fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

spotreba naftak
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=16371
Stránka 1 z 1

Autor:  jizicek [ 09 dub 2008 21:01 ]
Předmět příspěvku:  spotreba naftak

kdyz pustim plyn jde do valcu nafta ? mysleno kvuli brzdeni motorem ... jestli je to jako strikacka ... ??

Autor:  Karel [ 09 dub 2008 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

Jo,mnozstvi jako na volnobeh.

Autor:  pisty [ 09 dub 2008 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

Jejej, vida, to už mě dlouho zajímalo a byl jsem línej hledat :-)
Tátova octávka "zavírá" ventily uplně, tzn na brždění motorem má spotřebu 0,0...
Mají to některé motory od fordu?
Co ty s "počítadlem"???
Nový TDčka v galaxiích, mondech atd...?

Autor:  stavod [ 10 dub 2008 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

Kde bereš to 0.0l doufám, že ne z palubního počítače. Když se auto pohybuje s vyřazenou rychlostí tak také ukazuje 0.0l/100km a doufám, že se mnou souhlasíž, že aspoň něco spaluje.

Autor:  Floki [ 11 dub 2008 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jo to je jasny,novy auta berou skoro nic když pustíš plyn a jedeš s rychlostí,ale je jasny že něco berou. Palubák sice ukáže nula,ale...

Autor:  Dannny [ 11 dub 2008 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

Neviděl jsem ještě počítač, který by ukazoval při vyřazené rychlosti nula. Když máš vyřazíno, tak ukazuje litry za hodinu nikoli litry/100km. Ale samozřejmě TDI při zařazené rychlosti a jízdě (většinou ) nad 1800ot bez plynu je spotřeba 0 a při dosažení asi 1200 ot se opět přivádí palivo do válců.

Autor:  skaldal [ 11 dub 2008 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak to je, např Omega mi na volnoběh ukazovala 1,1-1,2l/hod. Taky mě zajímá, u kterýho auta to stavod viděl?

Autor:  dj.DEKL [ 11 dub 2008 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

Co si teda pamatuju, tak rotační vstřikovací čerpadlo, nedává při brždění motorem žádnou naftu...

Autor:  Karel [ 11 dub 2008 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

Nas klasickej komurkac je podle mne nastavenej na min. mnozstvi paliva na volnobeh a to je min. mnozstvi co dava.Zajimalo by me jak by to bylo technicky mozne ,aby nas Lukas pri brzdeni motorem utnul naftu.Jo TDci je neco jinyho, tam si bez pocitace ani neprdnes.

Autor:  dj.DEKL [ 12 dub 2008 08:32 ]
Předmět příspěvku: 

No když sem se to učil před 10lety tak bych ti to popsal :-D Je tam nějaká odstředivá regulace... při určitých otáčkách se zas spustí dávkování nafty...

Autor:  nat [ 16 dub 2008 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

u transitů od r.v. 2000 jde tutově nula do válců, při brždění motorem. motor duratorQ, myslím

Autor:  pisty [ 16 dub 2008 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

skaldal píše:
Přesně tak to je, např Omega mi na volnoběh ukazovala 1,1-1,2l/hod. Taky mě zajímá, u kterýho auta to stavod viděl?

Ale jo, už jsem to taky viděl..Jen nevím kde v tom množství aut, co jsem už osedlal...
Myslím že stará felina dokonce hodila na chvíli 100l/km a pak ukázala "- -" jako že to neumí spočítat, když se to auto kurňa nehejbe :-D

Autor:  nat [ 16 dub 2008 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

u felicie je to zrovna tak, jako u transita, resp. u škodovek od posledních formanů, co měli jednobod. vstřik. Nesmí to mít karburátor :)

Autor:  strny [ 18 dub 2008 01:45 ]
Předmět příspěvku: 

teď mám peugeota 406 HDI a tam při neutrálu něco ukazuje jako spotřebu teď nevim přesně kolik ale nulu určitě ne ale při zařazené rychlosti, když nešlapeš na plyn...tak pal. pc ukazuje 0.... ;-)

Autor:  nat [ 18 dub 2008 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

já myslím, že to dělají auta, která mají

a) řídící jednotku, která řídí dodávku paliva v závislosti na poloze plyn. pedálu - viz b

b) snímač polohy plyn. pedálu (ať už přes lanko nebo elektricky)

Autor:  Pedros [ 18 dub 2008 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

taky myslím, a hlavně staré komůrkáče s rotačním čerpadlem bez komplu nemají z čeho vyhodnotit jakékoli odstavení paliva takže žerou volnoběžnou dávku x počet otáček.

Autor:  moto [ 18 dub 2008 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

Pedros píše:
taky myslím, a hlavně staré komůrkáče s rotačním čerpadlem bez komplu nemají z čeho vyhodnotit jakékoli odstavení paliva takže žerou volnoběžnou dávku x počet otáček.


Neviem ako Lucas ale u Boscha odstredivý regulátor zlikviduje /pri jazde z kopca bez nohy na plyne/ aj voľnobežnú dávku, takže do trisiek ani kvapka.

Autor:  nat [ 18 dub 2008 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

moto, ruku do ohňa za to, čo si povedal?

Autor:  dj.DEKL [ 18 dub 2008 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlas s moto :wink:

Autor:  Dannny [ 19 dub 2008 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

A je si někdo jist jestli lucas zastavuje přívod nafty nebo ne?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/