fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
PRIDANI NAFTY NA CERPADLE http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=15721 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xxx.smoke [ 06 bře 2008 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | PRIDANI NAFTY NA CERPADLE |
zajimalo by me jestli to tu nekdo zkousel... |
Autor: | maros000 [ 18 kvě 2008 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Snaha bola len neviem kde to mam, nasiel som srubu co nastavuje dobu vstreku len tu na pridanie nafty vobec neviem najst ale musit tam byt mam lucas. Chcel by som aj nejake schemy cerpadla skusal som neco vygooglit ale bezuzpesne a precitat co je stitku neviem lebo je to uz take hrdzave a tazko ktomu sa dostat. Nevie nekto poradit tiez vyfotim a dam fotku cerpadla. |
Autor: | catrr [ 21 kvě 2008 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
co se tím sleduje přidat na čerpadle závodák z toho nebude ,bude to žrát ,kouřit ,když honíš diesla tak ho časem utaháš a motor jde sr... .Nebude lepší když koupíš benz.To je jen můj názor . |
Autor: | Michal99 [ 21 kvě 2008 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na lucasu se to dělá úplně jinak a není to sranda,a zvenku na to žádnej šroub není.Jestli chcete zavodníka tak viz. catrr |
Autor: | xxx.smoke [ 21 kvě 2008 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
no nemas uplne pravdu.proc by tedy delaly skodovky RS turbodieseli?hmm?no nic,ale nedavno sem byl na sprintu a rozdrtil sem i par 1.8 v benzinu.jo a znam par typku co si naftu pridalo a jede to jak utrzeny,chlasta asi o pul litru vic a hodne kouri to je pravda ale na vykon to ma velky vliv. |
Autor: | catrr [ 21 kvě 2008 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
chlapče až budu mět sponzora tak mne bude jedno kolik motorů pošlu do háje, dieslů neb benz.zatím jezdíme v provozu ,pak to tak dopadá . |
Autor: | maros000 [ 21 kvě 2008 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dobre staci mi odpoved ze to nejde ale akoze som mal auto co bol diesel escort combi a mal cerpadlo bosh a isiel jak dabel a nedimil a bol to ktomu byvali taxik asi mal pridane na cerpadle bo do otacok isiel ako benzinak.... |
Autor: | catrr [ 22 kvě 2008 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
a neb v seřízení celkovém. |
Autor: | Walker [ 23 kvě 2008 08:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Výkon je danej optimálním poměrem nasátýho vzduchu a k tomu adekvátnímu množství vstříknutý nafty, což je důvod proč td má turbokorektor a maf....takže pouhé zvýšení množství nafty bez přidání vzduchu pro udržení toho poměru neznamená výkon, ale jen zhoršené hoření nafty pro nedostatek kyslíku doprovázený kouřovými efekty a jelikož nafta hoří špatně a déle, tak se to projevuje zvýšenou teplotou motoru a mohou nastat i některé destrukční vlivy podobné jako u vadných vsřiků.... |
Autor: | catrr [ 23 kvě 2008 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nebo... Palivová soustava vznětových motorů musí splnit stejné požadavky jako u motorů zážehových... dodat palivo ve správném množství,formě a okamžiku tak, aby bylo co nejlépe využito tlaku vzniklého spálením paliva.Proces tvorby hořlavé směsi a jejího zapálení je odlišný.Protože vznětový motor nemá škrtící klapku,nasává vždy plný objem vzduchu a výkon se mění množstvím paliva.To znamená ,že vznětový motor pracuje vždy v oblasti chudé směsi,s proměnlivou hodnotou břebytku vzduchu.;Průběh spalování... od začátku vstřiku do vznícení prvních částic paliva je do spalovacího prostoru dopraveno určité mnöžství paliva ,které pak po vznícení velmi prudce shoří.Zbytek vstř.paliva které je do spal.prostoru dodáváno již při probíhajícím tlakovém rázu,začíná hořet těsně po výstupu ze vstřik.trysky téměř bez prodlevy vznícení a plynule.V této fázi vstřiku je tedy možné ( do určité míry) regulovat průběh hoření změnou rychlosti vstřikování druhé části dávky paliva.Moderní pali. soustavy vznětových motorů jsou řízeny elektronicky,,proto umožnují rychlou a přesnou regulaci , hospodárný provoz nízké emise.Zkráceno nic tím nezískáš[/b] |
Autor: | maros000 [ 26 kvě 2008 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
oki no dobre no... ale predsa len su tam tie emisie a normy cize ono mierne pridanie po hranicu kym motor nedimi nemoze skodit....a ked mam vysoky volnobech ako ho mozem zostelovat ? lebo pozeral som to tam tam je ten doraz ked je pusteny plyn lenze pri zahriati motoru mam otacky asi 1100 co maju byt asi 950 a neda sa to uz nastavit na mensie otacky pretoze ta sruba je uplne vysrubovana tj je medzi nou a tiahlom plynu asi mm medzera to asi uz jedine ist za cerpadlarom dakym ze ? A este tam na cerpadle na prednej strane chyba taky ten sulok co pridava plyn ked je motor studeny a vobec to tam nieje pripojene a ani nebolo ale ta packa ku ktorej ma ist lanko tak funguje normalne prida naftu zhruba na 1200 otacok nema niekto to na predaj ? |
Autor: | Dr.Worm [ 02 zář 2011 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PRIDANI NAFTY NA CERPADLE |
S otáčkami jsem řešil stejný problém. Když jsem otáčky ubral moc, sepnul sytič a tím otáčky vylezly na ccy 1100-1500ot/min. Zkus tím šroubem otáčky trochu přidat a až povolí sytič, tak pak teprve reguluješ tím šroubem... já to trochu přitáhnul a otáčky se snížily... |
Autor: | Karel [ 02 zář 2011 22:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PRIDANI NAFTY NA CERPADLE |
Ten tvuj SYTIC na ropaku bych chtel videt. |
Autor: | kowmen [ 21 pro 2011 00:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: PRIDANI NAFTY NA CERPADLE |
asi myslel studeny start |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |