
Palivový filtr jsem měnil.Jedná se o Peugeot 806 2,1 Turbodiesel.Čerpado má Lucas.

Autor:  catrr [ 11 pro 2007 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

nemůžu hodnotit motor když jsem ho neslyšel ale pravděpodobná příčina je bud žhavička , a neb může i tryska váznout ale bude to asi ta žhavička

Autor:  xxx.smoke [ 11 pro 2007 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

taky by to mohli delat vstriky a nebo cidlo

Autor:  Walker [ 12 pro 2007 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Tenhle motor má vstřikovací čerpadlo co obsahuje 4 snímače a 4 ventily s různou funkcí....a tím pádem i 13 drátů do řj....ideální semeniště neplech....co zkusit zda není zoxidovaný některý spoj v tom konektoru na čerpadle....

Autor:  catrr [ 12 pro 2007 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

to je dobrá úvaha ale to by mu dělalo pořád to znamená i když je motor ohřátý

Autor:  Walker [ 12 pro 2007 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

oni jsou tam čidla jež právě ovlivňují přes řj předvstřik...poloha hřídele rotoru, poloha vačkového prstence, teplota paliva.....navíc ty 4 ventily kvality lucas....

Autor:  catrr [ 13 pro 2007 08:34 ]
Předmět příspěvku: 

ale to já vím, pokud by ale byla závada v elektro. tak by mu to dělalo pořád bohužel, a taky když by se připojil na PC tak by mu to vyhodnotilo poruchu v elekt.Tady to bude pravděpodobně ta tryska protože žhavičky má nové.Ty Walkře ted bez urážky nepřemýšlel jsi se vybodnout na Tvé nynější zaměstnání a jít dělat do servisu? Dodatečně opravuji.Než koupím nové ne vstřiky ale trysky tak je nejdříve natlakuji ,a tam poznám zda je vadná protože je studená.Ona totiž ta tryska se chová pak jinak když je v provozní teplotě .

Autor:  Perňa [ 13 pro 2007 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
ale to já vím, pokud by ale byla závada v elektro. tak by mu to dělalo pořád bohužel, a taky když by se připojil na PC tak by mu to vyhodnotilo poruchu v elekt.Tady to bude pravděpodobně ta tryska protože žhavičky má nové.Ty Walkře ted bez urážky nepřemýšlel jsi se vybodnout na Tvé nynější zaměstnání a jít dělat do servisu?




....je to jen můj názor, ale dle mě by jsi catrríku Walkera nezaplatil.....a dobrej opravdu dobrej elektrikářů je málo

Autor:  catrr [ 13 pro 2007 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

perna tak to máš pravdu, taky uznej že je těžké opravovat něco přes internet ono může být hodně moc příčin proč to blbne a pokud to auto bylo připojené tak by to zjistilo konkrétně co v elektr.tím myslím i čidla a pod tak co s tím je.A pokud opravdu je něco s s elektrozávadou tak bohužel si budu stát za tím že by to dělalo pořád i když je motor studený neb na provozní teplotě.

Autor:  Walker [ 13 pro 2007 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Já nijak netvrdím že to nutně je elektrikou, jen mi přijde jednodušší vytáhnout konektor, očistit a zase zapojit před tím, než půjdu kupovat nový vstřiky...u motoru kterej nevidím nelze nic na stopro zjistit...navíc právě elektrika bývá zdrojem závad, který chvíli jsou a chvíli nejsou...a nemusí to bejt zrovna vinou čidel...nečistota, vlhkost, vibrace a změny teplot uměj svoje...ale tím neříkám že nemůže bejt vstřik vadnej...i když u přidřenýho bych čekal trvalejší vliv .....což je ale stejně jedno, páč fyzicky toho pežota bude muset dát do kupy Miky.....bohužel do dieselů za posledních 10 let přibylo až moc drátů, takže pouhé osvědčené metody z čistě mechanických motorů už neplatí na stopro, ale přibývaj k tomu ještě trable způsobené vlivem zásahu elektroniky....a autodiagnostika často bývá hrou na slepou bábu...

Autor:  catrr [ 13 pro 2007 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

Walkře já ale na Tebe nenarážím , jo s tou elek. to je pravda jinak co se týče tý diagnostiky ono ale taky záleží jakou máš víš pokud máš nějakou levnou tak se kolikrát nedopátráš k ničemu.Apropo nechceš se přestěhovat a jít dělat ke mě? :P

Autor:  Plazák [ 13 pro 2007 16:02 ]
Předmět příspěvku: 

Catrr Břetíku asi nepochopil,že tím,že dobrých elektrikářů je málo,myslels Walkera - on je catrrře totiž dráteník,alias elektrikář!

Autor:  catrr [ 13 pro 2007 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

jo jo .máš recht.Walker co se týče té trysky jsi na omylu když je tryska načatá tak se pozná při studeném startu a motoru ,jak se ohřeje tak ji nepoznáš a věř že mam s tím víc zkušeností jak Ty

Autor:  Miki.cobra [ 14 pro 2007 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem koupil nové trysky asi v pondělí je budou měnit,tak dám vědět jestli to bylo tím.

Autor:  catrr [ 14 pro 2007 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

Miki.Cobra, mohl bych Tě požádat jakou značku trysky a hlavně kolik u Vás stojí jeden kus .Moc děkuji

Autor:  macomen [ 15 pro 2007 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

Miki mohl bych to poslechnout a nebo zkus za pepou krausem je bručoun ale není to tak zlý! :-D

Autor:  Jindras [ 05 led 2008 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to dělá na Escortu taky,nejdříve to jak když se chytne na 3 a pak dobrý,žhaviče jsou O.K-akorát kontakty jsou pěkně zaoxidované,i když je měřili v servisu tak sundávali matičky atd,tak nevím,jestli to tím je,proč mi to hůř startuje-klepe se to když je chladněji atd mi je záhadou-servis řekl,horší tlak ve válci může být nebo vstřik,než bych na všechno přišel,musel bych vyměnit kupa věcí i hadičku od pal.filtru jak jsem psal,že se mi nezdá konektor.Nad jedním válcem jsem koukal na plastovém kolenu sání je olejová netěsnost,nebo nevím jak to napsat-je toho hodně co bych taky rád věděl.Byl bych rád když by tohle relativně spolehlivé auto trochu lépe startovalo.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/