fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Spolehlivost motoru 1.8D http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=1596 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 13 úno 2005 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | Spolehlivost motoru 1.8D |
Zdárek, je mi 18 a tak plánuju nákup svýho prvního autíka. Peněz moc není-něco našetříno z brigá atd. - vychází mi to akorát na escortíka kterej už ale bude mít něco za sebou. Z ekonomickejch důvodů bych chtěl motor 1.8D (oproti benzínu mnohem menší spotřeba a ještě poměrně nízká pojistka) ale co se týče spolehlivosti moc dobrýho jsem toho o 1.8D neslyšel. Jaký jsou vaše zkušenosti? |
Autor: | mrazik [ 14 úno 2005 15:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
No něco máš napsáno tady : http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1387. Tento motor měl můj kamarád ve Fiestě a šlapal dobře za levno - 5 - 5,5 l. Motor nemá Turbo, takže klasická konstrukce naftového motoru, měl by vydržet dost. Pokud tlaky a čerpadlo jsou v pořádku, bude jezdit. |
Autor: | bibo [ 14 úno 2005 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bejt tebou tak se rači mrknu po benzínu budeš mít mín problému 1,8 od forda neni zrovna moc povedenej motor |
Autor: | Bendy&Macíček [ 14 úno 2005 16:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já ropáka nemám, jsem na benzínu, ale kluci co maj ropáka jsou s ním spokojený, je pravda že většinou maj turbo a bez turba je Esco trochu línější oproti Fiestě, ale to je logické. Esco mohu jen doporučit, ale motor je otázka která se těžko odpoví.... spíš seber prachy vyraž a kup Esco co se ti bude líbit a bude v dobrým stavu to je asi podstatnější než se rozhodovat mezi benzem a ropou - hlavně koupit dobrej kuskus. |
Autor: | Návštěvník [ 14 úno 2005 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za názory. Asi do toho 1.8D pudu tak mi držte palce ať udělám dobrej kup, ale počkam s tim tak na duben-květen, třeba ještě něco našetřim Jinak kdyby měl ještě někdo nějakou věcnou radu týkající se koupě speciálně eskortíka, tak bych mu byl velmi vděčnej |
Autor: | Návštěvník [ 16 úno 2005 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já jsem si esko kupoval před rokem a něco. Je to 1,8D rok 96. Jediný problém za tu dobu ( najeto 17000km za 15 měsíců) byl ten, že mi v zimě zamrzla nafta,, jenak je vše v pohodě. Dej si ale pozor na kotouče, s tím jsem měl problém. Byli zvlněné a můj servis mi tam dal nějaké zmetky, takže se zvlnili hned znoévu a než mi přišli nové, tak byli v hájí i čepy. Jinak spokojenost, není to žádný sprinter, ale to snad ani od D nečekáš. Jo a ještě něco ke spotřebě, tu mám kolem 6 l, a to nejezím nijak v otáčkách, a spíš mimo město. Takže kupuj |
Autor: | carPWR [ 18 úno 2005 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
otas píše: Díky za názory. Asi do toho 1.8D pudu tak mi držte palce ať udělám dobrej kup, ale počkam s tim tak na duben-květen, třeba ještě něco našetřim Jinak kdyby měl ještě někdo nějakou věcnou radu týkající se koupě speciálně eskortíka, tak bych mu byl velmi vděčnej
Covece ja bejt tebou a fakt chtit escorta 1.8D, tak ho urcite koupim v zime, aby ses pak nedivil, ze ti v zime nestartuje...v dubnu bych to urcite nekupoval.....jinak muj nazor na 1.8D, no mnoho lidu rika, ze stoji za houby stejne jako 1.7D v oplu, ale kamarad ma astru 1.7tD (softturbo) a ma nalitano 180000km, motor jezdi za 6l a jede jak magor, clovek by tomu rozhodne nerekl, ze to ma jen 68koni...ale ja bych chtel escort v benzinu. Stastnej lov |
Autor: | carPWR [ 18 úno 2005 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
case píše: Tak já jsem si esko kupoval před rokem a něco. Je to 1,8D rok 96. Jediný problém za tu dobu ( najeto 17000km za 15 měsíců) byl ten, že mi v zimě zamrzla nafta,, jenak je vše v pohodě. Dej si ale pozor na kotouče, s tím jsem měl problém. Byli zvlněné a můj servis mi tam dal nějaké zmetky, takže se zvlnili hned znoévu a než mi přišli nové, tak byli v hájí i čepy. Jinak spokojenost, není to žádný sprinter, ale to snad ani od D nečekáš. Jo a ještě něco ke spotřebě, tu mám kolem 6 l, a to nejezím nijak v otáčkách, a spíš mimo město. Takže kupuj
...jen takovej dotaz mimo misu, kolik z toho vytahnes, slysel jsem ze je to sice liny, ale jede to 160 na 4ku , tak kolik das na 5ku?? Dikes |
Autor: | Návštěvník [ 22 úno 2005 17:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci mluvit o spolehlivosti, protože auto mám příliš krátce a jeden motor mi odešel zřejmě chybným zásahem mechanika. Nízká spotřeba u mě kolem cca 5,5 l je hezká, ale je fakt, že bez turba to auto není žádný žihadlo. Není problém s ním po dálnice jet v pohodě 130-140, ale předjíždění po okreskách je dost o hubu, akcelerace ja opravdu bídná. Ve 20 jsem si koupil svoji první škodinu 120 gls 42KW a jsem rád, že to byl benzín. I další auta byly benzínový a jsem rád, že jsem je mohl občas prohnat do otáček. Teď je mi 27, ale když zavzpomínám pár let zpět, tak nafťáka 44KW bych nechtěl a pro lepší požitek bych oželel těch pár peněz navíc za vyší spotřebu. Pokud budeš jezdit delší vzdálenosti (dojíždění do práce a pod) a fakt chceš nízkou spotřebu tak najdí dobrýho eskortíka 1.8 D a jdi do něj, ale raději 1.8 TD ať s tý jízdy taky něco máš. |
Autor: | Návštěvník [ 24 úno 2005 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | Spolehlivost 1.8D |
v létě 2004 jsem koupil Esco 1.8D (44 kW, 1996) a zatím jsem velmi spokojen, cena 88 tKč, najeto ca.150 tkm (snad), spotřeba 5,3 v létě a 5,7 v zimě (jen krátké trasy do 30 km, v podhůří Krkonoš), nové žhavičky a vypínací selenoid na čerpadle Lucas (Diesel-servis v Polsku = levné). Emise prošly bez problémů. Bavil jsem se z chlapama z depa (skoro všichni mají nafťáka) a ty mi řekli, že při dobrý údržbě, pravidelným oleji a rozumné noze na plynu prý velmi vysoká životnost motoru - to dřív schnije karoserie ! Vstřiky je vhodné preventivně proměřit, ale nechám to až na jaro, dal jsem si cíl jezdit pod 5,0 l !!! Jde přece o náklady a ty jsou za palivo největší a spotřeba signalizuje i kondici motoru, to je jasný... Taky jsem rád, že v motoru není žádná elektronika, motor je jednoduchý. Jezdil jsem dosud s benzínen a pořád se sraly nějaký čidla, ale teď už bych zpátky asi nešel, fakt není důvod... těším se na diskuzi |
Autor: | Návštěvník [ 25 úno 2005 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, jsem tu novej, tak prosím trochu trpělivosti. Mám 1.8 TD 66 kw ic, rok 96 - fešák. Mám ho od podzimu, zatím naprostá spokojenost, starty v mrazech bez problémů. Mám jediný problém - při startu se motor oklepe, až zatřese celým autem. Do ohřátí je hlučnější, po zahřátí je klidný a v evidentní pohodě. Žhavím před startem normálně, v mrazech dvakrát. Je to chování motoru O.K. nebo ne? Díky moc za radu! |
Autor: | carPWR [ 28 úno 2005 18:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spolehlivost 1.8D |
Jirka H píše: v létě 2004 jsem koupil Esco 1.8D (44 kW, 1996) a zatím jsem velmi spokojen, cena 88 tKč, najeto ca.150 tkm (snad), spotřeba 5,3 v létě a 5,7 v zimě (jen krátké trasy do 30 km, v podhůří Krkonoš), nové žhavičky a vypínací selenoid na čerpadle Lucas (Diesel-servis v Polsku = levné). Emise prošly bez problémů.
Bavil jsem se z chlapama z depa (skoro všichni mají nafťáka) a ty mi řekli, že při dobrý údržbě, pravidelným oleji a rozumné noze na plynu prý velmi vysoká životnost motoru - to dřív schnije karoserie ! Vstřiky je vhodné preventivně proměřit, ale nechám to až na jaro, dal jsem si cíl jezdit pod 5,0 l !!! Jde přece o náklady a ty jsou za palivo největší a spotřeba signalizuje i kondici motoru, to je jasný... Taky jsem rád, že v motoru není žádná elektronika, motor je jednoduchý. Jezdil jsem dosud s benzínen a pořád se sraly nějaký čidla, ale teď už bych zpátky asi nešel, fakt není důvod... těším se na diskuzi ..no ja zase jezdil s dieselem v peugeotovi a nikdy vic, to je nazor od nazoru, ale docela me prekvapilo, ze ti "chlapy z depa" rekli, ze ti driv schnije, to je pekna blbost. Uz jsem videl hodne aut a escort od roku 1995 uz je na tom s odolnosti proti korozi dobre. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |