fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

AKÚ HLAVU MOTORA ?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=15642
Stránka 1 z 1

Autor:  JUSO [ 03 bře 2008 10:39 ]
Předmět příspěvku:  AKÚ HLAVU MOTORA ?

Ahojte.Praskol rozvodový remeň a vačka je na 3 kusy.
Mám Escorta MK IV 1,8D motor RTA r.v 1989/10.Bol som na vrakovisku
a tam tvrdili ,že hlava z 1,6 D pasuje aj na 1,8D ,že tento typ motora sa vyrábal až do 1998 roku s úpravamy na čerpadlách atd. Ak teda zoženiem
hlavu z 1,8D alebo 1,6D rok výroby napr. 1994 môžem ju založiť na môj
motor? Ak viete poradte. Vopred dík.

Autor:  Michal99 [ 03 bře 2008 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

Ty hlavy nejsou stejný musíš mít z 1,8.A pokud ta tvoje neni prasklá tak stačí sehnat vačku a ventily a je po problému na co celou hlavu.

Autor:  moto [ 03 bře 2008 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavy ozaj nie sú rovnaké, no založiť sa dá aj 1.6tková na 1.8mičkový motor s tesnením na 1.8D. A na tvoj rok výroby to ešte pôjde. Hlava 1.6 má ale menšie sacie kanály a vačka 1.6 menší zdvih na sacích vačkách ,tak výkon bude asi nič moc. AK s tým nebudeš "pretekať" tak ťa určite odvezie. Ak tam budeš chcieť dať vačku 1.8, ktorú budeš musieť aj tak zohnať, tak to radšej urob ako ti radí Michal99.

Autor:  JUSO [ 03 bře 2008 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

Hlava nepraskla,ale niekde som čítal ,že hlava a vačka -"uloženie" boli robené do série Ak sa mýlim opravte ma ,tak si myslím keď zoženiem schopnú kompletnú hlavu motora budem mať menej starostí.Zatiaľ sa ceny pohybujú tak,že staršia
hlava s dobrou vačkou cena 3 - 5 tis ,nová vačka cena 4-5 tis.
Ak by sa kludne dala založiť aj staršia vačka ,tak by to bolo super

Autor:  moto [ 03 bře 2008 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

Staršiu vačku 1.8 zoženieš tiež aj keď ťažšie ako komplet s hlavou. Ja som voľakedy niekomu takúto opravu robil a ten mi doniesol novú vačku vraj za 2500 Sk. Tak neviem tá cena 4 - 5tis?

Autor:  ossett [ 04 bře 2008 20:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: AKÚ HLAVU MOTORA ?

JUSO píše:
Ahojte.Praskol rozvodový remeň a vačka je na 3 kusy.
Mám Escorta MK IV 1,8D motor RTA r.v 1989/10.Bol som na vrakovisku
a tam tvrdili ,že hlava z 1,6 D pasuje aj na 1,8D ,že tento typ motora sa vyrábal až do 1998 roku s úpravamy na čerpadlách atd. Ak teda zoženiem
hlavu z 1,8D alebo 1,6D rok výroby napr. 1994 môžem ju založiť na môj
motor? Ak viete poradte. Vopred dík.

Pozdravuji.
Mne se stalo to samé, vačka je na 3 kusy a nakoplo to jeden ventil, na 1.válci,navíc popraskala i půlka ložiskového domečku, jinak pístům se nestalo nic. není mi jasné proč se to stalo, když řemen rozvodů neměl ani 30 tisíc km. sehnal jsem celou hlavu na 1,8 TD kompletní, akorát mi je divné že pod žhavicema a vstřiky jsou takové kalíšky a ty jsou trochu volné, nejdou narazit, tak to bude asi špatné,i když bude hlava utažená, mohou se pootočit.. Dále jsem se chtěl zeptat, když mám turbo disel, tak tím pádem už nemám na motoru ekr ventil, a zdá se mi že ta vívěva která ho poháněla není potřeba, proto že saje vzduch a vlastně ho fouká jenom do vany a do víka ventilů...navíc jde pěkně stuha a a je poháněna vačovou hřídelí, musí to tam být ? diky za radu.

