fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Brzdy http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=16083 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ervin [ 26 bře 2008 03:59 ] |
Předmět příspěvku: | Brzdy |
Nazdar borci. Môj escort 1,8TD (1996/66kW) brzdí iba pri prvom stlačení pedálu aj to nie na 100%. Pri následnom stlačení zostane pedál tvrdý a auto takmer vôbec nebrzdí. Po určitej pauze medzi brzdením (cca.20sek.) znovu zabere no prudkým tlačením k podlahe postupne tvrdne a účinok klesá. Pri stlačení hneď po uvolnení je zase tvrdý a brzdný účinok takmer žiadny. Vymenil som posilnovač, no nepomohlo. Mohlo by to byt vák. pumpou, ktorá saje, ale neviem ako zistiť či má dostatočný sací výkon. Nemožem ju nikde najsť v ponuke a ani zistit približnú cenu. Dá sa rozobrat a pretesnit? Dik za rady Ervin |
Autor: | PADY [ 26 bře 2008 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mohl by propouštět hlavní brzdový válec,ale to by se ti pedál pomalu propadal. A co ABS, máš? |
Autor: | pisty [ 28 bře 2008 02:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
vidim to na vakuovku, nebo netěsnost podtlakový "hadice" měl jsem stejný problém... Jestli se nepletu, tak je na "koleni" nějakej šmejd k erg ventilu, kterej je taky tahanej podtlakem, netěsnilo mi to jednou i tam... Zkus při sešláplym "tvrdym" pedálu šlápnout na plyn, pokud se to zlepší, tak vakuovka "vycucla" nějakej vzduch a máš jisto... |
Autor: | Ervin [ 28 bře 2008 07:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pridať plyn pri stlačenom brzdovom pedale odskúšam, ale to by bola netesnosť niekde na obmedzovači pre turbo. Tuto časť som skúsil odstavit zalomením hadice pri jednocestnom ventile, lenže výsledok brzdenia bol rovnaký na prd. Mám obavy, že to može súviset s ABS, ktoré som zabudol spomenut. |
Autor: | Package [ 28 bře 2008 07:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
ziadne ABS..to je posilovac...skontroluj vsetky hadice co idu od vakuovej pumpy do brzdoveho posilovaca a potom dalej na ovladanie..poodpajaj ich a zablenduj a nech len vakuovku a posilovac..ak ti to bude stale tvrdnut tak mas v haji posilovac brzd... |
Autor: | skaldal [ 28 bře 2008 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já to vidím tak, že pokud je podtlakové vedení v pořádku, tak odchází vakuovka, nová stojí cca 7400,- mají ji myslím v elitu, kdybys měl zájem, tak tady mám použitou za 1500,- Edit: Cena 7318,50 Kč , musíš hledat 1.8D (ne TD - nechápu proč ji nemají i uTD) |
Autor: | Ervin [ 28 bře 2008 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Brzdový posilnovač som kupil použitý. Vymenil som ho lenže je to na chlp rovnaké ako pred výmenou. Podtlakové hadice som tiež komplet skontroloval, spoje pre istotu stiahol stahovacími páskami. Stále sa mi to javí ako slabý sací výkon pumpy. (Po zabrzdení musím chvílu počkat pokial znovu nevytvorí dostatočný podtlak.) Neviete chlapi ako zistiť či má dostatočný výkon. Ak sa niekomu bude chciet vytiahnite prosím hadicu z posilňovača a skúste na akú vziadenosť Vám pricucne napr. výkresový, alebo kanc. papier. Iná metóda ma bohužial nenapadla. Ďík. |
Autor: | Ervin [ 28 bře 2008 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Este si to nabeton overím či je to vak. pumpou, lebo už som bol pevne presvedčený, že je to posilovačom, ktorý som kupil, vymenil a hovno z toho. Ak ano, tak by som mal zaujem o ponúkanú pumpu za 1500-. samozrejme ak je OK. Ozvem sa, ale až buduci tyždeň. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |