fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
druhé táhlo na čerpadle http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=15294 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dannny [ 15 úno 2008 01:40 ] |
Předmět příspěvku: | druhé táhlo na čerpadle |
čau kluci, Mám dotaz ohledně druhého táhla na čerpadle, které je pod plynovým lankem. Je to ovládané elektronicky. Vím, že když zapnu klíček, tak se to hne, podle mě je to něco jako sytič, to je asi v pořádku. Ale i když je motor teplý tak při každým přidání plynu asi kolem 1300ot se to hne do jiné polohy a už to tak zůstane dokud neuberu, dělá to hrozný pazvuky. Tak se chci zeptat jestli to nemá náhodou chodit jen při startu a pak by se to mělo vrátit do počáteční polohy...nevíte jak to má fungovat díky:-) |
Autor: | Karel [ 15 úno 2008 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to tahlo na rizeni volnobehu a servomotorek je na levem podbehu.Kdys pridas ,tak se natahne a po prudkem ubrani ti nepusti okamzite otacky na volnobeh.Podle me je to kvuli turbu aby se neprestalo mazat kdys se jeste toci.Taky zkus dat 2 a pustit plyn a uvidis jak drzi volnobezne otacky.Jezdil jsem chvili bez neho a hezky rychle jsem ho opravoval. |
Autor: | Dannny [ 15 úno 2008 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tomu nějak nerozumím:-) já jsem to odpojil a otáčky mám normální hned po zahřátí motoru. Jinak když nastartuju tak 700 ale po pár km normálně. Když to připojím tak 1000ot po startu a pak normal. No asi to bude kuli tomu turbu teda. Hlavně mě zajímalo jestli to takhle chodit má a vypadá to že ano, takže díky za reakci |
Autor: | nat [ 15 úno 2008 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, mě to taky kňourá... |
Autor: | Dannny [ 15 úno 2008 23:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jsem potřeboval slyšet:-) nějak se mi to nezdálo...ale přece jen kdyby někdo věděl k čemu je to dobré, tak se rád přiučím... |
Autor: | BATMAN [ 14 čer 2008 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle tahlo sytice pridava naftu po startu coz je vhodne predevsim v zime a taky by se melo sepnout pri zapnuti klimatizace aby vyrovnalo ubytek vykonu. |
Autor: | Dannny [ 14 čer 2008 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, při startu ano ale také při každém přidání plynu to mi není jasné |
Autor: | Walker [ 15 čer 2008 00:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to prostě něco jako druhý plynový táhlo co přes servomotůrek udržuje volnoběžný otáčky který snímá čidlem...když přidáš plyn, tak to volnoběh zavře, protože nejni potřeba při pouštění plynu ho potřeba je, tak si ho zase otevře....berou se v potaz naměřený otáčky motoru a snímač polohy plynový páčky.... |
Autor: | Dannny [ 15 čer 2008 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha asi to tak bude ale když ho odpojím tak jsou otáčky normální, takže to na ně nemá vliv. ( akorát když je studenej motor, tak to přidá ). Tak jsem právě nevěděl jestli má funguvat i po zahřátí motoru, ale už to tu někdo popisoval že má a nebo odpojit a udělat do kabiny ruční táhlo pouze na studenej start. No to je jedno dokud funguje tak ho nechám být:) jen mě se*e že kňourá jak umírající kočka a nepovedlo se mi to odstranit:-) |
Autor: | mrJekill [ 15 čer 2008 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na ruční ovládání to mám já,ale jak píše Walker,že je to na volnoběh,to se mi nějak nezdá............to bych vlastně musel při každým zastavení,nebo vykvaltování sytič znovu zapnout.Volnoběh jede ať to je zaplý nebo není. Funguje to opravdu jen jako sytič. |
Autor: | Dannny [ 15 čer 2008 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
jojo...jak bude trocha času, tak to taky udělám na růčo nebo mě napadlo tam dát normálně vypínač. že by to vlastně fungovalo jak má a jak by se to trochu ohřálo tak vyřadit vypínačem |
Autor: | catrr [ 15 čer 2008 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
sytič ,proto nemusíte při mrazech,ale i v létě při prvním startu šlapat na pedál |
Autor: | Karel [ 16 čer 2008 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pri kazdym pridani plynu to servo zatahne a pri prudkem ubrani to pomalejc pusti na volnobeh.Asi aby porad mazalo turbo,nebot pri prudkem ubrani by to prudce spadlo a mazani by nestacilo mazat to roztoceny turbo.Mel jsem to tak i na Mit.Galant ale mechanicky.Uz se tu kdysi na to tema diskutovalo.Nekomu to nevadilo(nefunkcnost)me ale jo ,ja ho hezky rychle steloval po pretesneni cerpadla.Vadilo me ,ze pri studenym startu byly velke otacky (volnobezne)a pri ohrati zase male.A neocenitelne je to, ze to krasne udrzuje volnobeh i pri zatezi,treba pri popojizdeni v kolone.A to 2.tahlo podle me jen zvedne otacky,tedy jako kdyby jste pridali nohou,nechapu proc se tomu rika sytic, kdys je to uplne na jinem principu. |
Autor: | nat [ 16 čer 2008 09:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
to karel - souhlas na klidné rozjetí na rovině netřeba použít plyn pedál... |
Autor: | Walker [ 16 čer 2008 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ford to nazval idle speed actuator....neboli korektor volnoběhu....což je to, co to dělá....a je úplně jedno jak si to kdo nazve, na funkci toho to nemá vliv.... |
Autor: | mrJekill [ 16 čer 2008 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
............jako na funkci živočicháře???????? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |