fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak odvzdušnit palivovou soustavu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=14382
Stránka 1 z 1

Autor:  Michal Ševeček [ 28 pro 2007 16:58 ]
Předmět příspěvku:  Jak odvzdušnit palivovou soustavu

Nazdar kluci ještě bych potřeboval poradit jak odvzdušnit palivovou soustavu ? kde najdu nějakej odvzdušnovááák? a to mám tahat tím tlačítkem teda jako pumpou? díky za pomoc a děkuju.

Autor:  Karel1 [ 28 pro 2007 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Odvzdušňovák tam nenajdeš . Povol trubky co vedou ke vstřikům a začni startovat . Je to asi divný , ale po výměně palivového filtru , nebo jiné části palivové soustavy jsem nikdy nemusel takhle složitě odvzdušňovat . Pokaždé mi stačilo párkrát zastartovat . Vstřikovací čerpadlo mám Bosch .

Autor:  Michal Ševeček [ 28 pro 2007 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

moc děkuju za radu pomůže mi to měj se

Autor:  Marpie [ 28 pro 2007 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli máš na filtru ruční pumpu tak nic odpojovat nemusíš. Pokud teda není úplně suchý filtr. Stačí klíčky sepnou do polohy II a pak ruční pumpou pumpovat až neztvrdne pak zkusit nastartovat a když tak zopakovat. Pokud je filtr prázdný tak je potřeba od něj odpojit jednu z něch dvou hadiček ale z hlavy si neuvědomuji kterou pumpičkou pumpovat a tím nasát naftu a pak pokračovat stejně.

Autor:  pisty [ 29 pro 2007 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

pokud jsi měnil filtr, nebo v něm nemáš naftu tak ho musíš naplnit...
filtr(tedy alespoň ten můj) má zeshora šroubek, který odšroubuješ, naliješ naftu a hotovo... (já nemám "pumpičku") pak stačí jen několikrát "startovat" a čerpadlo už si natáhne samo...
Jestli nemáš šroubek stačí odpojit hadičku, covede "k motoru" injekční stříkačkou doplnit filtr (asi 2deci), můžeš něco "fouknout"i do tý hadičky, když to z ní vybryndáš, připojit, a pak už zas jen startovat a čekat až to chytne :-)

Pokud máš na filtru pumpičku, tak viz Marpie ;-)

Autor:  Michal Ševeček [ 31 pro 2007 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

jo díky kluci za rady nějak to pošéfuju a uvidíím

Autor:  masa77 [ 31 pro 2007 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mám pumpu + taký dlhý šrób a zospodu dekel so závitom. Problém mám v tom že ten dekel mám prasknutý a tuším sa mi cez ten dekel ťahá falošný vzduch , auto mi zle štartuje hoci pred tým to bolo velmi dobré, dymí sivobielo a chce skapať. A samozrejme motor ide ako traktor-vynecháva a "skáče". Ten dekel sa nedá opraviť lebo je to sivá zliatina tj. nezlepíš to, nezletuješ to...
Keby mi niekto vedel poradiť bol by som velmi rád...
Mohol by som povedzme dať namiesto môjho fitra (myslím tým komplet vymeniť) dať povedzme filter z 1,8 D ?

Autor:  Michal Ševeček [ 31 pro 2007 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

já bych to tipnul asi jedině od někoho schrastit tu misku

Autor:  masa77 [ 01 led 2008 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

No to je ten problém tú "misku" len tak nezoženieš- dá sa kúpiť len komplet s pumpou- a na vrakoviskách to tiež nie je lepšie- minulý týždeň som bol v Bratislave, všetky TD mali von buď komplet motor alebo len tú pumpu- zaujímavé nie? Vydel som aj normál D len neviem že či to je kompatibilné...

Autor:  Michal Ševeček [ 01 led 2008 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

no ták asi se to sere no mě třeba ta pumpička prosakuje tak se ted přemýšlí dát místo ní el. čerpadlo a s tou miskou to tak hodit nové téma asi ji náhodou někdo nemá třeba by ti ji někdo poslal a myslím že s D by měla být stejná je kravina dělat více druhů

Autor:  masa77 [ 01 led 2008 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

To ma na tom serie najviac- do D sa nemontovali tie verzie s deklom ale komplet niečo iné- otázka znie že či môžem namontovať D-éčkovú pumpu do TD-éčkoveho motora, prípadne či je to vôbec technicky možné...

Autor:  Michal Ševeček [ 01 led 2008 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

bohužel to nevím ale takovej rozdíl by to být neměl si myslím

Autor:  Walker [ 01 led 2008 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

ruční pumpy na fordech s filtrem jsou pro d a td stejný...jen jsou dvě provedení...zapertlovaná pumpa s vložkou naftového filtru motorcraft který je protěsněn o- kroužky z obou stran a má to dno prošroubované skrz filtr, pak je druhá varianta, kdy naftový filtr je podobný olejovému na motoru a ten se stejným způsobem taky našroubuje a má pouze ve svém plechovém dně odkalovací šroubek...oboje lze mezi sebou prohodit, upevnění pumpy je stejné na motoru a neměl jsem při výměně ani problém s případným prohozením přívodního a odvodního vedení, jen se přešroubovalo původní, co bylo předtím na motoru...

Autor:  masa77 [ 01 led 2008 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Fíha...ďakujem...na takejto dokonalej odpovedi sa dá aj odbaviť...keby si mal aj foto ostriekam monitor...

Autor:  Walker [ 01 led 2008 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

fotku tý motorcraft mám určitě někde v kompu, a ta druhá leží v dílně, takže až tam půjdu, můžu jí taky nafotit....

Autor:  masa77 [ 02 led 2008 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ten systém motorcraft mám v aute- myslím si že by bolo lepšie sem hodiť to druhé foto- v každom prípade ďakujem

Autor:  Karel [ 03 led 2008 16:48 ]
Předmět příspěvku: 

Muzes tam dat jakoukoliv pumpu s filtrem.Jde prece jen o filtrovani nafty a o to aby to slo napasovat do motoru.Jen je podle me dobry, tam mit i pumpu ,ne jen pruchozi filtr, jak to maj u Bosch vstr. cerpadel.Tu prasklou misku si nech u nekoho udelat treba z hliniku.Myslim znameho ne oficialne.

Autor:  masa77 [ 03 led 2008 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Včera som zohnal komplet pumpu-tú starú samozrejme nevyhodím-ináč tá miska je zo sivej zliatiny a tá sa opravuje naozaj velmi tažko-spýtam sa kamarátov,možno že niektorý mi bude vedieť pomôcť
Včera som ináč vydel aj ten systém bez pumpy...
Neviete niekto orig. číslo hadice čo ide od ručnej pumpy do čerpadla? Prípadne číslo setu...dik

Autor:  Walker [ 03 led 2008 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Tady jsou ty fotky pumpy: ObrázekObrázekObrázek

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/