fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak je to s se sitičem u 1,8 TD 66KW
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=16307
Stránka 1 z 2

Autor:  jezaj [ 06 dub 2008 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Jak je to s se sitičem u 1,8 TD 66KW

Nenašel jsem téma, co by se týkalo automatického sitiče.Myslím, že mi nefenguje jak má a nejradši bych ho předělal na ruční sitič.

Autor:  Karel1 [ 07 dub 2008 01:05 ]
Předmět příspěvku: 

Na vstřikovacím čerpadle sytič není , správné označení je přesuvník předvstřiku .

Autor:  frizi [ 07 dub 2008 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Nazdar. Ja tiez som myslel ze ten regulator predstihu mi je pokazeny. Ked mas chladny motor skus od motora zvisit prudko otacky. Pokial sa tahlo posunie (koriguje sa) tak ti funguje ok. Inac aky mas dovod aby si myslel ze nefunguje ? Deje sa nieco?

Autor:  jezaj [ 07 dub 2008 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

V zimním období při nastartování se otáčky nezvýšili, myslím tím jako u benzínu.Nevím jak je to ovládané, lépe řečeno vidím jak je to udělané, ale.....
A to táhlo od předsuvníku se nechtělo hnout.

Autor:  frizi [ 07 dub 2008 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Ked je chladny motor by mal sa pohybovat pri rychlej zmene/pridavani plynu. Pokial to tak nerobi, daj si to preverit. Inac aj predstih aj turboregulator je krmeny z vracajucej sa nafty v cerpadle takze moze to byt aj stoho turboregulatora. To je pricina ze sa ti vyotackuje motor samovolne .... Skus eliminovat ten problem a radil by som riesit ten predstih. Inac potrebujes ten sitic ? Nestartuje auto alebo co sa deje ? Pokial auto ide a len ti to vyotackuje tak vyries vyotackovanie a kasli na zvysne, v zyme ked nepojde tak bude treba overit sitic.

Autor:  jezaj [ 07 dub 2008 17:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jde mi o to, že v zimě se to klepe jak traktor a nedělalo to, no.Jsou tam dvě lanka, jedno je plyn a to druhé je něco jako sytič, ne?A chtěl bych vědět jak to funguje, protože nevím co je to za aparát, co z něj jde to druhé lanko.

Autor:  frizi [ 07 dub 2008 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

to druhe je ten sitic kt ty mas sledovat. Ten mozes aj napnut kus lanko na pravej strane na takej ciernej plastovej srube. Skus to napnut. Napinaj az kym nevidis ze to lanko zacina posuvat tu paku nakoci lanka. Potom pridaj plyn a ta paka by sa mala posunut- reagovat na plyn. Proste to udrziava otacky. Inac umna to lanko bolo odtrhnute. Druhy koniec je dakde pod vzduchovym filtrom. Skus potiahnut lanko pri cerpadle ci ten druhy koniec este je upevneny.

Autor:  jezaj [ 07 dub 2008 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to lanko drží normálně v nějakém ventilu, nebo jak se to jmenuje, připadá mi že to maká od elektriky, nebo tak něco.

Autor:  frizi [ 07 dub 2008 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Asi necham nech sa vyjadri aj niekto iny lebo ja mam Mondeo a ten ma ine cerpadlo ako Escort. Podstata je zistit kde je problem. Over to lanko, potom zamen ten turboregulator a potom moze byt nieco ine. Pokial dobre viem na cerpadle nemas ziadnu elektroniku kt riadi sitic. Je tam nejaka elektornicka cast ale neviem presne ako stym.

Autor:  Tomat1 [ 07 dub 2008 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

No on to není sice sitič, ale ani přesuvník vstřiku.Je to táhlo volnoběhu. Je to mechanicky propojene s plynovým táhlem. Čili to jenom udržuje volnoběžné otáčky na předepsaných hodnotách. A jsou 2 verze ovládání. Jedno je přes selenoid nebo čeho volnoběhu, tedy je to řízeno elektricky a ta druhá verze je ta, že je něco jako váleček s nějakým voskem nebočím zamontovanej ve vodním okruhu a podle teploty chladící kapaliny to přidává volnoběžné otáčky. U 1 verze lanko vede k podběhu. U 2 verze lanko vede někam pod termostat.