Autor:  Wizzy [ 04 bře 2008 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

Bez té vývěvy by nejspíš nefungoval posilovač brzd, ne?

Autor:  ossett [ 05 bře 2008 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Bez té vývěvy by nejspíš nefungoval posilovač brzd, ne?

No tak ta s brzdama nemá nic společného, u mého auta je ABS a je ovládáno pouze elektricky, jinak ta vívěva poháněla pouze ekr ventil, z toho odsávala vzduch a foukala ho do vany motoru. ekr tam nemám a je tam turbo.

Autor:  moto [ 05 bře 2008 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

ossett píše:
Wizzy píše:
Bez té vývěvy by nejspíš nefungoval posilovač brzd, ne?

No tak ta s brzdama nemá nic společného, u mého auta je ABS a je ovládáno pouze elektricky, jinak ta vívěva poháněla pouze ekr ventil, z toho odsávala vzduch a foukala ho do vany motoru. ekr tam nemám a je tam turbo.


Chlape! Čo to trepeš, že výveva nemá nič spoločné s brzdami. Nepleť si ABS s posilovačom bŕzd.

Autor:  Wizzy [ 05 bře 2008 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

No on posilovač brzd může být elektrický (pokud ovšem opravdu si to ossett nespletl s abs), ale ne na Escu, ty snad všechny mají podtlakový. Benzíny ze sání, diesly z vývěvy.

Autor:  ossett [ 06 bře 2008 15:03 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Wizzy"]No on posilovač brzd může být elektrický (pokud ovšem opravdu si to ossett nespletl s abs), ale ne na Escu, ty snad všechny mají podtlakový. Benzíny ze sání, diesly z vývěvy.[/quo

Já mám posilovač opatřen 2.elektromotorky a společné ABS tvoří komplet brzdovej stroj, který po otočení klíčku je hned aktivní, tak že s motorem to nemá nic společného.

Autor:  Wizzy [ 06 bře 2008 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Na Escortu?

Autor:  ossett [ 07 bře 2008 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Na Escortu?

Na Eskortu je to obyčejné, klasika, brzdy na pot tlak z motoru, ale u Fort Siera mám právě vše v elektrice... i brzdy... je možná málo těchto vozů,ten samí má kolega a je to bez elektriky a vše je klasické, obyčejné...

Autor:  JUSO [ 13 bře 2008 13:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ako vybrať tie guferká na ventiloch a založenie naspäť ?

Autor:  Michal99 [ 13 bře 2008 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

Vytahat kleštěma a zpátky naťuknout trubičkou s citem.

Autor:  Roman Švestka [ 13 bře 2008 22:32 ]
Předmět příspěvku:  Hlava 1,6 a 1,8D

Ahoj všichni,jsem tu nový, přispívám poprvé, mám pár zkušeností s hlavou na escortu 1,8TD, 98, 66kw, to auto jsem koupil s prasklou hlavou, bývalá majitelka to trochu uvařila :cry: No ptal jsem se na hlavu na 1,8td, a cena byla kolem 5-5,5tisíce, chlapík, co tady v Ústí dělá hlavy a má zkušenosti poradil, ať seženu 1,6d, že už to dělal, je tam pár úprav, a že to jde, tuto hlavu jsem sehnal od známýho za děkuju a předělání stálo 2500kč, nové gufera, zabroušení ventilů, seřízení vůlí, dokonce říkal, že je dělá 20, 30, že s předepsanou vůlí je motor zbytečně hlučnej, no a musel převrtat díry - TD motor má šrouby torx s větším průměrem, a hlavně 1,6d má řetěz a řemen, a 1,8 má 2 řemeny, takže převrtat vývod na vracečku do expanzky, a vyvrtat uchycení napínací kladky na řemen. no auto jelo, akorát se muselo trochu hnout s předvstřikem - motor se základním předvstřikem klepal, a byl trochu línější, ale né zas nějak znatelně..... :-) Jinak jestli si ještě nesehnal vačku, písní na mail, mám ji ;-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/