fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Netěsnost hadice u naftového filtru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=14323
Stránka 1 z 1

Autor:  Jindras [ 23 pro 2007 23:27 ]
Předmět příspěvku:  Netěsnost hadice u naftového filtru

U naftového filtru u motoru 1.8D/1995-Escort-čerpadlo CAV,je vidět netěsnost- spíše vzlínavost nafty-horší startování v zimě-nestartuje ve větším mrazu-nastartuje zhasne,četl jsem v příspěvkách,že to může způsobovat padání nafty a že to měnili za gumovou hadici,ale v servisu to považují za nesmysl,když to neteče.Nechal jsem v partnerském servisu Ford změřit žhaviče atd-všechno v pořádku-řekli mi,že můžou být horší tlaky nebo vstřiky-auto má najeto podstivých 138000,což není hodně servis tvrdí,že dobře startujícího Escort 1.8D ještě neviděli....

Autor:  mrJekill [ 24 pro 2007 09:52 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek

Já vyměnil co se dalo za nové kvalitní hadičky a nevím,proč by to měla být blbost.
A že ještě neviděli dobře startujícího Forda?Asi se k nim vrací jen ty co spravujou oni a proto nestartují.
Ještě se mi nestalo,že by nechytl na poprvé a to i když bylo předloni stabilně skoro -30 dva týdny.

Autor:  Jindras [ 24 pro 2007 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím,že to není špatný nápad,potřeboval bych vědět jaké hadičky či jakého průměru a pak si hlavně zjistit odzvzušnění soustavy,ale u CAV to je trochu jinak,alespoň podle knihy Jak na to.Jinak když to nastartuju hned tak ho musím držet fest pod plynem...

Autor:  ossett [ 25 pro 2007 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Dlouhý start Forda

Pozdravuji. Mám Sieru 1,8 TD a mám strašně dlouhý start po ránu, žhavení opakuji 3x a motor točí ale těžko chytá, potom když nastartuji, a je mráz tak hned chcípne, a musím znova a potom teprve se rozeběhne. Žhavící svíčky jsou nové, baterka také, a ruční pumpa na naftu v motorovém prostoru, je mezi čerpadlem lukas a pumpou pod tlakem. Jinak potom to startuje uplně špičkově celý den,na jeden start, ale jak je to do rána v klidu tak ráno to je děs,startovat. Někdo mi říkal že to čerpadlo lukas,má také jaký si sytič, na levé straně čerpadla při pohledu ze předu je nějaký soleind.ventil a není nikde připojen, nevím zda to má něco společného, ale jeho konektor je ve svazku drátů nezapojen. Jinak se chci zeptat zda ty hadčky pomohli když jste je dali nové... a co stím dlouhým startem mám dělat, motor má najeto 130000 km. díky.

Autor:  Jindras [ 25 pro 2007 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ty hadičky jsemještě nové nedával,musím zjisti průměr atd a hlavně zjistit,jestli to je opravdu tím,já mám čerpadlo CAV a nic nezapojeného tam není,v různých příspěvkách je psané jak o hadicích i netěsnosti pal. filtru,může to být u mě čímkoliv od tlaků,vstřiků atd,žhavení je měřeno aje O.K,akorát si myslím,že po výměně pal filtru a rozvodů to bylo start.horší...

Autor:  mrJekill [ 26 pro 2007 09:12 ]
Předmět příspěvku: 

Hadičky jsem dával tuším vnitřní průměr 6,3 a jelikož to startovalo perfektně i před tím,nemůžu rozdíl posoudit.
Jo a něco jako sytič tam skutečně je a je tady toho o něm psáno mnoho.Já například ho mám udělaný na ruční ovládání z kabiny a funguje naprosto spolehlivě už několik let.I když je pravda,že se mi pár lidí pošklebovalo,že to mám jak ve Š120,tak starty mám perfektní a ovládání není nikde v kabině vidět.

Autor:  Jindras [ 26 pro 2007 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

Co se týká toho sytiče,tak u mě jde lanko od termostatu k čerpadlu a tose právě předělává na to ruční ovládání,dodělávalose to i na Peugotech 205 atd...,koukal jsem na to nedávno,ale co jsem startoval dnes ráno tak 2* žhavit a pak chvíli točit a postupně pod plynem ho držet a chytne,ale to rozhodně není tak jak by to mělo fungovat....

Autor:  ossett [ 26 pro 2007 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

No tak to ta moje siera nemá, žádné lanko,k čerpadlu mimo plynu,a také žádný potenciometr,a ani počítač, ale má to ABS,elektronic.zrcátka centrál, turbo ,no je lepší jak ta běžná.. Ale zpět ta páka jak je tu psáno že ovládá sytič, tak já jí mám na stavěcím šroubu na doraz, co se s tím nastavuje ? když mám nastartováno a pohnu s tím táhlem tak motor chcípne,, a ještě ten soleinod ventil zleva na boku čerpadla LUKAS k čemu je ? když ho připojím na 12 V tak se mi zdá že to má horší start,k čemu vlastně je ?

Autor:  Jindras [ 26 pro 2007 23:54 ]
Předmět příspěvku: 

To přesně nevím jak to tam je,u mě to musím spíš nejdřív zjistit,pohnou s tím,co to bude dělat,je fakt,že to nastartuji vždycky,ale je to někdy nic moc,nejlepší je zajet ke specialistovi na Ford,či Ford servis,u nás se tím zabývá i někdo speciálně a vše od vstřiků atd.,přejde a startuje to hned,jinak tady ve fórech psali,že jezdí do Polska atd. k někomu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/