Autor:  jezaj [ 07 dub 2008 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Super, mám verzi 1.Dá se to nějak ovlivnit, asi ne?

Autor:  Karel1 [ 07 dub 2008 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Bohužel se mýlíš , není to pouze spojené s plynovým táhlem , ale ovládá to také přesuvník předvstřiku ve vstřikovacím čerpadle . Kdyby to ovládalo pouze plynové táhlo , tak by při poruše teoreticky stačilo při startu více sešlápnout plynový pedál .

Autor:  Karel [ 07 dub 2008 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

A proc by teda mel fungovat i pri zahratem motoru?Na co by jsi potreboval menit predvstrik pri snizovani otacek(ubrani plynu)?Ta paka funguje porad i pri pridani plynu se napne lanko.Otacky pri studenem startu jdou seridit na tech 1100 a pak spadnou postupne na 900+-.Podle me ten predvstrik ridi solenoid na cerpadle.Bavime se ale o el.rizenem Lucasu.

Autor:  Tomat1 [ 08 dub 2008 09:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jj tohle všechno co jsem napsal platí o elektricky řízeném lucasu o čerpadle Bosch nic moc nevim. Tam by to mohlo být klidně spojeneé s ovládáním předvstřiku. Protože u Lucase si předvstřik řídí řídící jednotka.

Autor:  stavod [ 10 dub 2008 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

U esca je ovladan předvstřik lankem vedoucim od termostatu. ještě je tam jedno lanko, které je ovladano přes bazmekt na přednim blatniku s elektroventilem, který se zapíná s klimou. Za studena zatahne za předvstřik lanko od termostatu cca 2-3mm od lanka klimi. po zahřátí není vidět rozdíl.

Autor:  stavod [ 10 dub 2008 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

ještě jsem zapoměl na variantu předvstřiku u endura 97-dále. Zde je to řešeno pomocí solenoidu. Funkce se pozná jednoduše, pokud při žhavení čerpadlo cvrdliká je OK. Není zde lanko od termostatu

Autor:  Floki [ 11 dub 2008 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

stavod píše:
U esca je ovladan předvstřik lankem vedoucim od termostatu. ještě je tam jedno lanko, které je ovladano přes bazmekt na přednim blatniku s elektroventilem, který se zapíná s klimou. Za studena zatahne za předvstřik lanko od termostatu cca 2-3mm od lanka klimi. po zahřátí není vidět rozdíl.


Mě to trochu otáček přidávalo i když sem zařadil zpátečku,otáčky skočily asi na 1100,někdy mě to štvalo,ale někdy to bylo užitečny.

Autor:  catrr [ 11 dub 2008 10:16 ]
Předmět příspěvku: 

stavod píše:
ještě jsem zapoměl na variantu předvstřiku u endura 97-dále. Zde je to řešeno pomocí solenoidu. Funkce se pozná jednoduše, pokud při žhavení čerpadlo cvrdliká je OK. Není zde lanko od termostatu
přesně a ještě to má vliv na jízdní vlastnosti.

Autor:  jezaj [ 12 dub 2008 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

Takže jestli jsem to vše dobře pochopil, je to závislé na tom selenoidu, ale mě před startem cvrldliká normálně.Nicméně ty otáčky se mi po nastartování nezvednou.Musím to chvíli držet pod plynem,protože to je jak traktor.

Autor:  catrr [ 12 dub 2008 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

jezaj píše:
Takže jestli jsem to vše dobře pochopil, je to závislé na tom selenoidu, ale mě před startem cvrldliká normálně.Nicméně ty otáčky se mi po nastartování nezvednou.Musím to chvíli držet pod plynem,protože to je jak traktor.
aby Tě náhodou nekárali píše se solenoid :D jinak mne taky cvrdlikal a byl v čudu,ale může to být i něco jiného

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/