fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Samostatne vyotackovanie motora + tahlo studeneho startu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=15252
Stránka 1 z 1

Autor:  frizi [ 12 úno 2008 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Samostatne vyotackovanie motora + tahlo studeneho startu

Zdravim. Jedna sa o Ford Mondeo 1.8TD MK2 '98.
Problem zacal v zime. Pri poklese teploty pod 0%C, hned po starte ale aj nahriatom motore sa pri volnobehu motor sam od seba vyotackoval do extremnych otacok ked som minimalne pridal plyn (+500otacok).
Sposobilo to zle nastavene cerpadlo (tahlo studeneho startu) alebo ina zlozka regulujuca start motora pri nizsich teplotach ?
V manuale pise ze tahlo treba nastavit pri nahriatom motore tak aby nieco bolo od niecoho ineho na 1 mm. Nejak som to nerozumel, vedel by mi niekto vysvetlit aby som to nastavil a vylucil tento problem (pokial to by bol problem v inej casti ohladom vyotackovania).Foto by pomohlo.

Pokial sa to uz riesilo, prosim link.
Dakujem.

Autor:  frizi [ 12 úno 2008 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ups, som to mal dat do temy "volnobeh". Sorry.

Autor:  Michal99 [ 12 úno 2008 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

máš prasklou membránu turbokorektoru

Autor:  frizi [ 12 úno 2008 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

Treba odmontovat turboduchadlo alebo ako sa opravuje? Membranu najst zvlast alebo je to kompaktne ? Ma niekto skusenost stym? Skoro neda sa jazdit nanom, obacas mu sibne a vyotackuje sa napr ked stojim na cervenej (samozrejme ze vyjde sneho poriadky oblak dymu).

Autor:  frizi [ 12 úno 2008 23:42 ]
Předmět příspěvku: 

Inac .... vyotackovanie zacina nie ked pridam plyn na otacky ked turbo by mal sa spustit (je to urcite do 1500 otacok). Ma to suvis s turbom? Na kolko otacok sa aktivuje turbo ?

Autor:  Michal99 [ 13 úno 2008 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

ten korektor je na čerpadle.dej tady hledat je tu toho dost.když tak mrkni sem http://www.oliomobile.org/forum/viewtop ... 76aa413974
je to pod Plan DPC 10 je to 26a musí se to rozdělat a ve vnitř je ta membrána.dá se nahradit ze škodováckýho karbecu jak je to tu
už popsáno.samotná se sehnat nedá jedině celej korektor za 3500 kč.musíš povolit tu matku jak je na obrázku č 24 a musíš to vytočit i s tim šroubkem(označ si poloho matky oproti šroubku).a pak to celý vyndáš

Autor:  frizi [ 13 úno 2008 16:47 ]
Předmět příspěvku: 

Dufal som ze nebude mat stym nic spolocne. Stala sa mi nasledovna vec stym korektorom. Pri vyotackovani tak som otocil klucik a zastavil som motor. Nato motor nechcel uz nabehnut, tocil doprazdna akoby nedostaval palivo. Opravar sa znazil odpojit imobilizer + ten regulator turba a nejak nabehlo. Problem pokracoval tak ze z toho korektora turba zacala kvapkat kvapalina (zrejme nafta). Bol odmontovany a dal tam ako je sruba 26A a tym kruzkom v "DCP10.pdf" nejake silikonove tesnenie. Nekvapka mi nafta ale stale vyotackuje sa motor, ale nie tak casto. Okrem toho som zredukoval tahlo studeneho startu (len tak podla oka) a nato este zriedkavejsie sa mi to stava. Aky suvis ma jedno s druhym?

Autor:  frizi [ 13 úno 2008 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

V turbokorektore je na konci mechanizmu taka sruba na ktoru sa dava plechovy kryt. Ako ma byt ta sruba nastavena? Myslim ze teraz je uplne na doraz zasrubovana, ked sa to tesnenie montovalo. Zrejme cely problem sa nevyriesi tak lahko a ten turboregulator treba opravit. Nerozumel som ktora membrana by sa mala menit? ked bol odmontovany regulator tak vyzerali byt v poriadku tie membrany.

Ajtak, dakujem za vasu pomoc.

Autor:  Michal99 [ 13 úno 2008 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

to nepoznáš jestli je dobrá,chceto i vyměnit o kroužky sada stojí 280 kč

Autor:  frizi [ 13 úno 2008 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Ktomu pridat este 600sk montaz tak som pri tisicke. Dufam ze mi to uz nebude robit a pojde hladko. Pokial znovu bude robit blbosti tak viem kde bude problem. Dakujem za radu.

Autor:  frizi [ 07 dub 2008 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

Dakujem pekne za radu. Vymenil som ten turboregulator aj s testeniacymi gumickami a auto ide super. Hocize pocas toho vyotackovania sa zrejme nejaky remen natiahol lebo motor ma nepravidelny chod ... Ale to patry do inej teme.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/