fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zkušenost s V-power diesel. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=15794 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | vita-repa [ 10 bře 2008 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | Zkušenost s V-power diesel. |
Zdravím Jaké máte zkušenosti s V-powerem diesel od Shellu? Připadá mě že se u motoru uklidnil chod ve volnoběžných otáčkách i ve vyšších a starty se zdají být tak lepší. Výkon nejspíš žádná změna(co bych chtěl od 44kw ) |
Autor: | dj.DEKL [ 10 bře 2008 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
V Transitu a Drakoušovi jsem nepoznal rozdíl... má údajně lepší mazivost což je dobrý pro CR vstřikování. |
Autor: | Pedros [ 11 bře 2008 08:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to to samé jak když si koupíš plechovku VIFu a aditivuješ si sám. Tišší a trošku líp jede - ale hlavně tišší. |
Autor: | Cossa Alfa Nostra [ 11 bře 2008 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Do 1.8D je ho i škoda, to bys ho musel mít za 20 od někoho, ale od TIR těžko a do služebních aut ho málokdo nechá nakupovat. Ano, je tišší, ale snad to nekupuješ kvůli sousedovic psu, aby se ráno nerozštěkal, když startuješ... |
Autor: | Dannny [ 11 bře 2008 22:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám pozitivní zkušenost s alpin disel od OMV a to hlavně co se týče startů v zimě. Jinak ve výkonu změnu nepoznávám ale zdá se mi, že mám menší spotebu než na na naftu neznámého původu. |
Autor: | Pedros [ 12 bře 2008 07:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím že všechno se točí okolo toho samého a už jinde tady probíraného. Máš naftu neaditivovanou na kterou to jede normálně, a pak do ní buď aditiva přidáš sám nebo koupíš lepší naftu již aditivovanou a je to za 1. tišší, za 2.trochu míň to žere, za 3. trošku líp jede a za 4. trošku míň pění při tankování. Jinak to asi udržuje (jak tam avizujou) čistotu spal. prostoru a vstřiků a líp maže čerpadlo. To ale nikdo z nás neposoudí dokud to nebude rozdělávat takže zůstáváme u bodů 1 - 4 s tím že to není nijak životně důležité - jede to i bez toho a naše escortíky to bez problémů schroustnou i bez aditiv. Bál bych se spíš u nových fordů TDCI - tam bude mazivost důležitější, ale co do toho začali povinně přidávat biosložku tak by to mělo mazat samo o sobě trošku líp. Ale vše je v řádech takových mini pidi procent že je na zvážení nakolik se tím zabývat. Já osobně tam cpu VIF a je to solidní - ale fakt jen kvůli spotřebě - o 0,2-0,3/100 to slezlo a mám ho levně. |
Autor: | Plazák [ 12 bře 2008 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hoši,to už se tady přece řešilo. |
Autor: | Pedros [ 12 bře 2008 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
pravda - nechal jsem se unést |
Autor: | vita-repa [ 12 bře 2008 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já beru naftu taky všude možne (nejlevnější) a tak sem to jen chtěl vyzkoušet. V Peugeotu 1,9td už byl shell docela znat jak na akceleraci tak i na spotřebě. Sem proto zvědavej co mě to udělá u obyčejnýho ropáka. Počítám že aspon spotreba klesne o těch 0,2-0,5l. Teď v zimě jezdím za 5,8 průměr což je oproti 4,9-5,2 v létě docela znát Vím že to zvedají i gumy a studený starty atd. Za pokus nic nedám a aspoň jednou dopřeju motoru kvalitní palivo |
Autor: | vitacz [ 12 bře 2008 16:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
V mem aute v-power diesel vubec znat nebyl. Sice se spotreba trosicku snizila, ale porad se to za tu cenu nevyplati. A navic. kdyz mi i zmrzla, tak na ne uplne kaslu. Pujdu si koupit nejaky nesmysly za body co mam na karte a uz u nich koupim naftu jen na dojeti. Zacal jsem kupovat naftu u Taty v podniku, kde je za 27kc/L bez dokaldu. A jsem spokojeny. Spotrebu mam s touto naftou 5,5L/100 takze asi tak. Proste me Shellka sklamala, no... |
