fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ford escort 1,8diesel r. 93
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1490
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 30 led 2005 12:34 ]
Předmět příspěvku:  Ford escort 1,8diesel r. 93

Znamy koupil escorta 1,8diesel clx 93 rok a ma nasledující problem-Spatne startuje..v servisu mu rekli ze je to spatna komprese motoru ci co??:..valce jedou vsechny,pri jizdi vse ,jen to nestartuje,baterka atd...poradite nekdo??? :cry:

Autor:  Návštěvník [ 30 led 2005 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ja Ti neporadim, jenom Te uvedu jako zdrany priklad, proc ja tady diesely od forda nedoporucuju. Tak promin. Ale jestli je to spatna komprese, tak to je minimalne na castecnou generalku motoru.
Anebop jestli ho koupil ted, tak at ho zkusi vratit, tohle auto bude nejspis bezedna kasicka na penize.

Autor:  Karel [ 30 led 2005 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Dalsi chytrej co videl naftaka v televizi. :twisted:

Autor:  ACEMajky [ 30 led 2005 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

To jojo: pokud ma spatny tlaky, tak to je presne to, proc mu to nestartuje.... Pokud to koupil ted, at ho hned kouka vratit ci stahnout cenu - vlastni zkusenost, ja v tom ve finale zahucel 43 000,- za GO motoru (popraskany pisty) - mel kompresy obcas dobrou, obcas ne (kdyz ne, tak byla 21atm) - vim o cem mluvim

Autor:  Karel [ 30 led 2005 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Staci pri zahratem motoru sundat vicko na dolevani oleje a kouknout jak to fouka. A ropaka kupovat starsiho jen pokud uz clovek vi co a jak, nebo vzit nejakyho motorare.

Autor:  mrazik [ 30 led 2005 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Karle tohle je bohužel problém starších ropáků a u Forda je riziko zvýšené. Berme to jako realitu. Hnusné je, že existují přípravky, které na nějaký čas kompresi zlepší a je těžké poznat.
Jak píše Ace, můžeš změřit doboru kompresi a stejně v zimě nenastartuješ, protože je čerpadlo v háji.

Autor:  ACEMajky [ 30 led 2005 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, ale u me ta komprese v servise byla a po 100km ceste s vikendu kdy auto stalo najednou nebyla - zacalo to foukat dolu do vany a tlaky jenom 21atm

Autor:  Návštěvník [ 31 led 2005 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

2 Karel: Hele ty chytrej, nech si blby kecy a jestli se Ti neco nelibilo v mym prispevku, tak to konkretne uved. Proste diesely od Forda byly ve sve dobe technicky zastarale. To je fakt.

Autor:  ACEMajky [ 31 led 2005 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

Oni byly zastaraly nejenom ve sve dobe - proste porad :o)

Autor:  Návštěvník [ 31 led 2005 11:20 ]
Předmět příspěvku: 

No ted uz je to snad lepsi, nebo ne? :shock: To co davaj do Mondea mi neprijde tak spatny, po vykonovy strance vyborny, ale jestli s tim taky byvaji problemy, to nevim...

Autor:  ACEMajky [ 31 led 2005 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

No a co to TDDi - tam taky neco posr...

Autor:  johan [ 31 led 2005 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

TDDi je snad porad ten samej zastaralej TD... tedy alespon skoro.
Az teprve TDCi je moderni ropak.

Autor:  Návštěvník [ 31 led 2005 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, TDCI jsem myslel, porad se mi to s tim TDDi plete, tak jsem to radsi nezminoval

Autor:  ACEMajky [ 31 led 2005 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

TDDi uz je myslim taky comonrail (nebo jenom primej vstrik) ale neco tam pocubili co na tom odchazi, proto se tooh kazdej zbavuje za dost slusny ceny

Autor:  johan [ 31 led 2005 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

aha... ACE ma asi pravdu

Autor:  Karel [ 31 led 2005 17:11 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
Karle tohle je bohužel problém starších ropáků a u Forda je riziko zvýšené. Berme to jako realitu. Hnusné je, že existují přípravky, které na nějaký čas kompresi zlepší a je těžké poznat.
Jak píše Ace, můžeš změřit doboru kompresi a stejně v zimě nenastartuješ, protože je čerpadlo v háji.

Sohlasim se vsim co pises! Ja jen myslel, ze vseobecne se tvrdi, ze stoji TD za prd. Ja jsem asi vyjimka co tvrdim, ze mi vyhovuje.Znam dost TD co maj v pohode 300000 a jezdi do ted.Escortu je v republice snad nejvic ze vsech zahranicnich aut .Celkove je asi na 3. miste ze vsech prihlasenych typu. A tim padem je i dost ropaku.Muj nazor je, ze se da koupit dobrej motor ale musi se dat bacha.Je jich (dobrejch ) malo ke koupi. A pro ty co moc nenajezdi (jako ja) je rozhodujici i obsah do 1850 ccm. Uz se nechci hadat (treba z M.) me staci moje TD a at si kazdej koupi co chce.Jestli jsem nekoho urazil ,tak se omlouvam :oops:

Autor:  Tino [ 31 led 2005 22:38 ]
Předmět příspěvku: 

Moj ropák má najazdených 255 000 km bez zásahov do vnútra motora.Od výmeny oleja po výmenu(mením po 14 000km) zožerie olej od vrchnej rysky po spodnú.Kupoval som ho pred 7rokmi ked mal 140 000km a od nova tam vraj bol dávaný olej Shell Helix Diesel Plus a dávam ho tam aj ja dodnes.Je pravda,že prvú zimu po kúpe štartovanie bolo utrpením.Postupne som mu urobil niekolko opráv a problém startovania je preč.Dal som urobit opravu vstrekovacích trysiek,vymenil žhaviče(bosch ),vyčistil a namazal štartér,prelisoval a preletoval očká káblov od batérie ku štartru,dal novú baterku,vlastne už dve,dal naštelovať vo forde ventily,pred naftový filter som zaradil ručnú pumpičku zo spatným ventilom(taký malý čierny balonik)Pred zimou vždy vymením naftový filter a zatial startuje bez závad.Dva krát už dostal aj nové rozvodové remene,aj kladky som dával druhé.Vodná pumpa je tiež už vymenená.Origoš začala asi po 170 000km prepúšťať.

Autor:  Návštěvník [ 01 úno 2005 09:12 ]
Předmět příspěvku: 

2 karel: Ja se taky nechci hadat, jen rikam, ze diesely od forda vubec nebyly to nejlepsi, byly technicky zastarale a problemove. Tim nepopiram, ze Ty a dalsi mate TD, ktere je bezproblemove a jste s nim spokojeni. Je to tim, ze bud mate auta od zacatku a starate se o ne, nebo se dobre staral predchozi majitel + konkretni kus se v tovarne "povedl". Ale clovek, ktery si chce TD koupit, se vystavuje pomerne velkemu riziku, ze ty problemy mit bude. Znate, jak to chodi, prodavajici vam bude tvrdit, ze nikdy s tim nic nebylo, ze jezdil jen v sobotu 30km na chatu atd atd. Reality byva casto uplne nekde jinde.

Autor:  ACEMajky [ 01 úno 2005 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, stve me to pocasi, zda se mi cimdal vice, ze mi malo toci starter, ale to se tezko pozna, pokud ot clovek neporovna, mozna proto mi to ted tak blbe stratuje :o) - bohuzel zavad po koupi bylo tolik, ze asi jeste nejsou vsechny vychytane :o(((

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/