fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
vynechava a cudi http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=15241 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | xxx.smoke [ 12 úno 2008 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | vynechava a cudi |
moje esco do ted slapalo jako hodinky,ale posledni tyden my zacal trochu cukat motor a kourit .Cim to? |
Autor: | xxx.smoke [ 14 úno 2008 07:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak diky za rady chlapy |
Autor: | Karel [ 14 úno 2008 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vstriky,spatna nafta atd.Je tu toho dost se stejnyma priznakama ne? |
Autor: | maspe [ 14 úno 2008 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
mě to dělalo chybně nastavený čerpadlo, ale to asi nebude tvůj případ |
Autor: | maspe [ 14 úno 2008 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
může to dělat i přisávání vzduchu |
Autor: | catrr [ 14 úno 2008 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vynechava a cudi |
xxx.smoke píše: moje esco do ted slapalo jako hodinky,ale posledni tyden my zacal trochu cukat motor a kourit .Cim to? čudí? ale jak ,černě neb namodrale
|
Autor: | xxx.smoke [ 14 úno 2008 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
cudi to spise namodrale |
Autor: | catrr [ 14 úno 2008 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
tryska |
Autor: | xxx.smoke [ 14 úno 2008 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslis ze je zasrana nejaka vstrikovaci tryska?da se vycistit nebo musim koupit novou?jak poznam ktera to je? |
Autor: | Karel [ 14 úno 2008 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Poznas to tak, ze vysroubujes zhavice a kterej je ohorelej(trochu),upalenej, tak ta tryska je v kelu.Nebo pokud ti nejde pravidelne motor(coz asi neni tvuj pripad)tak povolujes prevlecne matice na vstriku a pokud se nezmeni chod motoru ,tak je to ta tryska. |
Autor: | xxx.smoke [ 14 úno 2008 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok diky vyzkousim |
Autor: | catrr [ 14 úno 2008 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky se občas stane,že nějaký všeuměl dotahuje vstřiky nafest , a ne momentem a ta tryska se časem vzpříčí a pak blbne.Takže utahovat vždy momentem jak má být |
Autor: | xxx.smoke [ 14 úno 2008 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
JJ,a jak je tezke kdyztak vymenit tu trysku? |
Autor: | xxx.smoke [ 15 úno 2008 07:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo a jeste se mi zda ze motor blbne jen ohraty.za studena je chod normalni |
Autor: | catrr [ 15 úno 2008 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
těžké to není ale nemáš jak seřídit tlak vstřiku.Jedině že bys ten vstřik vyndal a dal si to udělat. |
Autor: | xxx.smoke [ 15 úno 2008 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
a vadi to necemu?nebo stim muzu normalne jezdit |
Autor: | catrr [ 15 úno 2008 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
ted myslíš s tou vadnou tryskou neb co?No může se stát že propálíš komůrku a co bych Ti nepřál ,i píst |
Autor: | xxx.smoke [ 16 úno 2008 00:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
a je mozny ze to je tryska kdyz to dela jen za tepla?za studena motor bezi ok |
Autor: | Package [ 16 úno 2008 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
zbytocne spekulacie..daj si premerat vstreky ako su na tom a potom budeme riesit dalej |
Autor: | kako11 [ 05 bře 2008 23:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som mal podobne tiez , 1 rok som na to nevedel prist. Nakoniec mi poradil jeden pan, ze nech skusim priamo napojit cerpadlo z flase a tym vylucit prisavanie falosneho vzduchu. To mi nepomohlo a za druhe nech pridam predstrik,natocit cerpadlo. Motor strartoval lepsie, cize hned nie po 2-3 s.,len mal ostry zvuk. Ubral som a cca 1mm ostalo od povodneho nastavenia.Teraz start ostal, nedymi a nevynechava. Konecne som snim spokojny. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |