fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.8 D - kamikaze chovani
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=14442
Stránka 1 z 1

Autor:  Beaver [ 02 led 2008 20:37 ]
Předmět příspěvku:  1.8 D - kamikaze chovani

V cem je chyba ? Za jizdy nahle zacnou samovolne rust otacky motoru a motor hrozi absolutnim sebeznicenim. Z vyfuku jde dym jako hrom.

Autor:  Wizzy [ 02 led 2008 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

Přefukuje turbo? Mám takový pocit, že turbo tam má nějakou regulaci, která se může zalpit olejem a podobně a pokud se to zasekne v otevřeném stavu tak hrozí přetočení turba. Určitě to tu bude někde popsané, hledej.

Autor:  Beaver [ 02 led 2008 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

1.8 D ;-)

Autor:  Wizzy [ 02 led 2008 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Aha... A nemáš tam nějakého trpajzlíka, co ti do toho fouká? :-D
(dej si do podpisu, co máš za auto, abychom se vyhnuli podobným faux pas ;-) )

Autor:  Beaver [ 02 led 2008 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ho nemam vubec, kamaradka ma problem. Tohle chovani mi popsala a tudiz se jdu rovnou zeptat k Fordarum. Kazdopadne je to Escort, cca rok 94-95. Trpaslik tam kazdopadne neni. Zatim jsem dostal jediny tip a to pry mozny problem s cerpadlem.

Autor:  Walker [ 02 led 2008 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Jelikož tam nic jinýho, co by to mohlo způsobovat než čerpadlo není, tak je to tip správnej...začal bych kontrolou stavu pohyblivosti táhla plynu, zda se taky vrací...pokud je chyba přímo uvnitř čerpadla, pak je to na servis...ještě mě napadá, zda není ucpané vratné vedení do nádrže a netvoří se přetlak v čerpadle...

Autor:  Karel [ 03 led 2008 16:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam v technicaku taky jen 1,8D a turbo tam original mam. :D Jinak pokud se vraci tahlo, tak to taky tipuju na vstrik.cerpadlo.

Autor:  Beaver [ 03 led 2008 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

No nejzajimavejsi je, ze pokud se motor chcipne a pak nastartuje, tak to nejakou chvilku zase pry jede a nasledne se to opakuje. Kdosi pry o tom prohlasil ze to "dejcha do vany", coz bych videl jedine snad na krouzky v haji.

Autor:  Walker [ 03 led 2008 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle bych neviděl jako příčinu toho vylítávání otáček, co to nafotit, abysme viděli, co tam je za čerpadlo atd...par fotek motorovýho prostoru by nebylo na škodu...

Autor:  Karel1 [ 03 led 2008 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

Podobnou závadu jsem měl na Transitu , byl vadný odstředivý regulátor ve vstřikovacím čerpadle . Stalo se to po natankování nafty u NO-NAME pumpy na Karlovarsku

Autor:  Beaver [ 04 led 2008 01:52 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel fotky nemám možnost momentálně pořídit, ale čím dál víc to ukazuje na to čerpadlo. No já vím proč nemám rád nafťáky... :D

Autor:  catrr [ 04 led 2008 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Karel1 píše:
Podobnou závadu jsem měl na Transitu , byl vadný odstředivý regulátor ve vstřikovacím čerpadle . Stalo se to po natankování nafty u NO-NAME pumpy na Karlovarsku
tot je nejpravděpodobnější příčina ne táhlo ,to bys poznal že se nevátí,a byli by stále otáčky a ne houpání.Takže odstředivý regulátor

Autor:  macomen [ 04 led 2008 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlasím z catrem není na škodu táhla zkontrolovat ale u těchhle čerpadel to může být regulátor (hřebenovku to naštěstí nemá )

Autor:  catrr [ 04 led 2008 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

jinak ucpěte vratnou větev nafty,poznáte co to udělá,rozhodně ne houpání motoru

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/