fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zvuk motoru po startu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=14719
Stránka 1 z 3

Autor:  Kubouš [ 17 led 2008 10:48 ]
Předmět příspěvku:  Zvuk motoru po startu

Zdravím všechny,
dva dny tu brouzdám a nenašel jsem odpověď... hledám špatně, proto se zeptám rovnou :D
Po nastartování studeného motoru se při volnoběhu ozve silně cvakavý zvuk z motoru, který po pár vteřinách ztichne, nebo zmizí při přidání plynu. To se zopakuje tak dvakrát a pak je klid... Dělá to výhradně po studeném startu a upřímně mě to trochu vystrašilo, jelikož auto jsem koupil před 10 dny a zatím jsem na něm najezdil cca 800 km...
dik moc za pomoc :)

Autor:  nat [ 18 led 2008 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

no, hodně dieselů za studena rámusí, po zahřátí se většinou zklidní.
doporučuju nechat to někomu poslechnout ...
mě to taky chvíli cvaká, teda spíš slyším něco od řemenů, když je pod nulou...

Autor:  maspe [ 18 led 2008 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

často to dělají hydraulická zdvihátka, když už jsou starší, tak než se vymezí vůle ventilu tlakem oleje. Pokud je to zdvihátko, tak se ozve, když se přidá plyn při podtočeném motoru - velké tlaky ve válcích a malý tlak oleje. Mě u mondea (benzin) při studeném startu zaklepe a za 5 sekund je ticho.

Autor:  nat [ 19 led 2008 00:11 ]
Předmět příspěvku: 

jj, to asi platí u tzv. hydroštelů, ale pozor esco 1.8 td NEMÁ hydroštely...neboli systém automat. seř. ventilů - tlakem oleje.

Autor:  maspe [ 19 led 2008 00:14 ]
Předmět příspěvku: 

zas jsem o něco chytřejší a mondeo 1.8 TD má tenýž motor předpokládám

Autor:  Kubouš [ 19 led 2008 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

přesně tak :-) hydroštely to dělaj, když už jsou vylítaný a cvakaj, než se natlakujou olejem...
mondeo 1.8 td je opravdu nemá, tam je vačka a ta tlačí na ventily, které se štelují vymezovacíma podložkama... ale to fakt nezní jako ventily...
teď jsem to nastartoval a chvilku klid, pak to cvakání a chcíp... :-)
znovu nastarování, chvilku zacvakání, přidání plynu a :-) klidný medový chod motoru...
vypnu, počkam, nastartuju a klidný chod
dostal jsem doporučení, že to může být palivovým filtrem, že prostě čerpadlo nedostává dostatek nafty a do jednoho válce to nedoteče, tak takhle zacvaká - vyměním
nebo že by to mohly být vstřiky...

Autor:  Kubouš [ 19 led 2008 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

s těma hydroštelama mi to dělalo Probe 2.2 GT

Autor:  maspe [ 19 led 2008 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

vstřiky to být můžou - když neotevírají při správném tlaku. Přezkoušení stojí pár korun.

Autor:  Kubouš [ 21 led 2008 13:55 ]
Předmět příspěvku: 

OKI :D
vyměníme filtr a eventuelně necháme někoho juknout na střiky...
Dám vědět jak to dopadlo. A dik :-)

Autor:  h4gis [ 21 led 2008 22:33 ]
Předmět příspěvku:  .

ja si vždycky myslel že to naskoči na 3 valce a ten 4 až potom ale asik máte pravdu nevznám se v tom, ale taky u mě to přestalo po nové baterce a nových žhavičkách :lol:

Autor:  Kubouš [ 23 led 2008 11:22 ]
Předmět příspěvku: 

taky mi právě příjde, že to jede na tři válce, nemá to výkon (když se to stane během jízdy) a až se to zahřeje tak to jede a zní normálně...

Autor:  h4gis [ 23 led 2008 21:45 ]
Předmět příspěvku:  .

ne tak to ja nastartuju po startu to skáče jak traktor a po přidaní plynu nebo paru vteřinách se to uklidní, nemívám problém během jízdy

Autor:  Kubouš [ 24 led 2008 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

jj, souhlas...
jak jsem psal na začátku... ale předevčírem se mi to stalo po cca 7mi minutách jízdy... třebas tam opravdu hapruje jeden střik, nebo ten filtr (omluva všem :oops: že jsem ještě nevyměnil...)
K tomu jeden dotaz: dá se, jako u bezínů odpojit jeden válec a tak nasimulovat chybu jednoho střiku, eventuelně právě ten zvuk?

Autor:  catrr [ 24 led 2008 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

Většinou když máš přicpaný filtr tak to netáhne.Podívej se na vstřiky,může se přidírat takže blbne.Většinou se to stává tím když to někdo dotáhne naplno bez momentu utažení a ta tryska se tam vrpříčí.Ale i únavou.

Autor:  Kubouš [ 24 led 2008 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

a dá se tedy nějak odpojit válec? něco jako když u benzínu vytáhneš fajfku ze svíčky... jako test, který střik, válec to dělá...

Autor:  catrr [ 24 led 2008 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

povolíš vedení vstřiku ale budeš zadělanej a motor taky od nafty

Autor:  catrr [ 24 led 2008 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

pokud budeš zkušenějěí dá se to i hmatem na trubce ale většinou se to dělá naslouchadlem něco jako doktor :D je to tyč a na konci je zvon na který se přiloží ucho

Autor:  Kubouš [ 24 led 2008 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

to zní jako zajímavá předtava :-)
strkat do motoru trubičku a přikládat k ní ucho :-D
o víkendu ráno vyzkouším. Dik :-)

Autor:  catrr [ 24 led 2008 14:19 ]
Předmět příspěvku: 

doufám že když to budeš dělat tak to budeš přikládat na vstřiky :-D

Autor:  Kubouš [ 24 led 2008 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

ne na čerpadlo???? :lol:
předpokládám, že bude slyšet jakoby jemné cvakání, jak vstřik otvírá.......

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/