Autor: | vita-repa [ 13 bře 2008 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasny. Když máš naftu za 27 tak to bych neváhal Jinak beru taky od kámoše za 28 od Kontaktu. A s tou cenou u Shellu to je masakr bral sem za 32,50 L => i když budu mít spotřebu nižší tak to vyjde nastejno jak říkáš Stejně traktor a ještě bez turba jede na všechno |
Autor: | vitacz [ 14 bře 2008 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
No kdyz budem pocitat ze si koupis naftu za 28 to je rozdil 4kc na litru na nadrz je to treba 200kc rozdil, aditivum stoji 130kc takze jeste jsi jeste 70kc v plusu a mas lespi naftu nez oni. Dle meho nazoru, shell nebrat. |
Autor: | Marpie [ 15 bře 2008 08:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aditivum se dá sehnat podstatně levněji, např. Vif superdiesel aditiv zimní jsem u Autoštangl koupil za 165,- a je to na 650l nafty. |
Autor: | vita-repa [ 15 bře 2008 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj mel sem ho taky. Zkušenost dobrá startovalo i při -20 na dvě žhavení a ta cena v poměru ke L dost dobrá |
Autor: | PADY [ 17 bře 2008 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo VIF je dobrej. I v testech v nějakym časáku vyšel velmi dobře. Hlavně funguje na vodu v naftě a to je pro čerpadlo a hlavně v zimě to nejdůležitější. |
Autor: | Dannny [ 17 bře 2008 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
caues. Da se ten VIF sehnat samostatne? Co jsem koukal na net, tak ho prodavaj pouze kdyz si koupis jeste olej. Dik za info |
Autor: | Pedros [ 17 bře 2008 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na pumpě Benzina ho mívají, stabilně na některých určitě, jinde ti ho neobjednají ani kdybys prosil takže je to na obsluze. Letní jsem si nechal dovézt na pumpu tady u nás protože na netu letní nekoupíš. |
Autor: | Marpie [ 17 bře 2008 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pedros píše: Na pumpě Benzina ho mívají, stabilně na některých určitě, jinde ti ho neobjednají ani kdybys prosil takže je to na obsluze. Letní jsem si nechal dovézt na pumpu tady u nás protože na netu letní nekoupíš.
No já když ho sháněl tak na pumpách Benzina ho neměli. Dá se koupit přímo ve VIFu v Praze na Volutové viz zde, ale je dobré se tf. dopředu objednat protože klasickou prodejnu nemají. Za totožnou cenu jako u Vifu jsem ho sehnal u AutoŠtangl, takže pokud to není daleko do něktré z jejich prodejen viz tadytak tam a pak je ještě za dobrou cenu u Genei viz zde. Já jinak používám zimní celou sezónu. |
Autor: | Pedros [ 17 bře 2008 15:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, taky sem tam cpal zimní furt ale letní líp maže a já tam leju Unicorn což je nafta dost rozporuplných vlastností (už jenom po čuchu) takže radši to přimažu v létě když můžu. Kámoš vzal VIF obojí na pult na pumpu do prodeje takže mi vyřešil starání |
Autor: | Marpie [ 17 bře 2008 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pedros píše: Jo, taky sem tam cpal zimní furt ale letní líp maže a já tam leju Unicorn což je nafta dost rozporuplných vlastností (už jenom po čuchu) takže radši to přimažu v létě když můžu. Kámoš vzal VIF obojí na pult na pumpu do prodeje takže mi vyřešil starání
Podle čeho ten letní líp maže? Zimní je to samé co letní a jen jsou tam navíc přísady proti zamrzání nafty, tak se mi nezdá že by měl letní líp mazat. Na mazání nafty bych spíš přidával trochu oleje pro dvoutakty. Párkrát jsem ho i dal ale pravidelně ne. Pravidelně leju jen Vif. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |